خرید خودرو | خرید خودرو قرعه کشی

آغاز حراج بی نظیر خودرو بدون قرعه کشی | خرید خودرو وتحویل فوری به قیمت کارخانه

بهمن موتور طی اطلاعیه از فروش سه محصول خود خبر داد.

آغاز حراج بی نظیر خودرو بدون قرعه کشی | خرید خودرو وتحویل فوری به قیمت کارخانه
کدخبر : 10458
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.آقای محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

خرید خودرو

بهمن موتوری ها طی اطلاعیه اعلام کردند از روز شنبه فروش سه محصول خود یعنی وانت کارا تک کابین تیپ ۴، پیکاپ کارا ۲ و ون باری اینرودز را در دستور کار دارد.

براساس اعلام این خودروساز متقاضیان خرید وانت کارا تک کابین برای در اختیار گرفتن این خودرو باید مبلغ ۳۲۵ میلیون تومان به حساب این خودروساز واریز کنند. ون باری اینرودز نیز با قیمت ۵۵۹ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد. مشتریان کاپرا ۲ نیز برای خریداری این پیکاپ باید ۶۵۲ میلیون تومان پرداخت کنند.

آن طور که در اطلاعیه بهمن موتوری ها آمده هر سه خودرو تنها با رنگ سفید برای فروش در دسترس متقاضیان قرار خواهند گرفت.

این خودروساز خصوصی تعهد کرده هر سه خودروی یاد شده را در هفته آخر مهرماه سال جاری به خریداران تحویل دهد.

مدیران این خودروساز خصوصی تعهد داده اند چنانچه در موعد مقرر خودروی فروخته شده را به مشتری تحویل ندهند به طور ماهانه ۲.۵ درصد بابت جریمه تاخیر پرداخت خواهند کرد.

اگر مشتریان به هر دلیلی بعد از واریز وجه از تصمیم خود برای خرید خودرو منصرف شدند بهمن موتور به صورت سالیانه ۱۳ درصد سود به آنها پرداخت می کند.

مشتریان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۱۶ همان روز فرصت دارند برای خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند. بهمن موتور پیش بینی کرده اگر در زمان در نظر گرفته شده خودروهای عرضه شده فروش نرفت این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دهد.

خرید خودرو

شرکت مدیران خودرو در جدیدترین طرح فروش خود اقدام عرضه محصولات برند MVM و فونیکس با پیش پرداخت ۴۰ الی ۵۰ درصد و اقساط ۶۰ ماهه نموده است.

این شرایط فروش محصولات چری ویژه شهریور ماه ۱۴۰۱ است و شامل تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو،تیگو ۷ IE، آریزو ۶ پرو، آریزو ۵ توربو، ام وی ام X۳۳ اتوماتیک، ام وی ام X۲۲ پرو، ام وی ام X۲۲ معمولی می‌شود.

خرید خودرو

بورس کالا در اطلاعیه ای شرایط خرید خودرو را اعلام کرد؛ براساس این اطلاعیه ثبت سفارش تا اطلاع ثانوی از زمان تایید عرضه تا ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه بوده و هر کد بورسی صرفا امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد.

در جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور بورس کالای ایران آمده است: ثبت سفارش محصول خودرو تا اطلاع ثانوی از زمان تایید عرضه تا ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه امکان پذیر است.

در ادامه اشاره شده است: هر کد بورسی تا اطلاع ثانوی صرفا امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد و اشخاصی که پیش تر در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

در جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور بورس کالای ایران آمده است: ثبت سفارش محصول خودرو تا اطلاع ثانوی از زمان تایید عرضه تا ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه امکان پذیر است.

در ادامه اشاره شده است: هر کد بورسی تا اطلاع ثانوی صرفا امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد و اشخاصی که پیش‌تر در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

گفتنی است، یکشنبه هفته آینده ۶ شهریور ماه۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

متقاضیان چه کارهایی باید انجام دهند که بتوانند به راحتی در بورس کالا خودرو خریداری کنند.

متقاضیان برای خرید این خودروها در بورس کالا ابتدا باید نسبت به اخذ کد معاملات بورس کالا اقدام کنند. نحوه اخذ کد بورس کالا نیز به این شکل است که متقاضیان به یکی از کارگزاری‌های مجاز مراجعه و به صورت آنلاین یا حضوری کد بورس کالا را دریافت می‌کنند. البته پیش‌تر باید در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و احراز هویت شده باشند.

متقاضیان پس از اخذ کد بورس کالا، باید نسبت به گشایش حساب وکالتی اقدام کنند. حساب وکالتی حسابی است که به بورس کالا این امکان را می‌دهد که پس از آنکه خریدار در فرآیند رقابت شرکت کرده و کالا را خریداری کرد بتواند از آن حساب برداشت کند و به این ترتیب مراحل تسویه انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه