فروش فوری سایپا | قرعه کشی خودرو | ثبت نام خودرو

فروش فوری سایپا با تحویل 30 روزه | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه

سایپا طرح فوش فوری خودروی جدیدی را از امروز آغاز می‌کند. خودروی جدید کارون که با قیمت قطعی ۴۲۰ میلیون تومانی و مهلت ۳۰ روزه به متقاضیان واگذار می‌شود.

فروش فوری سایپا با تحویل 30 روزه | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه
کدخبر : 10052
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوری سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوری سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

طرح فروش فوری خودروی کارون از امروز ۲۷ مرداد ماه آغاز می‌شود. آنگونه که سایپا اعلام کرده است ثبت‌نام خوروی کارون از فردا ۲۷ مرداد ماه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

قیمت قطعی خودروی کارون ۴۲۰ میلیون تومان است و سایپا وعده داده که این خودرو را ظرف ۳۰روز کاری به مشتریان تحویل دهد.

این خودرو در سه رنگ سفید، مشکی و نوک مدادی عرضه می‌شود.

کارشناسان خودرو معتقدند که خودروی کارون نسخه دو کابین پادرا پلاس است. این خودرو با شاسی و پیشرانه‌ نیسان زامیا، طراحی بدنه‌ مشابه وانت چینی فودی F16 دارد.

این خودرو به خودروی آفرودی معروف است. اما در حقیقت نسخه دیگری از نیسان وانت است. پیکاپ کارون یک خودرو با ظاهری جدید و کابین متفاوت‌تر از نیسان آبی است. البته لازم به ذکر است که کابین خودرو ۴ نفره است. این خودرو شباهت زیادی به نیسان وانت دارد. زیرا زامیاد از همان لاستیک و قالپاق نیسان وانت برای چرخ‌های خودرو استفاده کرده است.

خودرو وانت کارون روی پلت‌فرم نیسان ساخته شده و دارای سیستم تعلیق، شاسی و موتور محرکه بهبودیافته است. ضمن اینکه ۶۰ درصد این خودرو داخلی‌سازی شده است.

از دیگر نقاط تفاوت خودروی کارون با نیسان این است که اصلاحاتی در قوای محرکه، شاسی و سیستم تعلیق محصول نیسان صورت گرفته که سبب شده این خودروی جدید نرم‌تر شود و مانورپذیری و فرمان‌پذیری بهتری داشته باشد.

زامیاد برای وانت کارون پیشرانه ۲٫۴ لیتری با قدرت ۹۴ اسب بخار را به کار گرفته که یک جعبه دنده دستی پنج سرعته قدرت موتور را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد.

فروش فوری سایپا

معاونت بازاریابی سایپا گفت: با توجه به برنامه افزایش تولید گروه خودروسازی سایپا تمامی کسانی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کوییک و کوییک R را ثبت نام کردند بدون قرعه کشی به آن‌ها خودرو تعلق می‌گیرد.

حسین کاظمی طرقی با اشاره به سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش تولید گفت: در تیرماه امسال نسبت به چهارماه گذشته ۲۰ درصد افزایش عرضه و تحویل خودرو داشتیم که این در گروه خودروسازی گام بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: ۹۰ درصد متقاضیانی که در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده بودند خودروهایشان را تحویل گرفتند و ۱۰ درصد باقی مانده با توجه به رنگ و امکانات سفارشی در حال انجام است.

طرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا سه سال همیشه در تحویل خودروها با تأخیر مواجه بوده، اما امسال در ۱۰ محصول تیبا، تیبا ۲، ساینا، کوییک، کوییک S، کوییک R، وانت زامیاد در سه مدل و وانت صنعتی تأخیر نداریم بلکه یک ماه زودتر از سررسید با مشتری در حال تحویل هستیم.

وی با اشاره به توقف تولید خودروهای تیبا و تیبا ۲ افزود: متقاضیانی که در این دو مدل خودرو ثبت نام کرده بودند؛ امروز بیش از ۹۵ درصد این مدل خودروها آماده شماره گذاری و طبق سررسید محصولشان را دریافت می‌کنند.

معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اضافه کرد: سایپا حالا به نقطه‌ای رسیده که متناسب با تعهدات به موقع خودروهای مشتریان را تحویل می‌دهد.

مهلت ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به پایان رسید. نتایج چه زمانی اعلام می‌شود؟

مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ساعت ۱۷ روز گذشته، سه‌شنبه ۲۸ تیرماه به پایان رسید.

تسنیم گزارش داد، شنبه ۲۵ تیرماه مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به مدت سه روز آغاز و تا ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۲۸ تیرماه انجام شد.

در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه شد. نتایج قرعه‌کشی هم حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود زمان‌بر بودن اعلام نتایج به این دلیل است که تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت‌نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجدان شرایط باید انجام شود.

متقاضیان در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه می‌توانستند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، اقدام به ثبت درخواست کنند.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت صمت تا ساعت ۱۵ امروز (۲۸ تیر ماه) ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

در جشنواره فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعیدغدیرخم، پیش فروش یکساله وانت سایپا 151 بدون قرعه کشی انجام می شود.

گروه خودروسازی سایپا از ۲۵ تیرماه جشنواره فروش محصولات خود را در قالب ۱۱ طرح فروش به مناسبت عیدسعید غدیرخم آغاز کرده و در طرح پیش فروش یکساله وانت سایپا ۱۵۱ فرایند قرعه کشی حذف  شده و متقاضیان محترم خرید خودروی مذکور می توانند با مراجعه با سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس http://sale.iranecar.com و انتخاب گزینه ( طرح های خارج از قرعه کشی) خودروی مذکور را ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    فقط دروغ الان یگ سال ماشین کوییک sمن ندادن میگن قطعه نیست تولید این خودرو کم هست

  • علی اصغر شریفها
    0

    خودرو گران قیمت،مردم نخرید خودرو وارداتی ارزان قیمت در راه است

  • بهمن پاباغی
    2

    سلام جون خودتون همین هفته ماشین تحویلمو بدین بی وسیله ای اسیرم

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه