وام فوری | وام بدون ضامن

دریافت وام فوری بدون ضامن | شرایط دریافت وام فوری و آسان

​مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر گفت: وثیقه‌گذاری سهام در حال اجرایی شدن است و مشکلی وجود ندارد.

دریافت وام فوری بدون ضامن | شرایط دریافت وام فوری و آسان
کدخبر : 10420
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

شمشی نژاد گفت:در چند سال گذشته بانک‌های قرض الحسنه روند خوبی را پیش گرفته اند. بیش از سه میلیون تسهیلات قرض الحسنه پرداخت که تقریبا بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است. نسبت به تیر سال گذشته براساس تعداد، ۲۲ درصد و مبلغی ۱۰۷ درصد رشد در پرداخت تسهیلات داشته باشیم.

او گفت:در ۴ ماه ابتدایی تقریبا ۸۳۳ هزار تسهیلات پرداخت شده است. در خصوص وام ازدواج بیش از ۱۵ هزار فقره پرداخت داشتیم که درخصوص سایر مانند تسهیلات فرزند آوری از ابتدای امسال بیش از ۱۳ هزار و ۸۶ فقره بوده است. با این رشد‌های بانک‌های قرض الحسنه دولت کمک خوبی کرد.مجوز ورود بانک‌های قرض الحسنه به بازار بین بانکی را داشته ایم مورد بعد بحث افزایش سقف تسهیلات بوده است نکته بعد که دولت کمک کرد در خصوص تسهیلات حقوقی بود‌.

شمسی نژاد گفت: سامانه ضمان را تقویت کرده ایم.البته توثیق سهام در مرحله ابتدایی است و در مراحل بعدی قسمت‌های دیگر مانند گواهی سپرده به آن اضافه می‌شود.

او گفت:حداقل یک سوم مشتریان ما در حال استفاده از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری است.نکات مطرح در مورد وثیقه سهام در حال بررسی است اما در آینده ریسک سیستماتیک بررسی می شود.در نهایت نیز از پوستر جشنواره ملی فرهنگی-هنری قرض الحسنه با هدف فرهنگ سازی رونمایی شد.

وام فوری

بانک رفاه دامنه خدمات تسهیلاتی خود را گسترش داده و به تمامی مستمری‌ و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند، تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد

بانک رفاه دامنه خدمات تسهیلاتی خود را گسترش داده و به تمامی مستمری‌ و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند، تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد.

وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران به همه مستعمری و حقوق‌بگیران این بانک داده می‌شود. متقاضیان با اعتبارسنجی بانک مرکزی و نامه کسر از حقوق می‌توانند تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن بانک رفاه کارگران با سود ۱۸% و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰ میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ماه است.

نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی بوده و حساب سپرده لازم برای دریافت این وام حساب سپرده قرض‌الحسنه است و نیازی به حساب سپرده جداگانه ندارد.

تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی بانک رفاه کارگران حدود یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه دارد. کل سود دریافتی بانک از این تسهیلات حدود ۴۱میلیون تومان است.

به عبارتی دقیق‌تر دریافت‌کننده تسهیلات متعهد می‌شود در ازای دریافت این وام مبلغ دو میلیون و ۹۳۷هزار و ۵۰۰تومان به صورت ماهانه بازپرداخت کند و در پایان با اختلاف ۴۱میلیون تومانی حدود ۱۴۱میلیون و ۵۰هزار تومان به بانک پرداخت می‌کند.

از شرایط لازم دریافت این وام این است که وام‌گیرنده دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق بگیر بانک رفاه کارگران باشد.

کسانی که مشتری بانک کشاورزی هستند و در این مجموعه سپرده جاری داشته باشند، امکان درخواست برای وام ۱۰۰ میلیونی طرح «باران» را دارند. این وام با پشتوانه میانگین حساب به مشتریان پرداخت می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیونی طرح باران هستند باید در یکی از شعب بانک کشاورزی حساب جاری بدون دسته چک یا حساب کوتاه مدت یک درصدی باران را داشته باشند. حداقل مدت زمان مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات ۲ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات براساس نوع طرح انتخابی متفاوت بوده، اما حداکثر آن ۱۸ درصد است. اقساط این تسهیلات حداکثر طی ۲۴ ماه قابل پرداخت خواهد بود.

با توجه به مبلغ این وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۴۱۰ تومان است. کل سود این وام ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان خواهد بود.

دریافت وام با سفته در دسته وام‌های بدون ضامن قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید وام فوری با ضمانت سفته بگیرید باید رتبه اعتباری بالایی داشته باشید.

بانک مرکزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ بانک‌ها را موظف کرده است که از انواع وثایق جهت ضمانت وام استفاده نمایند. سفته، سیم کارت، سند ملکی، فیش حقوقی و… از انواع موارد ضمانت وام‌های بانکی در کشور می‌باشند. متاسفانه بانک‌ها هنوز ابلاغیه بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند اما به زودی وام یک روزه با سفته توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود. در حال حاضر این وام توسط موسسات خصوصی در شهرهای مختلف پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه