وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری ۱۴۰ میلیون تومانی برای خرید خودرو | این وام به چه کسانی تعلق می گیرد؟

برخی بانک‌های کشور به مشتریان متقاضی خرید خودرو، تسهیلات مورد نیاز آن را ارائه می‌دهند. بانک تجارت یکی از مجموعه‌هایی است که به متقاضیان واجد شرایط، وام خودرو تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان می‌پردازد.

وام فوری ۱۴۰ میلیون تومانی برای خرید خودرو | این وام به چه کسانی تعلق می گیرد؟
کدخبر : 11006
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

 اشخاصی که در حال حاضر متقاضی خرید اتومبیل از شرکت‌های خودروساز داخلی باشند، می‌توانند برای این وام درخواست دهند. البته متقاضیانی که می‌خواهند خارج از طرح‌های ثبت نامی و قرعه کشی، اتومبیل مورد نظر خود را خریداری کنند امکان درخواست این تسهیلات را خواهند داشت.

افرادی امکان دریافت این وام را دارند که سپرده موردنظر را در بانک تجارت داشته باشند. در غیر این صورت یا باید در یکی از شعب بانک تجارت حساب سپرده افتتاح کنند یا امکان دریافت وام را نخواهند داشت. لازم به ذکر است به اصل سپرده‌ای که مشتریان از روی آن وام دریافت می‌کنند، سود هم تعلق می‌گیرد. ضریب پرداخت این تسهیلات با توجه به مبلغ سپرده و دیگر عوامل موثر، ۸۵ تا ۲۰۰ درصد است.

اما طبق اعلام بانک تجارت، حداکثر مبلغ این وام ۱۴۰ میلیون تومان است. افراد در مدت ۳۶ ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند. طبق معمول افراد متقاضی وام نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی کشور داشته باشند.

وام خرید خودرو به عنوان کمک هزینه به شما کمک می‌کند تا خودروی بهتری خریداری کنید بسیاری از بانک‌ها تسهیلاتی را تحت عنوان وام خرید ماشین به متقاضیان پرداخت می‌کنند مبلغ این وام از ۱۵ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان متغیر است و معمولا با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

وام فوری

اگر به دنبال دریافت وام خرید خودرو هستید بانک سامان گزینه خوبی برای این کار است. وام خرید خودرو بانک سامان که به وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید خودرو معروف است بر اساس اعتبارسنجی به مشتریانی که سابقه چک برگشتی و اقساط معوقه نداشته باشند پرداخت می‌شود. در جدول زیر شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را مشاهده می‌نمایید:

مبلغ وام خرید خودرو از ۱۵ الی ۱۰۰ میلیون تومان با توجه به توان مالی مشتری

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت وام حداکثر ۳۶ ماه

ضامن وام خرید خودرو ۲ نفر ضامن معتبر یا به پشتوانه سپرده، گواهی سپرده یا اوراق مشارکت

نکات مهم دریافت وام خرید خودرو بانک سامان:

وام فقط جهت خرید خودروی ایرانی صفر یا با حداقل یک سال کارکرد پرداخت می‌شود.

اصل مبایعه نامه یا سند ماشین باید به نام وام گیرنده باشد.

حداکثر مبلغ وام به میزان ۸۰ درصد قیمت ماشین می‌باشد.

شرط سنی دریافت وام ۱۸ سال است.

جهت دریافت وام خرید ماشین از بانک سامان باید به صورت حضوری ثبت نام کرده و یا به سامانه تسهیلات بانک سامان مراجعه نمایید.

رتبه اعتباری نشان می‌دهد شما تا چه اندازه به انجام تعهدات بانکی خود پایبند هستید و از نظر بانک مرکزی خوش حساب هستید یا خیر، شما می‌توانید به کمک برنامه ساد۲۴ رتبه اعتباری خود را سنجیده و نسبت به بهبود آن اقدام نمایید.

وام خرید خودرو بانک ملی

شما می‌توانید از بانک ملی نیز وام خرید خودرو دریافت نمایید. البته توجه کنید وام خرید خودرو بانک ملی فقط ۱۵ میلیون تومان است و با توجه به قیمت خودرو در حال حاضر بیش تر می‌توان از آن به عنوان کمک هزینه خرید خودرو نام برد.

شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک ملی، وام خرید خودرو بانک شهر، وام خرید خودرو بانک سپه، وام خرید خودرو بانک تجارت و اکثر بانک‌های دیگر با هم مشترک هستند که در جدول زیر به آن اشاره شده است:

مبلغ وام ۱۵ الی ۵۰ میلیون تومان

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه

ضامن وام خرید خودرو ۲ نفر ضامن معتبر

شرایط دریافت وام خرید خودرو رتبه اعتبارسنجی بالا

وام گیرنده باید بالای ۱۸ سال باشد.

سند خودرو در رهن بانک نمی‌‎ماند.

ارایه پیش فاکتور خرید خودرو الزامی است.

فقط به خودروهای داخلی وام تعلق می‌گیرد.

وام خرید خودرو بانک ملت

جهت دریافت وام خرید خودرو بانک ملت بهتر است در این بانک یک حساب سپرده کوتاه مدت افتتاح کنید و سپرده‌گذاری نمایید. به ازای هر ۴ ماه که پول شما در حساب باشد یک برابر مبلغ سپرده خود می‌توانید از بانک ملت وام خرید خودرو بگیرید.

شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک ملت به شرح زیر می‌باشد:

مبلغ وام حداکثر ۷۰ میلیون تومان

سود وام خرید خودرو ۱۸ در صد

مدت بازپرداخت وام خرید خودرو حداکثر ۶۰ ماه

ضامن ضامن معتبر یا به ضمانت سپرده

شرایط وام خرید خودرو وام فقط جهت خرید خودروی داخلی پردخت می‌شود.

میزان مبلغ وام متناسب با درآمد ماهانه وام گیرنده می‌باشد.

اولویت دریافت وام با کسانی است که یک سال حساب سپرده دارند.

وام خرید خودرو بانک صادرات

وام خرید خودرو بانک صادرات هم جزء پیشنهاداتی است که می‌توانید جهت کمک هزینه خرید خودرو خود استفاده کنید. نکته‌ای که در دریافت وام خرید خودرو بانک صادرات وجود دارد این است که مبلغ وام مستقیم به حساب نمایندگی فروش خودرو واریز می‌شود. جزییات دریافت وام خرید خودرو بانک صادرات به شرح زیر است:

مبلغ وام حداکثر ۲۰ میلیون تومان

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت وام ۳۶ ماه

ضامن ۲ ضامن رسمی

شرایط و مقررات وام گیرنده دارای چک برگشتی نباشد

سند خودرو در رهن بانک نمی‌ماند

وام ۵۰ میلیون تومانی خرید خودرو

بانک ملل اعلام کرده است به متقاضیان وام خرید خودرو به مبلغ ۱۵ الی ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. سود این وام ۱۵ تا ۲۰ درصد است و مدت بازپرداخت آن متغیر می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه