خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

خرید خودرو بدون قرعه کشی و تحویل فوری | خرید خودرو با وام فوری 100 میلیون تومانی

اگر تصمیم خرید ماشین از یکی از شرکت‌های خودروسازی ایران گرفته‌اید، تسهیلات وام خودرو به شما تعلق می‌گیرد.

خرید خودرو بدون قرعه کشی و تحویل فوری | خرید خودرو با وام فوری  100 میلیون تومانی
کدخبر : 11356
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

  خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

خرید خودرو

هر فرد می‌تواند برای دریافت تسهیلات این وام به شرکت‌های لیزینگ، خودروساز و بانک‌های دولتی و خصوصی مراجعه کند که هر کدام شرایط مخصوصی دارند.

شرکت

بانک سامان

نام وام

خودرو

سود

18 %

سقف وام

100 میلیون تومان

نوع ضمانت

سند ملک

نیاز به سپرده

باید حساب شما دارای ۳ تا ۶ ماه گردش حساب باشد

۱۵٪ از مبلغ وام تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود می‌شود

حساب سپرده لازم

کوتاه مدت عادی

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

3,615,240 تومان

کل سود وام

33,148,624 تومان

مجموع رقم وام و سود

131,205,000 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه فرصت مسدودی

12,196,956 تومان

هزینه‌های جانبی

۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شامل: حق کارشناسی، کارمزد وام،تشکیل پرونده و … است

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکا یا دارای چک برگشتی باشد

تسهیلات اعطایی معادل ۸۰٪‌ مبلغ خودرو است

خرید خودرو

بهترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو فراهم شده است تا اگر تا امروز سواری گرفتن از محصولات بهمن موتور را رویا می‌پنداشتید، بدانید که تحقق این رویا در یک قدمی شماست.

پس اگر از علاقمندان به محصولات مدرن و باکیفیت گروه خودروسازی بهمن هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها همراهی کنید.

بعید می‌دانیم کسی باشد که دلش نخواهد پشت فرمان یک خودرو باکیفیت و درجه یک مثل دیگنیتی، فیدلیتی، بسترن یا مزدا سه بنشیند.

اما بسیاری‌ها وقتی با تیتر شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو مواجه می‌شوند، اولش با خودشان می‌گویند: «خب! خوش به حال پولدارها! ماکه انقدر سرمایه نداریم»، اما کمی که دقیق‌تر شوند از خودشان می‌پرسند: «چرا وقتی کسی این همه پول دارد که دیگنیتی سوار شود، باید زیر بار اقساط برود؟

اگر متقاضیان استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو را از نظر توان مالی به دو دسته تقسیم کنیم، به چنین نتیجه‌ای خواهیم رسید:

گروه اول جز طبقه متوسط رو به پایین قرار می‌گیرند که حتی پس‌انداز آنچنانی برای پرداخت پیش قسط هم ندارند و یا در دسته دوم و ثروتمندان جای می‌گیرند که حتی به اندازه قیمت نقدی دیگنیتی هم پول دارند، اما ترجیحشان این است به شیوه اقساطی صاحب خودرو محبوبشان شوند.

ما معتقدیم، شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو برای همه دهک‌های جامعه مناسب است، اما پیش از اینکه به تفصیل دلایل اثبات ادعای خود را مطرح کنیم، لازم است شرایط این مجموعه برای فروش قسطی دیگنیتی را یادآور شویم:

ثبت سند دیگنیتی به نام خریدار پس از انجام روال معمول اداری نظیر تنظیم سند، تعویض پلاک و ...

فروش اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت

خرید دیگنیتی با قیمت واقعی و حاشیه سود متعارف بازار

معامله با قراردادی شفاف

عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده

ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید توسط کارشناسان مجرب

تعیین اقساط بلند مدت

تعیین مبلغ اقساط بر اساس میزان درآمد و قدرت مالی مشتری

چگونه اقشار کم درآمد می‌توانند برای خرید اقساطی دیگنیتی از سایا خودرو اقدام کنند

از مهم‌ترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو، امکان عرضه خودرو با کمترین سرمایه و حتی بدون پیش پرداخت است. مگر از این بهتر هم می‌شود؟!

شما با هر میزان درآمد و پس‌اندازی که دارید، می‌توانید از خودرو رویایی‌تان سواری بگیرید. زیرا مبلغ اقساط هم با نظر شما تعیین خواهد شد و مدت باز پرداخت هم، بلندمدت است.

طبیعی است که باز پرداخت چند صد میلیون طی سه یا شش ماه بسیار دشوار است، اما وقتی همین زمان دو یا سه برابر می‌شود، از حجم فشار‌ها کاسته می‌گردد.

هنوز هم عده زیادی هستند که تصور می‌کنند استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو متعلق به کسانی است که، چون پول کافی برای خرید نقدی ندارند، ناچارند زیر بار اقساط بروند.

اما حتما شما هم این مثل را شنیده‌اید که: «پول، پول می‌آورد». عاقلانه‌ترین واکنش مالی در اقتصاد تورم زده کشور ما این است که برای خرید‌های بزرگ به سراغ پرداخت اقساط برویم و از انباشت سرمایه در یک حوزه جلوگیری کنیم؛ بنابراین تعجبی ندارد اگر ببینید کسانی که حتی به اندازه خرید نقدی چندین دیگنیتی پول دارند هم از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو استقبال کنند.

زیرا این روش فرصت و فضای کافی به آن‌ها می‌دهد تا مابقی پول خود را در دیگر بازار‌های مالی سرمایه‌گذاری کنند.

از طرفی روز به روز قدرت خرید پول ملی کاسته می‌شود، این به این معناست که مبلغ اقساط امروز، شش ماه دیگر یا یک سال دیگر بسیار ناچیز در نظر گرفته می‌شود، در حالی که بر قیمت خودرو طبق اصل تورم افزوده شده است. به همین دلیل ثروتمندان نیز از شرکت در طرح‌های اقساطی استقبال می‌کنند و به آن به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می‌کنند.

بهمن موتور، خودرو مونتاژی دانگ فنگ ix۵ چینی را پرستیژ نام نهاد و سرانجام با عنوان دیگنیتی به مشتری ایرانی عرضه کرد.

حال که دانستیم شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو برای تمامی اقشار جامعه، مناسب و قابل دسترسی است بد نیست اشاره‌ای به مزایای این غول خشن و جذاب داشته باشیم:

معمولا کراس اوور‌های سایز متوسط، فقط چهره جذابی دارند و از نظر فنی، شتاب و مصرف سوخت، ایده‌آل نیستند.

با این حال دیگنیتی با ابعاد و جثه نسبتا بزرگ خود تنها در ۱۳ ثانیه به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۳ لیتر اعلام شده است.

همچنین استاندارد آلایندگی دیگنیتی یورو ۵ اعلام شده است، یعنی با کمترین میزان آلاینده یک ماشین مطلوب هم برای شهر‌های پرترافیک و هم روستا‌های بکر و سرسبز است.

با استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو شما صاحب خودرویی می‌شوید که از هر زاویه‌ای به بدنه آن نگاه کنید، هیچ ایراد قابل ذکری پیدا نخواهید کرد. فرم چراغ‌ها، جلو پنجره، سپر، انحنای سقف و خطوط بدنه، همه و همه قدرت و جدیت را القا می‌کند. همین میزان از زیبایی و وقار در کابین نیز دیده می‌شود، همه چیز در استانداردترین حالت ممکن قرار دارد و فضای کابین برای پنج سرنشین قوی هیکل، مهیاست.

متریال به کار رفته برای روکش فرمان، داشبورد، تو دری‌ها و صندلی‌ها عالی است و کابین دیگنیتی قابل رقابت با برترین خودرو‌های روز دنیاست.

زیبایی، بدون ایمنی، هیچ اهمیتی ندارد. اگر متقاضی استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو هستید، باید بدانید که این خودرو با بهره‌مندی از امکانات ایمنی متعدد، یک سر و گردن نسبت به دیگر تولیدات چینی برتری دارد. از جنس بدنه که از فولاد بسیار سخت است گرفته تا شش ایربگ و سیستم‌های کنترل کننده و هشدار دهنده متعدد که همگی به راننده کمک می‌کنند تا در حوادث راحت‌تر بتواند خودرو را مهار کند.

مشتری ایرانی، عاشق امکانات رفاهی است. وجود سان روف پانوراما به تنهایی می‌تواند دلیل محکمی برای خرید یک خودرو باشد، حال اینکه با استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو شما می‌توانید خودرویی را مالک شوید که مجهز به امکانات دیگری مانند دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و کروز کنترل نیز هست.

خودرویی با ابعاد و امکانات دیگنیتی، جان می‌دهد برای یک مسافرت طولانی مدت! خبر خوب اینکه تجربه کاربری مالکان، سواری نرم را از مزایای ویژه این خودرو برشمرده است.

یعنی شما طی مسافت از آسایش نسبی برخوردار خواهید بود و با توجه به سیستم تعلیق این خودرو، ضربات به بخش خارجی دیگنیتی، آرامش داخل کابین را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

بهترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی بهمن موتور در سایاخودرو فراهم شده است تا اگر تا امروز سواری گرفتن از محصولات بهمن موتور را رویا می‌پنداشتید، بدانید که تحقق این رویا در یک قدمی شماست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه