وام فوری | وام بدون ضامن

دریافت وام 300 میلیون تومانی خرید خودرو بدون بهره | وام فوری خرید خودرو بدون ضامن

تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک چهار ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

دریافت وام 300 میلیون تومانی خرید خودرو بدون بهره | وام فوری خرید خودرو بدون ضامن
کدخبر : 11522
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

وی تصریح کرد: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله  و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک چهار ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

شعبانی افزود: مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو  یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند، بر رعایت موضوع عدم خرید از خودروسازان داخلی ظرف ۱۸ ماهه اخیر تاکید کرد و گفت: جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو به مزایای این روش برای مشتریان اشاره کرد و گفت: در شرایطی ‌که مشتریان امکان تامین اعتبار برای خرید خودرو را نداشته باشند شرکت ایران خودرو در کنار مشتری قرار گرفته و شرایط مطلوبی را برای خرید خودرو بدون واسطه و به صورت اقساطی فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی فروش بر اساس شرایط بازار خودرو، سایر محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی از فروش لیزینگی خودروهای دست دوم در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این بخش از فروش لیزینگ محدود به محصولات ایران خودرو نبوده و محصولات سایر خودروسازان را نیز در بر می گیرد.

شعبانی از آمادگی برای فروش لیزینگ در سایر حوزه های غیر خودرویی از جمله لوازم خانگی خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت نیرومحرکه ایران خودرو برای فروش لیزینگی موتور سیکلت نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در طرح های فروش لیزینگی، هماهنگی لازم برای تامین اعتبار صورت خواهد گرفت و دیگر ضرورتی برای مراجعه مشتریان به بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

شعبانی در پایان گفت: هماهنگی برای فروش محصولات سایر خودروسازان از طریق لیزینگ ایران‌خودرو صورت گرفته و در آینده نزدیک نوع محصول و شرایط عرضه آن اعلام خواهد شد.

وام فوری

شرکت‌ها، سازمان‌ها و اداراتی که از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران دستمزد کارکنان خود را می‌پردازند، می‌توانند درصدی از جمع حقوق ماهیانه را به صورت وام به کارمندانشان پرداخت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «مهریار» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

شرکت‌هایی که از بانک مهر به کارمندان خود حقوق می‌پردازند، امکان اعطای وام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان را به کارکنانشان دارند. مبلغ و مدت زمان پرداخت پرداخت اقساط این تسهیلات متغیر بوده و براساس توانمندی افراد و سیاست‌های اعتباری بانک تعیین می‌شوند.

در کل حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به ۱۸ ماه می‌رسد. طبق اعلام بهزاد شمس‌الدینی، مدیر شعب بانک مهر ایران، کارمندان شرکت‌ها و اداره‌های مختلف طبق لیست بیمه مشخص شده، امکان استفاده از این خدمت بانک را دارند. لازم به توضیح است که افراد نمی‌توانند امتیاز این تسهیلات به به فرد دیگری انتقال دهند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن و کارمزد چهار درصدی، مبلغ هر قسط به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. جمع کل اقساط ۲۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سود کل وام ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

بانک مهر ایران در تلاش است تا با گسترش منابع قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات از این بستر نیازهای نقدینگی بسیاری از گروه‌های حقیقی و حقوقی را برطرف کرده و به آن‌ها وام‌های بدون بهره بپردازد. این بانک طی چند ماه اخیر تلاش کرده تا سقف تسهیلات، تعداد وام‌های بدون ضامن پرداختی و … را افزایش دهد. طرح مهریار نیز در همین راستا اجرایی شده و همچنان ادامه دارد. هدف اصلی این طرح افزایش رفاه پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه