جواد خیابانی رقابت های المپیک ۲۰۲۰ را از توکیو گزارش می دهد

شبکه سه سیما با توجه به اهمیت مسابقات المپیک و حضور ورزشکاران ایرانی در این رقابت‌ها برنامه ویژه‌ای را تحت عنوان «المپیک ۲۰۲۰» برای مخاطبانش تدارک دیده، جواد خیابانی از جمله گزارشگرانی است که از طرف شبکه سه به توکیو اعزام می‌شود.

جواد خیابانی رقابت های المپیک ۲۰۲۰ را از توکیو گزارش می دهد
کدخبر : 1831
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این برنامه شامل بخش های مختلف و متنوعی است که به فراخور موضوع هر برنامه به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی در طول زمان برگزاری این رویداد روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

همچنین یک گروه متشکل از  عوامل سازمان صداوسیما به توکیوی ژاپن اعزام شده اند تا با دایر کردن دفتر صداوسیما در مرکز رادیو تلویزیونی این مسابقات در IBC و ارسال تصاویر و اجرای برنامه های مرتبط و گزارش های حاشیه‌ای از زوایای  المپیک را به تصویر بکشند.

برای اجرای این برنامه تلفیقی از مجریان باتجربه و جوان شبکه سه سیما در نظرگرفته شده اند. از جمله پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی، سیدمصطفی حسینی، بهنام مهدیزاده در تهران و جواد خیابانی، شهاب قاسمی در توکیو.

همچنین گزارشگران اختصاصی رشته های مختلف مسابقات را برای بینندگان گزارش خواهند کرد. ضمن این که گزارش مسابقات کشتی آزاد و فرنگی را هادی عامل گزارشگر شناخته شده کشتی کشورمان مستقیما از سالن محل برگزاری مسابقه در توکیو انجام خواهد داد.

 همزمان با شروع این مسابقات روزانه از حدود ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران تمام مسابقات ورزشکاران و تیم های اعزامی کشورمان به طور کامل به صورت زنده پخش خواهد شد و این روند تا پایان رقابت های روز یعنی تاحدود ساعت ۱۷ ادامه می یابد. همچنین در ساعات انتهایی شب حدود ساعت ۲۳:۳۰ یک برنامه حدود ۱۰۰ دقیقه ای همراه با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف پخش خواهد شد. ضمن اینکه هر شب و به طور مستمر در این برنامه ارتباط مستقیم تصویری با دفتر توکیو برقرار شده و آخرین گزارش ها و تصاویر رقابت ها حاصل کار گروه اعزامی به المپیک تقدیم بینندگان و مخاطبان شبکه سه خواهد شد.

برنامه «المپیک ۲۰۲۰»  از استودیو ۱۱ سازمان صدا وسیما روی آنتن شبکه جوان سیما یعنی شبکه سه خواهد رفت.

همچنین در این برنامه موسیقی های اختصاصی که هنرمندانی همچون حجت اشرف زاده منحصرا برای استفاده در المپیک ۲۰۲۰ تولید و اجرا کرده اند به همراه نماهنگ های بسیار جذاب تقدیم بینندگان خواهد شد.

اولین قسمت این برنامه روز جمعه اول مردادماه همزمان با آغاز المپیک و مراسم افتتاحیه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه