سارا و نیکا | حواشی بازیگران

اتفاق شوکه کننده برای سارا و نیکا در بدو ورود به ایران | جنجال جدید سارا و نیکا غوغا به پا کرد

سارا و نیکا در بازگشت به ایران با اتفاق عجیبی روبرو شدند .

اتفاق شوکه کننده برای سارا و نیکا در بدو ورود به ایران | جنجال جدید سارا و نیکا غوغا به پا کرد
کدخبر : 12520
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران دوقلوی سریال پایتخت هستند. سارا و نیکا از نوزادی بازیگری را تجربه کردند و وارد عرصه هنر شدند. سارا و نیکا با حضور در سریال تلویزیونی پایتخت به شهرت رسیدند. سارا و نیکا در حال حاضر در سوئد زندگی می‌کنند. سارا و نیکا در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند و با انتشار عکس‌های نامتعارف، حاشیه زیادی در فضای مجازی دارند.

سارا و نیکا

 افشاگری جنجالی بازیگر معروف در مورد سارا و نیکا

هومن حاجی عبداللهی در گفت و گویی درباره حاشیه های سارا و نیکا گفت :من گردن آنها نمی اندازم ، یک آدم از خدا بی خبر این کار را کرده، من احتیاط میکنم و دوازه ماه سال در خانه ام بسته است !

زندگینامه سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

سارا و نیکا

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

سارا و نیکا، کودکی‌شان را در پایتخت پشت سر گذاشتند. شاید به همین خاطر است که در پشت صحنه کار، زندگی می‌کنند. آنها از همان روز اول ریما رامین‌فر و محسن تنابنده را بابا و مامان خطاب کرده و با این کارشان فاصله‌ها را کم کردند. آنها نور چشمی های پایتخت هستند و همه هر کاری را انجام می‌دهند که به دوقلوها خوش بگذرد. بعد از فراز و فرودهایی که برای حضورشان در پایتخت 4 وجود داشت، سارا و نیکا باز هم به این مجموعه اضافه شدند.

سارا: اولین‌بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان‌مون می‌گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می‌شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی‌ کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک‌نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

نیکا: بعد از حضور در پایتخت 2، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای‌مان سخت بود اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.

سارا و نیکا فرقانی اخیرا دوباره سوژه برنامه های تلویزیونی شده اند و برخی کارشناسان بر سر بخشش و یا تنبیه هنری آنها با هم بحث کرده اند. برخی معتقد هستند که همین جا باید جلوی رفتار آنها را گرفت و به تلویزیون برگردند ولی برخی دیگر می گویند آنها دیگر رسما شاخ مجازی شده اند و نمی توانند به تلویزیون بازگردند. البته یک سری هم عقیده دارند که بازی انها خیلی ضعیف است و کلا فارغ از حاشیه هایشان به تلویزیون برنگردند بهتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه