فروش فوری سایپا | قرعه کشی خودرو | ثبت نام خودرو

فروش فوری سایپا به قیمت کارخانه از فردا | تحویل فوری سایپا بدون قرعه کشی

در طرح فروش فوق‌العاده جاری برای خودروی کوییک اتوماتیک، محدودیت پلاک فعال حذف و برای متقاضیانی که طی ۱۸ ماه گذشته از شرکت‌های خودروسازی خرید نداشته‌اند، تا تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام خودرو فراهم است.

فروش فوری سایپا به قیمت کارخانه از فردا | تحویل فوری سایپا بدون قرعه کشی
کدخبر : 10826
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوری سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوری سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

 حسین کاظمی با بیان مطلب فوق افزود: خودروی کوییک با گیربکس اتوماتیک با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، مصرف سوخت پایین، شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور، هزینه پایین سرویس و نگهداری از مزایای خودروی مذکور است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: خودروی کوییک اتومات، مجهز به سیستم مولتی مدیا، استارت دکمه ای، ورود خودرو بدون کلید (keyless)، فرمان D TYPE مجهز به کلیدهای کنترل سیستم صوتی، رینگ آلومینیومی، چراغ رانندگی در روز (Day light) ، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نمایشگر فشار باد تایر(TPMS)، سنسور پارک و دوربین دنده  عقب و خودروی کوییک.آر اتوماتیک علاوه بر تجهیزات فوق دارای صندلی ها و فرمان چرمی است.

او با بیان اینکه برای خودروهای اتوماتیک کوییک پلاس و کوییک.آر بدون نیاز به قرعه کشی امکان ثبت نام وجود دارد افزود: در طرح فروش فوق العاده جاری برای خودروی کوییک اتوماتیک، محدودیت پلاک فعال حذف و برای متقاضیانی که طی 18 ماه گذشته از شرکت های خودروسازی خرید نداشته اند، تا تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام خودرو فراهم است و متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

فروش فوری سایپا

معاون صنایع حمل‌ و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سومین دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در هفته جاری خبر داد.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت  منوچهر منطقی ضمن اعلام خبر اجرای سومین مرحله فروش خودروها در قالب سامانه یکپارچه فروش خودروها در هفته جاری، به آمار تولید دو خودروساز بزرگ تا روزهای ابتدایی شهریور ماه اشاره کرده و گفت:  دو شرکت بزرگ خودروساز کشور از ابتدای سال تا دوم شهریور ماه، ۳۵۷ هزار و ۳۷۷ دستگاه خودروی سبک (سواری و وانت) اقدام تولید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۸۳ درصدی تولید کامل و کاهش ۸۵ درصدی تولید ناقص را نشان می‌دهد.

 معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت اضمن اشاره به تثبیت روند رو به رشد تولید خودروی کامل پس از سه سال در دو خودروساز بزرگ کشور، افزایش ۲۸ درصدی آمار تحویل، کاهش ۹۴ درصدی تعداد خودروهای ناقص انباشته در کف پارکینگ خودروسازان و کاهش ۳۰ درصدی تعداد تعهدات معوق را در راستای تحقق برنامه‌های ساماندهی وضعیت نامطلوب صنعت خودروی کشور در دولت سیزدهم خواند و گفت: با توجه به پایدار شدن روند تولید خودروی کامل در خودروسازان داخلی و همچنین کاهش آمار خودروهای ناقص نسبت به مدت مشابه سال گذشته و از سوی دیگر ایجاد شفافیت در عرضه خودرو به بازار، در هفته جاری شاهد سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم بود. 

این مقام مسئول تخصیص عادلانه خودرو، افزایش امکان دسترسی مصرف‌کنندگان به خودرو، ایجاد شفافیت و رویه واحد در عرضه برای همه خودروسازان، رفع شائبه مهندسی عرضه بصورت قطره‌چکانی یا عرضه خودرو در بازارهای غیرشفاف توسط خودروسازان، همچنین افزایش تنوع و حق انتخاب برای مصرف کنندگان در هر دوره عرضه را از جمله مزایای سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در راستای تنظیم بازار و ارتقاء رضایت مصرف کنندگان اعلام کرد.

وی ضمن تاکید براینکه برنامه‌ریزی این دوره به گونه‌ای خواهد بود که تعهدات قبلی شرکت‌های خودروسازی کاهش پیدا کند، از عرضه خودرو در قالب طرح‌های "پیش فروش"، "فروش فوق العاده"، "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" و "خروج خودروی فرسوده" خبر داد.

این معاون وزیر صمت تصریح کرد: با ساماندهی تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه که با عرضه متنوع خودرو و خروج بیش از ۷۰ درصد انواع محصولات خودرویی از فرآیند قرعه‌کشی همراه شده است، پس از سال‌ها، آرامش در بازار خودرو حاکم شده و امکان دسترسی مصرف‌کنندگان به خودرو برای یک محصول پرطرفدار خودروساز داخلی، هشت برابر افزایش یافته است.

منطقی ابراز امیدواری کرد: با تداوم روند تکمیل خودروهای ناقص، کسب آمادگی لازم در زنجیره تأمین برای افزایش تولید و بهره‌گیری از سازوکار واردات برای تنظیم بازار و انتقال فناوری به کشور، روش عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو تا پایان امسال خاتمه پیدا کند.

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در رابطه با تصویب آیین‌نامه واردات خودرو تاکید کرد: واردات خودرو (در قالب قانون ساماندهی صنعت خودرو) یکی از راهکارهای دولت برای تنظیم بازار و انتقال فناوری به کشور است. تعیین مشخصات فنی خودرو با اولویت واردات خودروهای برقی، ترکیبی، کم مصرف، ایمن و مورد استفاده عامه، تأمین خدمات پس از فروش و انتقال فناوری، تعیین صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای واردکنندگان و برخورداری از نمایندگی رسمی خودروساز خارجی، تعیین سقف واردات خودرو با ملاحظه تنظیم بازار، حمایت از تولید باکیفیت داخلی و رعایت منابع ارزی کشور با اولویت مصرف ارز برای کالاهای اساسی و ضروری، از جمله شرایط واردات خودرو به کشور است که به عنوان نقشه راه وزارت صنعت، معدن و تجارت ترسیم شده است.

وی افزود: در این راستا، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است در افق سند چشم‌انداز ٢٠ ساله، بسترهای لازم را برای ورود فناوری‌های جدید و مستقل تولید خودرو با همکاری شرکت‌های معتبر خودروسازی جهان یا بصورت سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های فعال موجود فراهم کند. 

منطقی خاطر نشان کرد: همچنین برای اجرایی شدن آیین‌نامه واردات خودرو، متقاضیان می‌بایست نسبت به ایجاد یا استفاده از شبکه خدمات پس از فروش موجود، به ازای واردات هر ١٠٠٠ دستگاه خودرو، یک نمایندگی پس از فروش و تأمین قطعات یدکی ضروری مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح پیش از واردات، تأمین تجهیزات، اسناد و آموزش نفرات خدمات پس از فروش، اعلام فناوری‌های انتقال یافته در خدمات پس از فروش، و نیز داشتن مجوز رسمی از تولید کننده محصول برای تضمین ارائه خدمات پس از فروش یا انتقال فناوری، داشتن تجربه در واردات خودرو و یا به‌کارگیری شرکت‌های دارای تجربه در این زمینه، ارائه سطح انتقال فناوری در خودروهای اقتصادی برای تولید در کشور و اعلام مشخصات فنی خودرو و قیمت آن اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه