وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 100 میلیون تومانی برای خرید خودرو | دریافت وام فوری و آسان برای خرید خودرو

دریافت تسهیلات وام خودرو از بانک‌های دولتی و خصوصی مشروط به این است که تصمیم گرفته‌ باشید از یکی از شرکت‌های خودروسازی ایرانی ماشین بخرید، در غیر این صورت، یعنی برای خرید ماشین‌های خارجی، وام به شما تعلق نخواهد گرفت. در سال اخیر به علت افزایش قیمت خودرو، وام خودرو مورد توجه بسیاری از مردم واقع شده.

وام فوری 100 میلیون تومانی برای خرید خودرو | دریافت وام فوری و آسان برای خرید خودرو
کدخبر : 10697
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

اولویت‌بندی برای دریافت تسهیلات خودرو بر حسب اعتباری است که مشتری نزد بانک موردنظر دارد. مواردی که اعتبار شما و ضامن یا ضامنان شما را نزد بانک بالا می‌برد شغل شما، وضعیت موجودی حساب و مبلغ واریزی فیش حقوقی شماست. بقیه مطلب به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

وام خودرو یکی از انواع وام‌های بانکی است که سالانه مورد استقبال زیادی واقع می‌شود. همانطور که گفتیم این وام در شرایطی به افراد تعلق می‌گیرد که قصد خرید از یک شرکت تولید داخلی را داشته باشند. به غیر از این، شروط دیگری هم وجود دارد.

طبیعتاٌ وقتی برای ثبت‌نام این وام مراجعه می‌کنید باید بیش از ۱۸ سال داشته باشید. متقاضی وام نباید در سیستم بانکی کل کشور سابقه چک برگشتی یا تسهیلات معوقه داشته باشد؛ هم‌پای این شروط، میزان حقوق دریافتی فرد، ضامن یا ضامنان باید نشان دهد که متقاضی تحت هر شرایطی توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را دارند.

شرایط گرفتن وام خودرو در انواع بانک‌ها با شرکت‌های لیزینگ و خودروساز تفاوت‌هایی دارد. برای مثال، تجربه گرفتن وام از شرکت‌های لیزینگ و خودروساز به این صورت است که سند خودروی شما در رهن شرکت فروشنده قرار می‌گیرد و تا پایان اقساط وام در رهن آن‌ها باقی می‌ماند. این اتفاق در بانک‌های دولتی و خصوصی نمی‌افتد، بانک‌ها صرفاً در بحث ضمانت است که سخت‌گیرانه‌تر عمل می‌کنند و گاهی کسب اعتماد از آن‌ها زمان زیادی می‌برد.

شما برای دریافت وام خرید خودرو حتماً به یک ضامن یا بیشتر احتیاج دارید. ضامن یا ضامنان شما برای دریافت وام یا باید کارمند رسمی باشند یا کسانی که مشتری تأییدشده بانک مورد نظرتان هستند. یک نکته قابل توجه این است که بعد از گذر از مراحل احراز صلاحیت دریافت وام، حواله وام خودرو در وجه و نام گروه خودروساز صادر می‌شود نه شما. این به این معنی است که به‌هیچ‌وجه نقدی از طرف بانک به حساب متقاضی واریز نخواهد شد.

حدود مبلغ این وام از ۱۵۰ میلیون ریال تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است. محاسبه اقساط وام خودرو به این شکل است که بازپرداخت آن معمولاً در ۳۶ ماه یا ۳ سال صورت می‌گیرد. برای دریافت وام خودرو باید یک حساب قرض‌الحسنه در بانک داشته باشید که اگر می‌خواهید در اولویت دریافت وام قرار بگیرید، بهتر است مدت زمان مشخصی از افتتاح حساب قرض‌الحسنه شما گذشته باشد.

این مدت زمان معمولاً بین سه تا شش ماه و گاهی یک سال شناور است. بعضی از بانک‌ها همین شرایط را با اندکی تغییرات ارائه می‌دهند؛ بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به بانک، به سایت بانکی که برای دریافت این وام انتخاب کرده‌اید مراجعه کنید تا از آخرین تغییرات آن مطلع شوید.

وام فوری

مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات وام خودرو

مدارک موردنیاز برای وام خودرو از این قرار است (با تأکید دوباره بر اینکه ممکن است هر بانکی تغییری در آن ایجاد کرده باشد و بهتر است این اطلاعات را از بانک هم دریافت کنید):

اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (همچنین صفحه اول شناسنامه ضامن یا ضامنان)

اصل و کپی کارت ملی متقاضی به همراه اصل و کپی کارت ملی ضامن یا ضامنان

گواهی اشتغال به کار یا فیش حقوقی متقاضی (در این مورد ذکر میزان حقوق نیز اهمیت دارد)

معرفی ضامنی که مورد قبول بانک باشد (به همراه مدارک شناسایی و فیش حقوقی)

اصل و کپی فیش حقوقی ضامن یا ضامنان

یک قطعه عکس از متقاضی

پیش‌فاکتور خرید خودرو از یکی از نمایندگی‌های مجاز داخل کشور

سه عدد تمبر مالیاتی (از خود بانک دریافت کنید)

اصل و کپی اسناد مالکیت، کارت و بیمه‌نامه خودرو با امضای نمایندگی فروش خودرو

شرکت

بانک سامان

نام وام

خودرو

سود

18 %

سقف وام

100 میلیون تومان

نوع ضمانت

سند ملک

نیاز به سپرده

باید حساب شما دارای ۳ تا ۶ ماه گردش حساب باشد

۱۵٪ از مبلغ وام تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود می‌شود

حساب سپرده لازم

کوتاه مدت عادی

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

3,615,240 تومان

کل سود وام

33,148,624 تومان

مجموع رقم وام و سود

131,205,000 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه فرصت مسدودی

12,196,956 تومان

هزینه‌های جانبی

۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شامل: حق کارشناسی، کارمزد وام،تشکیل پرونده و … است

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکا یا دارای چک برگشتی باشد

تسهیلات اعطایی معادل ۸۰٪‌ مبلغ خودرو است

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه