فروش فوری سایپا | قرعه کشی خودرو | ثبت نام خودرو

فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی شروع شد | حراج بی نظیر سایپا به قیمت کارخانه

طبق اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، از صبح فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ طرح فروش خودرو جدید زامیاد کارون را با قیمت قطعی و تحویل فوری آغاز می‌کند.

فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی شروع شد | حراج بی نظیر سایپا به قیمت کارخانه
کدخبر : 10046
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوری سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوری سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

خودرو وانت کارون که به تازگی توسط شرکت زامیاد از زیر مجموعه های گروه خودروسازی سایپا به بازار کشور معرفی شده است. این پیکاپ محور جلو از یک موتور۴ سیلندر ۸ سوپاپه با حجم موتور۲۳۸۹ سی سی تنفس طبیعی توان تولید حداکثر قدرت ۹۴ اسب بخار در ۴۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور۱۸۷ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه دارد، توان تولیدی از طریق یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به محور جلو منتقل می‌شود.

ثبت نام پیکاپ کارون محصول زامیاد از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق نمایندگی‌های فروش این شرکت انجام می‌شود.

جدول فروش فوری پیکاپ جدید کارون زامیاد

قیمت قطعی : ۴۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل: ۳۰ روز

رنگ: سفید -مشکی- نوک مداد

معاونت بازاریابی سایپا گفت: با توجه به برنامه افزایش تولید گروه خودروسازی سایپا تمامی کسانی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کوییک و کوییک R را ثبت نام کردند بدون قرعه کشی به آن‌ها خودرو تعلق می‌گیرد.

حسین کاظمی طرقی با اشاره به سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش تولید گفت: در تیرماه امسال نسبت به چهارماه گذشته ۲۰ درصد افزایش عرضه و تحویل خودرو داشتیم که این در گروه خودروسازی گام بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: ۹۰ درصد متقاضیانی که در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده بودند خودروهایشان را تحویل گرفتند و ۱۰ درصد باقی مانده با توجه به رنگ و امکانات سفارشی در حال انجام است.

طرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا سه سال همیشه در تحویل خودروها با تأخیر مواجه بوده، اما امسال در ۱۰ محصول تیبا، تیبا ۲، ساینا، کوییک، کوییک S، کوییک R، وانت زامیاد در سه مدل و وانت صنعتی تأخیر نداریم بلکه یک ماه زودتر از سررسید با مشتری در حال تحویل هستیم.

وی با اشاره به توقف تولید خودروهای تیبا و تیبا ۲ افزود: متقاضیانی که در این دو مدل خودرو ثبت نام کرده بودند؛ امروز بیش از ۹۵ درصد این مدل خودروها آماده شماره گذاری و طبق سررسید محصولشان را دریافت می‌کنند.

معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اضافه کرد: سایپا حالا به نقطه‌ای رسیده که متناسب با تعهدات به موقع خودروهای مشتریان را تحویل می‌دهد.

مهلت ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به پایان رسید. نتایج چه زمانی اعلام می‌شود؟

مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ساعت ۱۷ روز گذشته، سه‌شنبه ۲۸ تیرماه به پایان رسید.

تسنیم گزارش داد، شنبه ۲۵ تیرماه مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به مدت سه روز آغاز و تا ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۲۸ تیرماه انجام شد.

در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه شد. نتایج قرعه‌کشی هم حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود زمان‌بر بودن اعلام نتایج به این دلیل است که تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت‌نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجدان شرایط باید انجام شود.

متقاضیان در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه می‌توانستند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، اقدام به ثبت درخواست کنند.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت صمت تا ساعت ۱۵ امروز (۲۸ تیر ماه) ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

در جشنواره فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعیدغدیرخم، پیش فروش یکساله وانت سایپا 151 بدون قرعه کشی انجام می شود.

گروه خودروسازی سایپا از ۲۵ تیرماه جشنواره فروش محصولات خود را در قالب ۱۱ طرح فروش به مناسبت عیدسعید غدیرخم آغاز کرده و در طرح پیش فروش یکساله وانت سایپا ۱۵۱ فرایند قرعه کشی حذف  شده و متقاضیان محترم خرید خودروی مذکور می توانند با مراجعه با سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس http://sale.iranecar.com و انتخاب گزینه ( طرح های خارج از قرعه کشی) خودروی مذکور را ثبت نام کنند.

 تحویل خودروی وانت ۱۵۱ آبان و آذرماه سال جاری است.

به مناسبت عید سعید غدیرخم انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه متقاضیان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطابق جداول بخشنامه جدید اعلام می شود.

متقاضیان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ (به مدت سه روز) می‌توانند با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند.

ساعت آغاز طرح از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی می‌شود.

همچنین فروش فوری ۳ محصول شرکت زامیاد بدون قرعه کشی با موعد تحویل یک ماهه از ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۵ تیر) آغاز می‌شود و ثبت نام از متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه دارد.

در این طرح "نیسان تک‌سوز آپشنال"، "نیسان دوگانه‌سوز آپشنال" و "پادراپلاس بنزینی" باهدف تنظیم و کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار به فروش می‌رسد.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه