فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا با محصولات جدید | حراج بی نظیر سایپا زیر قیمت کارخانه

سایپا برای عرضه خودرو در بورس کالا اعلام آمادگی کرد.

فروش فوق العاده سایپا با محصولات جدید | حراج بی نظیر سایپا زیر قیمت کارخانه
کدخبر : 10853
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوق العاده سایپا

عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد.

در نخستین روزهای مردادماه، بورس کالا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۲۶ مردادماه ۳۵۰ دستگاه فیدلیتی و ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی متعلق به گروه بهمن موتور راهی تالار صنعتی می‌شود.

پس از تصویب طرح عرضه خودرو در بورس کالا در شورای‌عالی بورس و اعلام آمادگی شرکت گروه بهمن برای عرضه ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تاریخ ۲۶ مردادماه، گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه در همان هفته (هفته چهارم مردادماه) اعلام آمادگی برای عرضه خودرو در بورس کالا کرد.

شاهین از جمله محصولاتی بود که در تاریخ ۲۴ اسفندماه گذشته در یک‌صد و چهلمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شد.

همچنین در جلسه روز ۲۴ مرداد هیات پذیرش بورس کالای ایران، خودروهای هایما در دو مدل S۷ و S۵ از گروه ایران خودرو، لاماری ایما از گروه آرین پارس موتور، دایون y۵ از گروه خودروسازی ایلیا، وانت دو کابین کاپرا از گروه بهمن موتور، کامیونت ۶ تن فاو تایگر (Tiger V) و کشنده تک محور CA۴۱۸۰ از گروه سیباموتور، کامیون فورس و امپاور هم از گروه بهمن دیزل، هشت محصول خودروی جدید از ۶ گروه خودروسازی بودند که در بورس کالای ایران پذیرش شدند.

در ادامه انجام چنین معاملاتی، تالار صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز (چهارشنبه، ۲۶ مرداد ) میزبان عرضه ۱۷۵ دستگاه خودرو فیدلیتی ۵ نفره، ۱۷۵ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره، ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی بود که این اقدام با  استقبال مطلوب خریداران خودرو همراه شد و ۶۰۰ دستگاه از محصولات گروه بهمن در رقابت ۴ ساعته خریداران مورد معامله قرار گرفت.

به دنبال عرضه‌های پیاپی محصولات شرکت های خودروسازی به این بازار، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۳۱ مرداد ماه از عرضه های ۲ خودروی ایران خودرو خر داد و اعلام کرد: در حوزه عرضه خودرو در بورس با موانعی مواجه بودیم که مشکلات برطرف شد و موفق به عرضه برخی از خودروها در این بازار شدیم و ایران خودرو هم وارد تالار بورس کالا می‌شود و همان زمان بورس کالای ایران اطلاعیه ای منتر و اعلام کرد: ۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه در بورس کالای ایران عرضه می شود.

براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، ٣٨ خودروی دیگنیتی سفید (تریم مشکی)، ٣٨ خودروی دیگنیتی سفید (تریم قرمز)، ٣٨ خودروی دیگنیتی مشکی (تریم مشکی)، دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) هر یک با قیمت پایه ٨٢١ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان روز چهارشنبه (٣٠ شهریور ماه) روی تابلو می‌رود.

انجام چنین اقداماتی و نیز گستردگی ورود خودرهای مختلف به بورس روزنه ای از امید را میان افرادی ایجاد کرد که ترس از قیمت گذاری دستوری داشتند و معتقد بودند این مساله زمینه ساز نفوذ دلالان و رانت خواران در بازار این محصول خواهد بود که دولت با تصمیم درست و به موقع خود توانست مانع از نفوذ دلالان به بازار خودرو شود.

باتوجه به عرضه پیش‌روی خودرو در بورس کالا در هفته جاری سوالات مبهمی در راستای نحوه خرید خودرو میان سرمایه گذاران وجود دارد که تلاش کردیم با پاسخ این سوالات، نقطه مبهم خریداران را برطرف کنیم.

فروش فوق العاده سایپا

۱- آیا امکان خرید خودرو صرفا با داشتن کد بورسی خرید سهام وجود دارد؟

خیر. برای خرید خودرو از بورس کالا باید علاوه بر احراز هویت سجام، کد بورسی بازار فیزیکی بورس کالا را نیز دریافت کنید.

۲- مبلغ پیش پرداخت خرید خودرو را چطور باید واریز کرد؟

مبلغ پیش پرداخت را باید به حساب وکالتی که به کارگزاری مورد نظرتان معرفی کردید، واریز کنید.

۳- نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه‌ی بورس کالای کارگزاری را چطور دریافت کنم؟

نام کاربری و رمز عبور بعد از اتمام فرآیند ثبت نام در سامانه بورس کالای کارگزاری و تایید آن، به شماره همراه شما پیامک می‌شود.

۴- حساب وکالتی چیست؟

حسابی است که متقاضیان خرید خودرو از بورس کالا باید پیش پرداخت خرید را به آن واریز کنند. کارگزاری نیز جهت برداشت وجه به این حساب دسترسی دارد.

۵- مبلغ پیش پرداخت چه زمانی باید به حساب وکالتی واریز شود؟

مبلغ پیش پرداخت جهت واریز به حساب وکالتی در اطلاعیه عرضه آن ذکر شده و باید روز قبل از عرضه به حساب وکالتی واریز شود. در حال حاضر برای خرید محصول شاهین باید ۱۰ درصد مبلغ پایه به حساب وکالتی واریز شود.

۶- پس از خرید برای تحویل از نمایندگی چه مدارکی مورد نیاز است؟

اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه خریدار

مدارک احراز محل سکونت که باید مطابق با بخشنامه راهور ناجا باشد.

ارائه شماره شبا با تاییدیه بانک مربوطه

۷- آیا برای خرید خودرو محدودیتی در بورس کالا وجود دارد؟

در این خصوص ضروری است اطلاعیه عرضه و پیوست آن را مشاهده کنید.

۸- اگر خرید انجام نشود، مبلغ بلوکه شده در حساب عملیاتی چگونه آزاد خواهد شد؟

در صورتی‌که در پایان روز عرضه خرید خودرو انجام نشود، مبلغ آن از حالت بلوکه خارج می‌شود.

۹- موعد تحویل خودرو چه زمانی است؟

موعد تحویل خودرو در اطلاعیه عرضه آن ذکر می‌شود.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه