ترامپ به قدرت باز می‌گردد!

مایکل ولف، روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی و نویسنده کتاب پرفروش «آتش و خشم» ضمن تشریح دیدار اخیر خود با دونالد ترامپ، ابراز اطمینان کرد که وی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ کاندیدا خواهد شود.

ترامپ به قدرت باز می‌گردد!
کدخبر : 2377
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مایکل وُلف، روزنامه‌نگار و نویسنده ۳ کتاب درباره ریاست‌جمهوری ترامپ در مطلبی برای روزنامه نیویورک‌تایمز با عنوان «چرا من مطمئن هستم که ترامپ در سال ۲۰۲۴ کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود؟» اطمینان داد که دونالد ترامپ قرار است برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ کاندیدا شود.

نویسنده کتاب مشهور «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» که ۲ کتاب انتقادی دیگر نیز درباره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ منتشر کرده است، در این مقاله برای روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت: نوشتن سه کتاب در طی چهار سال در مورد دونالد ترامپ غوطه وری در وسواس و تصمیمات وی را به همراه داشته است. به همین دلیل است که من این را واضح می دانم: دونالد ترامپ دوباره نامزد ریاست جمهوری خواهد شد.

بعد از شام، من در مورد برنامه های او برای یک کتابخانه ریاست جمهوری، پروژه بازنشستگی سنتی و طرح افزایش سرمایه روسای جمهور سابق سوال کردم. در چهره غیرقابل خواندنش، انفجاری از سردرگمی وجود داشت، و سپس عصبانیتی که ناشی از آنچه که به نظر می رسید می‌خواهم بگویم –مبنی بر اینکه زمان حضور او در دفتر گذشته است- در حال برانگیخته شدن بود.

وی با غرولند گفت: راه ندارد، هیچ راهی، به هیچ وجه راه ندارد (حرفش را هم نزن).

مخمصه هویتی ترامپ

این یک مخمصه هویتی و موجودیتی است: او بدون ادعای ریاست جمهوری نمی تواند دونالد ترامپ باشد. اگر پادشاهی هم در گذشته و هم بطور بالقوه در آینده نباشد، او نمی تواند توجه و ارادت حزب جمهوریخواه را جلب کند و اساساً چرا او هیچوقت از این کار منصرف شود؟ در واقع ، به نظر می رسید که وقتی دقیقاً وارد لابی مار-ا-لاگو شدم به لحاظ استراتژیک نشسته بودم تا بتوانم نظاره‌گر و شنونده تلاش های یک هیئت جمهوری خواه در برابر آقای ترامپ و سلطه انکارآمیز وی بر آنها باشم. بعد از اندکی مکالمه او با من در مورد تحقیر او نسبت به هر جمهوری‌خواهی که در ارادت نسبت به او کمتر از حد مطلق باشد، صحبت کرد؛ به هر حال او قدرت شکستن افرادی را که از آن زمان او را ناامید کرده اند (مانند سناتور میچ مک کانل و قاضی برت کاوانو) ، داشته است.

به نظر می‌رسید او نه تنها پارانویای چندانی در مورد چالش‌های پیش روی خود ندارد، بلکه جنگجویانه بود، و از صحبت درباره تلافی‌های بالقوه آینده‌اش لذت می‌برد.

منبع: اقتصاد نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه