خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

خرید خودرو بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه | از خرید شاسی بلند ارزان قیمت جا نمانید

چانگان Auchan Z۶ جدید معرفی شد. این شاسی بلند چینی با قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومان در بازار چین به فروش می‌رسد.

خرید خودرو بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه | از خرید شاسی بلند ارزان قیمت جا نمانید
کدخبر : 11426
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

  خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

خرید خودرو

شرکت چینی چانگان به صورت رسمی چانگان Auchan Z۶ جدید را به بازار چین عرضه کرد. این شاسی بلند چینی اکنون در نسخه جدید نسبت به قبل از لحظ سطح امکانات ارتقا پیدا کرده و از آپشن‌های کمکی خودکار جدیدی بهره می‌برد.

مشخصات چانگان Auchan Z۶ جدید

نسخه جدید Auchan Z۶ از لحاظ ظاهری نسبت به مدل قبلی خود تغییراتی را تجربه نکرده و همچنان از جلوپنجره بدون حاشیه بهره می‌برد که توانسته نمای جذابی را در بخش جلو به وجود آورد. به طور کلی بدنه این خودرو به یک شاسی بلند کوپه شباهت دارد و طراحان با طراحی تیز توانستند آن را اسپرت‌تر کنند.

این شاسی بلند چینی اکنون در کابین نیز از متریالی مشابه پارچه با رنگ تیره و تزئینات کروم نقره‌ای بهره می‌برد که ترکیب آنها فضای کابین را نسبت به قبل جذاب‌تر کرده است. طراحان برای این خودرو سه صفحه نمایشگر شامل صفحه نمایش کوچک ۹.۲ اینچی در بالای داشبورد، صفه نمایشگر کنترل مرکزی ۱۲.۳ اینچی در وسط داشبورد و صفحه نمایشگر پشت آمپر LCD در سایز ۱۰.۳ اینچی در نظر گرفتند که باعث شده کابین این خودرو بسیار فناورانه به نظر برسد.

چانگان Auchan Z۶ جدید اکنون از آپشن‌های کمکی خودکار جدیدی چون هشدار باز شدن در، هشدار برخورد از عقب، رادار نقطه کور، دستاری تغییر خط و هشدار جانبی معکوس بهره می‌برد که وجود آنها باعث افزایش سطح ایمنی این شاسی بلند چینی شده است.

این شاسی بلند به نسل جدید پیشرانه ۱.۵ لیتری تزریق مستقیم فشار قوی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته‌ی تر دو کلاچه به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد. مشتریان چینی می‌توانند نسخه جدید شاسی بلند چانگان Auchan Z۶ را با قیمت ۱۱۹ هزار و ۹۰۰ یوان برابر با ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنند.

خرید خودرو

اگر تصمیم خرید ماشین از یکی از شرکت‌های خودروسازی ایران گرفته‌اید، تسهیلات وام خودرو به شما تعلق می‌گیرد.

هر فرد می‌تواند برای دریافت تسهیلات این وام به شرکت‌های لیزینگ، خودروساز و بانک‌های دولتی و خصوصی مراجعه کند که هر کدام شرایط مخصوصی دارند.

شرکت

بانک سامان

نام وام

خودرو

سود

18 %

سقف وام

100 میلیون تومان

نوع ضمانت

سند ملک

نیاز به سپرده

باید حساب شما دارای ۳ تا ۶ ماه گردش حساب باشد

۱۵٪ از مبلغ وام تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود می‌شود

حساب سپرده لازم

کوتاه مدت عادی

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

3,615,240 تومان

کل سود وام

33,148,624 تومان

مجموع رقم وام و سود

131,205,000 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه فرصت مسدودی

12,196,956 تومان

هزینه‌های جانبی

۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شامل: حق کارشناسی، کارمزد وام،تشکیل پرونده و … است

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکا یا دارای چک برگشتی باشد

تسهیلات اعطایی معادل ۸۰٪‌ مبلغ خودرو است

بهترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو فراهم شده است تا اگر تا امروز سواری گرفتن از محصولات بهمن موتور را رویا می‌پنداشتید، بدانید که تحقق این رویا در یک قدمی شماست.

پس اگر از علاقمندان به محصولات مدرن و باکیفیت گروه خودروسازی بهمن هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها همراهی کنید.

بعید می‌دانیم کسی باشد که دلش نخواهد پشت فرمان یک خودرو باکیفیت و درجه یک مثل دیگنیتی، فیدلیتی، بسترن یا مزدا سه بنشیند.

اما بسیاری‌ها وقتی با تیتر شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو مواجه می‌شوند، اولش با خودشان می‌گویند: «خب! خوش به حال پولدارها! ماکه انقدر سرمایه نداریم»، اما کمی که دقیق‌تر شوند از خودشان می‌پرسند: «چرا وقتی کسی این همه پول دارد که دیگنیتی سوار شود، باید زیر بار اقساط برود؟

اگر متقاضیان استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو را از نظر توان مالی به دو دسته تقسیم کنیم، به چنین نتیجه‌ای خواهیم رسید:

گروه اول جز طبقه متوسط رو به پایین قرار می‌گیرند که حتی پس‌انداز آنچنانی برای پرداخت پیش قسط هم ندارند و یا در دسته دوم و ثروتمندان جای می‌گیرند که حتی به اندازه قیمت نقدی دیگنیتی هم پول دارند، اما ترجیحشان این است به شیوه اقساطی صاحب خودرو محبوبشان شوند.

ما معتقدیم، شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو برای همه دهک‌های جامعه مناسب است، اما پیش از اینکه به تفصیل دلایل اثبات ادعای خود را مطرح کنیم، لازم است شرایط این مجموعه برای فروش قسطی دیگنیتی را یادآور شویم:

ثبت سند دیگنیتی به نام خریدار پس از انجام روال معمول اداری نظیر تنظیم سند، تعویض پلاک و ...

فروش اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت

خرید دیگنیتی با قیمت واقعی و حاشیه سود متعارف بازار

معامله با قراردادی شفاف

عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده

ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید توسط کارشناسان مجرب

تعیین اقساط بلند مدت

تعیین مبلغ اقساط بر اساس میزان درآمد و قدرت مالی مشتری

چگونه اقشار کم درآمد می‌توانند برای خرید اقساطی دیگنیتی از سایا خودرو اقدام کنند

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه