فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو با شرایط باورنکردنی | خودرو کهنه بیاورید خودرو نو ببرید!!

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر از تاکسی برای آبان ماه۱۴۰۱ با عرضه ۵ خودرو آغاز شده است.

فروش فوری ایران خودرو با شرایط باورنکردنی | خودرو کهنه بیاورید خودرو نو ببرید!!
کدخبر : 11607
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از ۵آبان به مدت ۴ روز آغاز شده است. در این طرح ۵ خودرو عرضه شده است و برندگان از طریق قرعه کشی مشخص می شوند. اما چه کسانی می توانند در این طرح شرکت کنند و متقاضیان این طرح باید چه نکاتی را در نظر داشته باشند؟

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر از تاکسی برای آبان ماه۱۴۰۱ با عرضه ۵ خودرو آغاز شده است. در این طرح خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس با موتور سفارشی XU۷p، پژو ۲۰۷ دستی و خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک عرضه شده اند. قیمت خودروها در این طرح قطعی و موعد تحویل آن ۳ ماه پس از واریز وجه نهایی است.

شرایط خودروهای فرسوده مطابق با آئین نامه از رده خارج کردن خودروها فرسوده و آئین نامه موضوع ماده ۸ قانون هوای پاک است؛ بر اساس این آیین نامه سن مرز فرسودگی، سنی است که وسایل نقلیه موتوری به علت طول عمر و میزان کارکرد، دچار افت عملکردی و ایمنی شده و نیازمند تعمیرات و نگهداری فنی بیشتر است و مشمول افزایش دفعات سالیانه معاینه فنی می‌شود.

در این آیین نامه سن فرسودگی خودروهای شخصی شامل سواری، استیشن(ون) و سواری کار برابر با ۱۵ سال است. سن فرسودگی وانت پایه گازسوز ۱۴ و وانت بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی برابر با ۱۳ سال تعیین  شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در اطلاعیه ایران خودرو، افراد متقاضی باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

قبل از احراز صلاحیت دارنده خودروی فرسوده از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و اعلام منتخبین قرعه کشی ایران خودرو و طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده، متقاضیان امکان واریز هیچگونه وجهی را به ایران خودرو نخواهد داشت.

حداکثر مهلت اجرای فرآیند اسقاط خودروی فرسوده بر اساس ضوابط ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، پس از برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو، از سوی آن ستاد دو ماه تعیین شده است. بدیهی است در صورت هرگونه تأخیر ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایطی که در قرعه کشی شرکت  ایران خودرو برنده شده باشند، می‌بایست در مرکز اسقاط و قبل از اسقاط خودروی فرسوده با تنظیم اقرارنامه هرگونه ادعایی در خصوص نحوه استفاده از گواهی اسقاط صادر شده در سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و ارزش آن را از خود سلب و ساقط نماید.

متقاضیانی خودروی های  فرسوده که می خواهند وجه خودروی فرسوده و یا ارزش لاشه و یا امتیازات گواهی اسقاط را از مرکز اسقاط دریافت نمایند، نمی توانند در این طرح شرکت نمایند

قیمت نهایی فروش محصولات توسط ایران خودرو معادل قیمت مصوب فروش در زمان واریز وجه خواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو

 دور جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه آبان ماه ۱۴۰۱ بصورت قرعه کشی از فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد.

 زمان فعالسازی از تاریخ پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ به مدت ۴ روز در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو فعال خواهد بود.

تمام محدودیت های قبل در این بخشنامه هم اعمال خواهد شد.

فروش فوری ایران خودرو

 "عبدالله توکلی لاهیجانی"در نشست خبری در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: یکی از معضلات اصلی صنعت خودروی کشور عدم توجه به دانش‌بنیان شدن این صنعت در سال‌های گذشته بوده است و اگر بخواهیم ترجمه‌ای از دانش بنیان شدن در این صنعت ارایه کنیم همانا پرداختن به حلقه طراحی و توسعه محصول و بن‌سازه (پلتفرم) های بومی را می‌توان حلقه مفقوده این صنعت در کشور دانست.

وی گفت: بر این اساس در گام دوم برنامه‌های تحولی تلاش شد تا نقصان فقدان بن‌سازه‌های باکیفیت در صنعت خودروی کشور که مالکیت فکری آن در اختیار خودروسازان داخلی باشد مدنظر قرار گیرد.

توکلی بیان داشت: در شهریورماه سال جاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو با تکیه بر دو مفهوم بن‌سازه‌های بومی و هم افزایی در صنعت خودرو با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برگزار شد که طی آن نقشه‌راه آینده صنعت خودرو با تکیه بر بن‌سازه‌های با کیفیت بومی به همراه نمونه محصولات به نمایش گذاشته شد؛ در این بین تمرکز بر چهار بن‌سازه کلیدی برای دستیابی به محصولات باکیفیت با مقیاس اقتصادی تولید مد نظر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین در گام دوم پوست اندازی پلتفرمی صنعت خودروی کشور برای گذار از محصولات فعلی به سمت محصولات با کیفیت که ابتکار عمل تولید آنها در دست شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی باشد آغاز شد و هم‌اکنون توسط معاونت حمل و نقل وزارت صنعت معدن و تجارت به صورت هفتگی مورد پایش قرار می‌گیرد.

این مقام مسوول وزارت صمت ادامه داد: در این برنامه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان در صنعت خودروی کشور که همانا دستیابی به محصول اقتصادی باکیفیت با سازوکار اجرایی به‌روز لحاظ شده و هم اکنون مراحل طراحی و توسعه این پلتفرم توسط دو خودروساز کشور در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: در محصول اقتصادی مدنظر که با توان مهندسان ایرانی در یک شرکت دانش‌بنیان داخلی طراحی انجام شده است، خودرویی با مصرف سوخت زیر پنج لیتر در صد کیلومتر طراحی شده است و البته در این خانواده محصول سایپا نیز در حال طراحی و تکوین در یک شرکت دانش‌بنیان داخلی دیگر است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه