فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو با قیمت های جدید | دور جدید فروش فوری ایران خودرو با محصولات جدید

لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در آذرماه ۱۴۰۱ منتشر شد.

فروش فوری ایران خودرو با قیمت های جدید | دور جدید فروش فوری ایران خودرو با محصولات جدید
کدخبر : 12202
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

​شرکت ایران خودرو لیست قیمت کارخانه ای محصولات خود را ویژه آذرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد که نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است.

فروش فوری ایران خودرو

با توجه به ثبت رکورد فروش پیکاپ فوتون در ماه گذشته، ثبت‌نام پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین با رنگ‌های متنوع از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه از طریق سایت شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود.

در این طرح، سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل ۳۰ تا۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی بلندمدت پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند تنها پیکاپ دیزلی بازار ایران، با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربو شارژر می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین دیزلی در بازار ایران تبدیل کرده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه‌مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

فروش فوری ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو ۳۰ آبان ماه ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید را در بورس کالا عرضه می کند و با این رویداد ۲۰۷ نیز به جمع خودروهای بورسی می پیوندد. از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران این خودرو که تحویل سه ماهه بوده و ۳۰ بهمن به خریداران تحویل می شود با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

براساس مشخصلات ارایه شده، این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است و هرکد ملی (حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یک دستگاه خودرو می باشد.

همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

رعایت مفاد اعلامی در فایل پیوست (شرایط عمومی عرضه ایران خودرو) الزامی است.

گفتنی است پژو ۲۰۷ پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ اول آبان ماه در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه