فال روزانه 1 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 1 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 12184
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین 1 آذر:

فال روز تولد:  اگر در آغاز این سال جدید از زندگیتان کارها کمی کند پیش رفتند خودتان را نبازید و فکر نکنید سالی که پیش رو دارید تا پایان به همین صورت پیش خواهد رفت. این وضع موقتی است . حتی اگر روز تولدتان آن روز رویایی که انتظار داشته اید نباشد هم ادامه امسالتان این وضعیت را جبران خواهد کرد. کمی طول می کشد تا جادوی امسال شروع به ظهور کند و وقتی هم که شروع شد دیگر هیچ چیز جلوی آن را نخواهد گرفت. با شروع فصل بهار نتایج تلاش ها و زحمات خود را به صورت قابل ملاحظه ای خواهید دید. تا آن زمان شما شروع به دیدن موقعیت هایی خواهید کرد که تا بحال اصلا آنها را در نظر نگرفته بودید. سعی کنید در این مدت ریسک هایی حساب شده بکنید تا ببینید چه نتیجه های خوبی می توانند برای شما به همراه داشته باشند. پیشرفت هایی که در زمینه روابط عاطفیتان خواهید دید شما را به شدت شگفت زده خواهند کرد، در تابستان خودتان را غرق در عشق و احساس خواهید دید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ایده های زیادی در سر دارید. از آنجا که توانایی و انعطاف پذیری شما نیز بالاست، می توانید به تمام آنها رنگ واقعیت دهید. متاسفانه در این راه تنهایید و کمکی از دست دیگران بر نمیاید. پس با اعتماد به نفس بالا به سمت موفقیت پیش روید. رابطه عاطفی شما با شریک زندگی تان آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود اما ناامید نشوید. این شمایید که باید شرایط ایده آل را برای خود فراهم کنید. از گذشته درس بگیرید و به جای حسرت خوردن سعی کنید که اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. موقعیتی بسیار مناسب دست می دهد که شخصی فضول و خبرچین را از اطرافتان دور کنید، در رفتار خود با او تجدید نظر کنید و نسبت به صحبت‌ها و نظراتش سختگیرتر باشید.اشتباهاتتان را تکرار نکنید ممکن است فرصت جبران نداشته باشید. حالا وقت آن است که مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و راز درونتان را با کسی که بسیار دوستش می دارید در میان بگذارید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز احساس خوب و مثبتی دارید. پس از مدت ها تلاش به هدف هایتان نزدیک تر شده اید. حال زمان خوبی ست تا برای یک مسافرت چند روزه برنامه ریزی کنید و پاداش سخت کوشی هایتان را بگیرید. در مورد رابطه عاطفی تان دودل هستید. نه راه پیش دارید، نه راه پس. اما در گرفتن تصمیم عجله نکنید. به خود و شریک زندگی تان فرصت های بیشتری دهید. فعالیت بدنی در این شرایط می تواند آرامش را به جسم و ذهن شما بازگرداند. از انسانی با عقل و درایت شما که همیشه سعی می کند بر احساس خود پیروز شود و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک بگیرد رفتار ضعیف و از روی ترس بعید است، هوش و استعداد خود را دست کم نگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید، به خواسته‌تان می رسید و نیتتان عملی می شود اما فعلاً نیاز به صبر و حوصله دارید، عاقلانه‌ترین کار این است که فعلاً سکوت کنید.

فال امروز متولدین خرداد

اگر به دنبال شریک زندگی رمانتیک خود می گردید، دست از تلاش بر ندارید. امروز شانس با شماست پس به دنبال رویاهای خود باشید. شاید اعتقادتان عشق در نگاه اول باشد اما به خود و طرف مقابل تان فرصت دهید. شاید آنچه در نگاه اول دیده اید، با آنچه پس از دیدارهای متمادی خواهید دید، تفاوت اساسی داشته باشد پس صبوری کلید موفقیت شما در این راه است. در محیط کار برای خود انگیزه ایجاد کنید. وقت تان را برای گرفتن تصمیمی که هیچ سودی به نفع تان ندارد، هدر ندهید. به کارهایی که در حال حاضر در دست دارید بچسبید و آنها را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید. آنچه که نیاز دارید برایتان مهیا می شود. نذری که کرده‌اید ادا کنید. غم و غصه را فراموش کنید، حالتان را از این که هست بدتر می کند که بهتر نمی کند. برای حفظ سلامتی‌تان وقت دکتر را به تعویق نیندازید، هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. کسی پشت سرتان حرفی زده که به گوش شما می رسد، به روی خودتان نیاورید از این گوش بشنوید و از آن یکی به در کنید.

فال روزانه متولدین تیر

حواستان باشد، تا فردی را به طور کامل نشناختید، به او اعتماد نکنید. امروز ممکن است که دیگران از صمیمیت شما سوءاستفاده کنند بنابراین قبل از آنکه به آنها اعتماد کنید، برای شناخت شان وقت بیشتری بگذارید. به زودی تغییری در رابطه عاطفی شما رخ می دهد. این تغییر می تواند خوب یا بد باشد، همه چیز وابسته به خود شماست. اگر معقولانه فکر کنید و تصمیم بگیرید، هیجانات زیادی را به زندگی تان راه خواهید داد اما اگر بی فکر عمل کنید، به راهی اشتباه خواهید رفت. تصمیمی گرفته‌اید که عملی کردنش در ظاهر کار آسانی نیست، دست به کار شوید تا ببینید چقدر به سادگی همه چیز درست می شود. به جشنی با شکوه دعوت خواهید شد. با افراد ساده و بی غل و غش ارتباط برقرار کنید. همه نیاز به یک نفر برای شنیدن حرف‌های خود دارند این یک نفر را درست انتخاب کنید. بهتر است حواستان به سلامتی جسمی‌تان باشد.

فال فردا متولدین مرداد

امروز آنچه بیش از همه ذهن تان را درگیر کرده، عشق و روابط عاطفی تان است. شما در رابطه ای به سر می برید اما ناگهان با تغییر مسیری رو به روی می شود که نمی توانید خودتان را با آن وفق دهید. شاید اگر با شریک زندگی تان همقدم شوید و از او نیز کمک بخواهید، همه چیز برایتان راحت تر پیش رود. از طرف دیگر به شما نیز ثابت می شود که طرف مقابل تان فردی با اعتمادتر از آنچه فکرش را می کردید است. برای به دست آوردن هدف هایتان، گاهی باید همه چیز را رها کنید. شاید آنجا که ایستاده اید، مکان درستی برایتان نباشد، پس برای رسیدن به آنچه تا به حال به دست نیاورده اید، راههای دیگر را امتحان کنید. دیگران از آنچه که در دلتان می گذرد بی خبرند. برای اجرای نیتی که دارید باید تمام جوانب را بسنجید تا فریب نخورید، بی تدبیر عمل نکنید که پشیمان و پریشان خاطر می شوید. در گذشته خطایی کرده اید و اموال زیادی را از دست داده‌اید، به زودی تجارت جدیدی را شروع می کنید این کار برای شما آمد خوبی دارد تا جای ممکن تلاشتان را بکنید.

فال امروز متولدین شهریور

فردی، به دلیل طرز فکر مشابه با شما، نظرتان را به خود جلب کرده است. هر دوی شما به هنر، رابطه ای رمانتیک و سخت کوشی اعتقاد دارید اما همه اینها بدین معنی نیست که این فرد شریک ایده آلی برای زندگی آینده تان است. بنابراین اگر تمایلی از سمت او ندیدید، به دل نگیرید. او می تواند به عنوان یک دوستی معمولی در کنارتان باشد. در محیط کار صادق تر باشید. در مواجه شدن با واقعیات نهراسید. تنشی که اکنون دارید، به زودی تبدیل به آرامش می شود. به زودی در یک ماجراجویی هیجان انگیز و دوستانه قرار خواهید گرفت، زندگی پر از طوفان هست قوی باشید و استقامت به خرج دهید. این روزها به شدت می خواهید روش زندگی خود را تغییر دهید، برای همین در رویدادهای اجتماعی بسیاری مشارکت خواهید کرد، اتفاقا این کار برایتان مفید هست. رژیم غذایی خود را تغییر بدهید تا به درمان نیاز پیدا نکنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

در روابط عاطفی خود، با وجود تمام موانع، به خوبی پیش خواهید رفت. شما نسبت به فردی که به او علاقه دارید، بیش از حد حساس هستید اما بهتر است که این حساسیت را کنار بگذارید زیرا به ضرر خودتان تمام می شود. به جای این که برای هر قدم تان برنامه ریزی کنید، بگذارید تا اتفاقات روال طبیعی خود را طی کنند. آنوقت خواهید دید که چقدر همه چیز در سر جای خودش قرار خواهد گرفت. اگر در محیط کار احساس ناامنی می کنید، خودتان را تحت فشار نگذارید. شاید وقت آن است کمی به خودتان استراحت دهید. این روزها به عمد بیشتر اوقات خود را با دیگران سر می کنید، مواظب باشید به چه چیزی و چه کسی اعتماد می کنید. با مشکل پیش آمده با تدبیر روبرو شوید نه اینکه فرار کنید، ختم این راه به ناکجاست مشکلات خود به خود برطرف نمی شوند. فرد نیکی به خانواده‌تان وارد می شود، پیش داوری نکنید و او را به گرمی خوش آمد بگویید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر شرایط زندگی تان ناگهان تغییر کرد، به جای این که به سرعت در مورد آن تصمیم بگیرید، بهتر است که منتظر بمانید تا همه چیز آرام تر شود. اصرار شما برای عکس العمل به این شرایط تنها کار را خراب تر می کند. از آنجا که احساسات تان اکنون بر عقل تان غالب است، نمی توانید تصمیم درست را بگیرید، پس صبر کلید رهایی شما از این شرایط است. سعی کنید امروز به همراه شریک زندگی تان به تجربه چیزهای جدید بروید. این تجربه می تواند غذاهای جدید یا حتی پوشیدن لباس هایی که تا به حال به تن نکرده اید، باشد. هیجانی که این کار به رابطه شما می بخشد، فراموش نشدنی ست. شما به خوبی می دانید که قدرت پیشنهاد و رهبری دارید. شخصیت شما مسحور کننده است. به خاطر یک اشتباه بیش از حد خودتان را زیر سوال نبرید، اشتباه در تصمیم گیری از هر کسی ممکن است سر بزند، خودخوری بیش از حد فقط بیهوده خسته ترتان می کند. یادتان نرود که هرچقدر سخت بگیرید دیرتر به هدفتان می رسید.

فال روزانه متولدین آذر

شما بی نهایت تحت تاثیر نظرات دیگران هستید. برای تصمیم گیری به خودتان اعتماد ندارید اما این روشی که در پیش گرفته اید عاقبت خوبی ندارد. از پنهان کردن آنچه در ذهن تان می گذرد، نهراسید و سعی کنید آنچه خود فکر می کنید درست است را انتخاب کنید. کارهای نیمه کاره زیادی در دست تان است که باید امروز تمام شان را به اتمام برسانید وگرنه فردی بدقول و غیر قابل اعتماد در نظر دیگران جلوه خواهید کرد. اگر به فکر رها کردن کاری هستید، اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست. شما از نوجوانی به بازوی خود تکیه کرده‌اید و متکی به نفس بوده‌اید، به این خصیصه‌تان ببالید. دوستی را که میل به دیدن او را دارید، ملاقات خواهید کرد به شرطی که قدمی بردارید. تصمیمی که چند ماه پیش شما را به شک و تردید انداخته بود، بالاخره عملی خواهید کرد. آنچه را برایتان مهم است، دوباره یادآوری کنید. کار از محکم کاری عیب نمی کند.

فال روز متولدین دی

کارهای شما زیاد شده، به همین دلیل نمی توانید برای رابطه عاطفی تان وقت زیادی بگذارید. هر چه بیشتر در یک راه غرق می شوید، از راه دیگر به دور می مانید اما حواس تان باشد زیرا این شیوه در کوتاه مدت ایرادی ندارد اما در بلند مدت به زندگی شما لطمه وارد می سازد، پس سعی کنید به زندگی تان تعادل دهید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، انتظار فردی ناشناس را نداشته باشید. او که دل شما را به دست خواهد آورد، دوست یا آشنایی در گذشته زندگی تان می باشد که به زودی علاقه اش را به شما نشان می دهد. برای رسیدن به نیتتان بهتر است در درجه اول روحیه و اراده‌تان را قوی کنید، حواستان را کاملا جمع کنید. از قرص های آرامش بخش و خواب آور استفاده نکنید. اتفاق مهمی به زودی خواهد افتاد. شخصی دائم به فکر شماست. کاری نکنید که عمرتان را به حسرت هدر بدهید و پشیمان فرصتی که داشتید باشید گوشی تلفن را شما بردارید!

فال متولدین بهمن

زمان خوبی است تا در مورد مسائل عاطفی خود جدی تر فکر کنید. در این مسیر به دیگران اجازه دخالت ندهید بلکه خودتان راهی را که فکر می کنید درست است، در پیش بگیرید. در محیط کار شرایط بر وفق مرادتان پیش نمی رود. در این شرایط باید صبور باشید و از کلماتی که دیگران به زبان می آورند، دلگیر نشوید. به اطرافیان تان فرصت دهید تا خودشان به درستی نشان دهند. از پیش داروی نیز در چنین روزی بپرهیزید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. به شما بر خورده چون شما توقع رفتاری که با شما شده را نداشتید، حق دارید اما این دلیل نمی شود که خام و بچگانه عمل کنید از او به لطف و مهربانی یاد کنید و بکوشید راه آشتی و صلح را پیشه کنید، مبادا پشت سر او با دیگران حرف بزنید ادامه این دشمنی موجب فرسایش روحتان می شود، اما دوستی دلتان را گرم نگه می دارد.منتظر یک تلفن باشید !

فال روزانه متولدین اسفند

امروز باید جسارت تان را کنار بگذارید و کمی محتاطانه تر عمل کنید. این که گاهی در مورد مسائل مختلف عقب بکشید، بد نیست بو حتی ممکن است موجب پیشرفت تان نیز بشود. سعی کنید خودتان را به دست امواج بسپارید و برای مدتی از برنامه ریزی دقیق زندگی دل بکنید. انرژی تان را به جای این که صرف دیگران کنید، برای خودتان بگذارید، آنوقت خواهید دید که زندگی تان چقدر نرم تر و ملایم تر از قبل پیش خواهد رفت. برای به دست آوردن دل دیگران، راههای دیگر را در پیش بگیرید. بیان صادقانه احساسات نیز یکی از راههای موفقیت شما در هر رابطه ای ست. در مورد یک پیشنهاد، کوچکترین احتمالات را در نظر بگیرید؛ یک اشتباه به اصطلاح کوچک باعث دردسرتان می شود. اطراف خود را وارسی کنید و به دنبال نمونه های مشابه بگردید. در مورد مساله ای هرچه به روز موعود نزدیک تر می شوید میل و هیجان شما بیشتر می شود. شما انسان خوش ذاتی هستید و آرامش در کنار شما معنی پیدا می کند. از فردی که روح شما را آزار می دهد دوری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه