خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

خرید خودرو به قیمت کارخانه | تحویل فوری خودرو بدون قرعه کشی

شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری ۲ محصول خود کرده است.

خرید خودرو به قیمت کارخانه | تحویل فوری خودرو بدون قرعه کشی
کدخبر : 10667
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.آقای محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

خرید خودرو

در طرح ثبت نام نقدی وانت کارا تک کابین و دو کابین از محصولات شرکت بهمن موتور، قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) است که از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ساعت ۱۰ صبح شروع و تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

همچنین ثبت نام برای وانت کارا تک کابین تیپ ۴ که در طرح نقدی اعتباری ارائه می‌شود، با قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد. در این روش فروش به اطلاع متقاضیانی که علاقمند به خرید نقدی اعتباری هستند، می‌رساند:

در این روش ثبت‌نام صرفاً متقاضیانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که شرایط ذیل را داشته باشند و در صورتیکه پس از اعتبارسنجی و یا بررسی شرکت، عدم وجود این شرایط محرز شود، ثبت‌نام از جانب شرکت بهمن موتور به صورت یک طرفه ابطال شده و وجه پرداختی نقدی بدون تعلق هرگونه سود به حساب مبداً مسترد خواهد شد و متقاضی در این خصوص هیچگونه ادعایی نخواهد داشت؛ لذا لازم است متقاضی پیش از ثبت‌نام در خصوص موارد ذکر شده دقت به عمل آورد.

۱- دارای چک طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر اساس قانون صدور چک‌های صیادی

۲- - عدم وجود چک برگشتی یا سررسید نشده در شرکت بهمن موتور

ثبت‌نام نقدی و نقدی اعتباری صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com قابل انجام می‌باشد.

خرید خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ثبت نام سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه خودرو از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور به مدت سه روز انجام می شود.

«امید قالیباف» افزود: در سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه نزدیک به۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص می یابد که فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱ است.

مشاور وزیر صمت گفت: در سومین قرعه کشی یکپارچه احتمالا با افزایش تولید شاهد خروج خودروی دیگری از شمول قرعه کشی خواهیم بود.

قالیباف بیان‌داشت: تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

وی با اشاره به تنظیم موثر بازار خودرو با روش قرعه‌کشی یکپارچه خاطرناشن‌کرد: آرامش و کاهش قیمت خودرو در بازار و افزایش هشت برابری شانس برنده شدن برای خودروهای پرطرفدار، از جمله آثار مثبت قرعه کشی یکپارچه بود، ضمن اینکه انتظار می‌رود تا اخر سال همه خودروها با افزایش تولید از شمول قرعه کشی خارج شوند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: برای نخستین بار در سال‌های اخیر خودروی هایما به‌صورت فروش فوق العاده توسط ایران خودرو عرضه شد که در حال حاضر هم ظرفیت فروش وجود دارد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو، سایت متمرکز خرید خودرو است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تخصیص خودرو و ثبت نام خرید خودرو ایجاد شده است.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف ایجاد شفافیت و امکان عرضه عادلانه‌تر برای همه خودروهای تولیدی، آغاز به کار کرد. تمام شرکت‌های خودروسازی اعم از دولتی و خصوصی باید محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کنند و متقاضیان نیز تنها با مراجعه به این سامانه می‌توانند برای خرید خودرو اقدام کنند. هرگونه فروش، فروش فوری، فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو فقط از طریق این سامانه انجام می‌شود.

ثبت نام در طرح جدید فروش خودرو از روز چهارشنبه مورخ شانزدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ آغاز و ۷۲ ساعت (۳ روز) ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه نزدیک به ۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص می‌یابد که فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱ است.

مشاور وزیر صمت گفت: تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو جهت بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی https://www.ikco.ir/ است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه