رئیسی: اغتشاش و بی نظمی زمینه حرکتهای تروریستی را فراهم می کند

رییس جمهور گفت: تمام هدف و خواست دشمن اختلال در مسیر رشد و توسعه کشور است و ما اجازه نخواهیم داد قطار شتابان پیشرفت کشور کِند یا متوقف شود.

رئیسی: اغتشاش و بی نظمی زمینه حرکتهای تروریستی را فراهم می کند
کدخبر : 11589
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح رسمی پنج نیروگاه برق حرارتی به ظرفیت ۱۰۲۶ مگاوات در زنجان افزود: تمام اغتشاشات با هدف این است که برای علم و دانش مزاحمت و برای کسب و کار مردم زحمت ایجاد کنند.

وی با تسلیت به خانواده های شهدای حرم شاهچراغ ادامه داد: اغتشاش و به هم ریختگی ظلم به علم و دانش، کسب و کار، امنیت آرامش و مردم بی گناهی است که در خیابان ها آسیب می بینند و در این اتفاقات به وضوح دست دشمن را می بینیم چراکه ما به دنبال ایجاد اشتغال هستیم و دشمنان به دنبال بیکار کردن آنها است.

 رییسی با تاکید بر اینکه اغتشاش و بی نظمی زمینه حرکتهای تروریستی را فراهم می کند، افزود: به دنبال همین اقدامات در سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت، حرم حضرت شاه چراغ، مردم بیگناه در حال عبادت و بندگی خدا را به رگبار بستند و بعد داعشی ها رسما اعلام کردند که این کار را ما کرده ایم. 

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش اصل و لازمه همه اقدامات و کار و تلاش، تولید، علم افزایی و دیگر فعالیت های علمی، اقتصادی، فرهنگی و ..  است اظهار داشت: امنیت اصل و همه اقدامات فرع بر حفظ امنیت است مردم کشور ببینند دست دشمن، توطئه ها و فتنه گری های دشمن را که نمی خواهد ایران اسلامی رشد و پیشرفت کند.

ریییس جمهور ادامه داد: پیام حضور من در مراسم افتتاح نیروگاه برق حرارتی در زنجان این است که به همه فعالان، صنعتگران و تولید کنندگان کشور به مهندسان، کارمندان، کارگران و تلاشگران کشور بگویم این مسایل شما را به  هیچ عنوان در تصمیم و اراده پولادین خود سست نکند چراکه ملت اجازه نخواهند داد قطار پیشرفت و فعالیت کشور از حرکت بازایستد.

رییسی تصریح کرد: دانشگاه ما که محل پرورش نیروهای فرهیخته، باسود و اثرگذار هستند باید به عنوان جایگاه علم افزیی، بصیرت افزایی، معرفت افزایی و پرورش انسان های آینده ساز ، شتابان مدارس و کارخانه ها نیروگاهها و تمام مراکز علمی صنعتی و کشاورزی و  باید تلاش خودر ا مضاعف کنند راه ایستادگی در برابر این توطئه تنها فعالیت تلاش و ناامید کردن دشمن است.

وی افزود: امروز دانشجویان، بازریان، صنعتگران اساتید و همه مردم بدانند راه پیشرفت کشور، امید آفرینی در دل مردم و ناامید کردن دشمن، فعالیت و تلاش بی وقفه برای پیشرفت کشور و تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، نسخه ای که در اول سال رهبر فرزرانه انقلاب به همه ما فرمودند و این تنها راهکار برون رفت از مشکلات کشور است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه