قتل دختر نوجوان به دست پدر سنگدل

مرد جوان که متهم است با خوراندن قرص برنج دختر نوجوانش را کشته در دادگاه حاضر نشد.

قتل دختر نوجوان به دست پدر سنگدل
کدخبر : 11736
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

نیمه شب 2 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ پیکر نیمه جان دختر ۱۴ ساله ای به نام مایسا به بیمارستانی در منطقه پردیس تهران منتقل شد‌ .شواهد نشان می داد دختر نوجوان  مسموم شده است .تلاش پزشکان برای نجات جان وی آغاز شد اما ساعتی بعد دختر نوجوان روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. با مرگ مشکوک این دختر جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی علتمرگ را مسمومیت با قرص برنج اعلام کردند.

در این میان خواهر مایسا به نام مانیلا اظهارات وحشتناکی را مطرح کرد . وی در حالی که به شدت اشک می ریخت گفت: پدر و مادرم چند سال است که از هم جدا شده اند و مادرمان ازدواج کرده و من و 2 خواهرم با پدرمان زندگی می کنیم. پدرمان مرد سخت گیری است و مدام از من و خواهرهایم ایراد میگرفت. او حتی اجازه نمی داد به تنهایی از خانه بیرون برویم. دیشب پدرم وقتی به خانه آمد ساندویچ خریده بود که آنها را به من و 2 خواهرم داد .اما ساندویچ طعم تلخی داشت. به همین خاطر من و خواهر بزرگم آن را نخوردیم. ولی مایسا آن را خورد و حالش بد شد.

وی ادامه داد: با اصرار من و خواهرم، پدرمان مایسا را به یک درمانگاه برد و پزشکان معده او را شست و شو دادند و پس از تزریق یک سرم ترخیص شد. ما وقتی به خانه برگشتیم پدرمان به هر کدام از ما یک قرص داد و گفت قرص ویتامین است و بهتر است آن را بخوریم. این بار نیز من و خواهر بزرگم ترسیدیم و قرص را نخوردیم اما مایسا آن را خورد و نیمه‌شب بار دیگر حالش بد شد.

مایسا حتی نمی توانست به خوبی نفس بکشد. من با گریه از پدرم خواستم او را به بیمارستان برساند. اما خواهرم در بیمارستان فوت شد.

به دنبال اظهارات این دختر پدر وی تحت بازجویی قرار گرفت و منکر خوراندن قرص برنج به دخترش شد .

وی گفت: هیچ پدر سنگدلی حاضر به کشتن دخترش نمی شود. چطور ممکن است من دست به چنین جنایتی بزنم. من اتهامم را قبول ندارم و 2 دخترم به دروغ چنین حرفی را مطرح کرده اند.

ماموران پلیس در ادامه تحقیقات به پرس و جو از همسر سابق وی پرداختند .

مادر قربانی گفت: من شک ندارم شوهر سابقم با خوراندن قرص دخترم را کشته و قصد داشته 2 دختر دیگرم را سر به نیست کند. شوهرم آن شب از لحظه لحظه به هم خوردن حال دخترم و جان دادن او و انتقالش به بیمارستان فیلم گرفته و برای من ارسال کرده بود. او چه انگیزه ای برای این کار داشته؟ او قطعا با این کار قصد داشته تا خودش را بیگناه نشان دهد و از دام قانون بگریزد.

این زن در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: آن روز من با دخترم تلفنی صحبت کردم. حال او خوب بود و هیچ مشکلی نداشت . شوهرم با خوراندن قرص برنج و او را کشته است من برایش اشد مجازات می خواهم.

در حالی که مرد جوان منکر اتهامش بود برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. اما وی که با قرار وثیقه آزاد بود در جلسه دادگاه حاضر نشد.

در ابتدای این جلسه مادر قربانی به عنوان اولیای دم روبه روی قضات ایستاد و درخواست اشد مجازات را برای همسر سابقش مطرح کرد.

سپس وکیل متهم به دفاع ایستاد و گفت: موکل من اتهامش را قبول ندارد. او هرگز قصد کشتن دخترانش را نداشته و دخترانش به دروغ چنین حرف هایی را علیه وی مطرح کرده اند.

قضات دادگاه ادامه جلسه را به روزهای آینده موکول کردند تا متهم به دادگاه احضار شود و برای افشای حقیقت از خود دفاع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه