فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

دور جدید فروش فوری ایران خودرو با خودرو پر طرفدار پژو 207 | حراج بی نظیر پژو207 زیر قیمت کارخانه بدون قرعه کشی

در حالی روز گذشته (یکشنبه اول آبان ماه)، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش دو محصولات تارا ‌و ۲۰۷ شرکت ایران خودرو در بورس کالای ایران خبر داد که ایران‌خودرو این موضوع را در اطلاعیه‌ای ''رد'' و اعلام کرده که فعلاً ورود این دو محصول به بورس کالا امکان‌پذیر نیست و این عرضه زمانی صورت خواهد گرفت که روند تولید و عرضه ‌آن‌ها بیشتر شده باشد.

دور جدید فروش فوری ایران خودرو با خودرو پر طرفدار پژو 207 | حراج بی نظیر پژو207 زیر قیمت کارخانه بدون قرعه کشی
کدخبر : 11494
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​ طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

 

روز گذشته (یکشنبه اول آبان ماه)، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از موافقت هیات پذیرش بورس کالا با عرضه دو محصول ۲۰۷ و تارا در بورس کالا در جلسه‌ای که با حضور مدیران شرکت ایران‌خودرو برگزار شد، ‌ خبر داد.  

بهنام‌زاده افزوده بود: پذیرش تارا و ۲۰۷ تولید ایران‌خودرو مشروط به عرضه کل حجم تولید این شرکت در بورس کالا شده و چنانچه این خودروساز به تعهدات عرضه‌اش عمل نکند، پذیرش آن تعلیق می‌شود.

حال پس از اظهار نظر این مقام مسئول در سازمان بورس کالای ایران،  گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که فعلا امکان عرضه دو محصول مورد اشاره در بورس کالا وجود ندارد؛ ابتدا بایستی با افزایش تولید و عرضه، اختلاف بین قیمت‌ این محصولات با کارخانه و بازار را تقلیل داد و سپس برای عرضه این دو محصول در بورس کالا برنامه‌ریزی کرد.

این گروه صنعتی، در اطلاعیه خود آورده است:

''عرضه خودروهای تارا و ۲۰۷ در بورس کالا تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست و باید شرایطی را فراهم کرد تا اختلاف قیمت کارخانه و بازار کاهش پیدا کند و در ادامه برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد.

موضوع عرضه خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در بورس کالا مصوب هیات مدیره این شرکت است و در حال حاضر نیز جلسات کارشناسی و هماهنگی با مسئولان بورس کالا جهت ایجاد زمینه‌های همکاری در حال پیگیری است.  تاکنون عرضه‌های خانواده هایما از طریق بورس کالا به سرانجام رسیده است.

«محمدرضا بهنام‌زاده» به برگزاری جلسه امروز هیات پذیرش بورس کالا با حضور مدیران شرکت ایران خودرو اشاره کرد و افزود: محصولات ۲۰۷ و تارا این خودروساز برای عرضه در بورس کالای ایران پذیرش شد.

وی اظهار داشت: پذیرش تارا و ۲۰۷ تولید ایران خودرو مشروط به عرضه کل حجم تولید این شرکت در بورس کالا شد و در صورتی که این خودروساز به تعهدات عرضه‌اش عمل نکند، پذیرش آن تعلیق می شود.

مدیر پذیرش بورس کالای ایران اظهار کرد: عرضه خودروهای جدید ایران خودرو از محصولات اتوماتیک خانواده ۲۰۷ آغاز می شود و به مرور سایر محصولات این خودروساز نیز در بورس عرضه می‌شود.

تیرماه امسال در دویست و بیست و دومین جلسه شورای عالی بورس، طرح عرضه خودرو در بورس کالای ایران تصویب شد.

فروش فوری ایران خودرو

مدیر صنایع خودرو وزارت صمت گفت: ۵۰ درصد از خودروها از فرآیند قرعه کشی خارج شدند بدون تردید فروش قسطی تاثیر خود را در بازار می‌گذارد و باعث متعادل شدن آن خواهد شد.

عبدالله توکلی لاهیجانی با بیان اینکه بعد از سال‌ها شاهد فروش اعتباری خودرو هستیم، افزود: همانگونه که اشاره شد فروش اقساطی در حوزه وظایف و سیاست‌ گذاری‌های وزارت صمت نیست اما بدون تردید این شیوه فروش می‌تواند در تنظیم بازار تاثیرگذار باشد.

مدیر صنایع خودرو وزارت صمت با مقایسه فروش خودرو در سال جاری و سالی که گذشت، تصریح کرد: سال گذشته برای فروش خودرو مردم صف می‌کشیدند این در حالیست که امسال شاهد فروش قسطی خودروها هستیم و امسال برای فروش خودرو، تولیدکنندگان وام در نظر گرفته‌اند. پس از اینکه ۵۰ درصد از خودروها از فرآیند قرعه کشی خارج شدند بدون تردید فروش قسطی تاثیر خود را در بازار می‌گذارد و باعث متعادل شدن آن خواهد شد.

توکلی لاهیجانی در پاسخ به این پرسش که آیا این امکان وجود دارد که شاهد فروش قسطی خودروهای ایران خودرو در ماه‌های آینده باشیم؟ اظهارکرد: به تدریج خودروهای دیگر نیز به فرآیند فروش اقساطی اضافه خواهند شد؛ در قدم نخست فروش ایران خودرو از فرآیند قرعه کشی حذف خواهد شد؛ سپس بعد از دنبال کردن سیاست افزایش تولید به سمت فروش لیزینگی خواهند رفت به نحوی که سال آینده زمینه‌های فروش لیزینگی اکثر تولیدات ۲ خودروساز داخلی فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تولید خودروهای کامل در ۶ ماه نخست سال جاری ۲۸۸ درصد افزایش داشته است چراکه جریان تولید در خودروسازان تثبیت و نظمی در حوزه تامین فراهم شده است و دیگر شاهد تولید خودروهای ناقص نیستیم و خودروهایی که به پارکینگ می‌رفتند صفر شده‌اند و این آمار نشان می‌دهد که افزایش تولید باعث شد که یک خودروساز (سایپا) به صورت کامل از فرآیند قرعه‌کشی حذف و دیگر خودروساز (ایران خودرو) نیز در مسیر خروج از فرآیند قرعه‌کشی قرار بگیرد.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به رونمایی از خودرو جدید تی اف ۲۱ در مورد قیمت این خودرو گفت: خودرو تی اف ۲۱ در رده قیمتی پایین قرار دارد و احتمالا جایگزین ۲۰۶ خواهد شد.

مهدی خطیبی در مراسم رونمایی از دومین محصول جدید ایران خودرو تحت عنوان پروژه TF۲۱ با اشاره به اینکه در حال حاضر به این نتیجه رسیده ایم که رعایت استانداردها به بهبود کیفیت محصول کمک خواهد کرد، گفت: در حال حاضر مردم از کیفیت خودرو راضی نیستند به همین منظور ایران خودرو ۲۷۹ پروژه کوتاه مدت و میان مدت را برای بهبود کیفیت در این واحد تولیدی تعریف کرده است.

وی با اعلام اینکه بزرگترین کمک ما برای تولید محصولات عبور مستقیم بوده است، افزود: از اول خرداد یا همان ۳۰ شهریورماه خودرو ناقص در ایران خودرو تولید نشد و ما با خودروی ناقص خداحافظی کردیم. هم اکنون ۱۰۰ درصد تولیدات کامل است و این موضوع به کاهش ۲۵ درصدی هزینه ها نیز کمک کرده است.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: تعریف کردن ۲۷۹ پروژه باعث شد تا ما بتوانیم به ارتقا و بهبود کیفیت دست پیدا کنیم اما این مسیر بی پایان است و ما برای رسیدن به اهداف اصلی فاصله چندانی داریم. ما باید با رعایت استانداردها به دستاوردهای بیشتری دست پیدا کنیم.

خطیبی در ادامه صحبتهای خود به کاهش متوسط عیوب در خودروهای تولیدی اشاره کرد و گفت: پیش از این این رقم ۴.۸ درصد بود که خوشبختانه به ۲.۴ درصد رسیده ایم. حتی براساس برنامه ریزی ها تا پایان سال می خواهیم این رقم را به ۱.۴ درصد برسانیم.

وی به پروژه TF۲۱که امروز رونمایی می شود اشاره کرد و افزود: در روند تولید سعی می کنیم تمام استانداردها را رعایت کرده و روند بهبود کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشیم. در این محصول ۱۰۰ درصد قطعات مورد استفاده شده تولید داخلی است و یک دستاورد مهم برای این شرکت به شمار می آید.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: خودروی تی اف ۲۱، ۱۱۳اسب بخار و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور دارد و مجهز به موتور تیوفایو پلاس است زمان طراحی و تولید این خودرو ۱۸ ماه بوده است که این موضوع یک رکورد قابل توجه برای این شرکت به حساب می آید.

خطیبی تصریح کرد: امسال تا این لحظه ۳۳۲ هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو تولید شده که نسبت به سال گذشته ۱۰۸ هزار دستگاه افزایش تولید را ثبت کرده است. البته ۳۴۰ هزار دستگاه محصول نیز به دست مشتریان رسیده است.

وی خطاب به رئیس سازمان ملی استاندارد، گفت: از سازمان استاندارد می خواهیم تا برای رعایت استانداردهای اجباری دیدگاه حمایتگرانه داشته باشد البته ما نیز خود را موظف به رعایت استانداردها می دانیم و حتی سختیگرانه تر عمل می کنیم این موضوع را در خودروهای سورن و اریسان اجرایی کرده ایم.

خطیبی در پاسخ در مورد قیمت خودرو جدید تی اف ۲۱ گفت این خودرو در رده قیمتی پایین قرار دارد و احتمالا جایگزین ۲۰۶ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه