فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو

فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو
کدخبر : 9610
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو در دستور کار قرار گرفته است و فرصت مناسبی برای افرادی فراهم شده است که گمان می‌کنند با این اوضاع و احوال اقتصادی و سطح درآمدها، بعید است دیگر بتوانند صاحب ماشین دلخواهشان شوند.

اگر شما هم قصد خرید یا تعویض خودرو دارید اما هر طور که حساب و کتاب می‌کنید، میبینید ته حقوقتان چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند، خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

به روز بودن، نیاز زندگی مدرن

سالها پیش، این گونه مرسوم بود که از یک شی، وسیله یا دستگاه، سالهای متمادی استفاده شود. امری که در بازار خودرو نیز جریان داشت. مثلا کمتر کسی از ما به یاد می‌آوریم که پدرانمان پیکان دهه 50 یا 60 خود را با ماشین دیگری عوض کنند. یا بهتر است به زبان ساده‌تر بگوییم که تنوع آنچنانی در بازار خودرو نیز دیده نمیشد. پیش از اینکه به طرح‌های فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو بپردازیم باید بر این واقعیت صحه بگذاریم که به روز بودن به جزیی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن تبدیل شده است.

اگرچه طی پنجاه سال گذشته می‌شد حدود دو دهه از یک پیکان کار کشید بدون اینکه دچار ایراد قابل توجهی شود و تفاوت خاصی بین پیکان مدل‌های ۵۹ و ۷۳ نبود، اما امروزه رقابت بین خودروسازان بزرگ جهان و حتی کمپانی‌های ایرانی بسیار زیاد است.

رقابت و تنوع محصول باعث می‌شود مزایا و معایب هر کدام را بررسی کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. گاهی حتی ممکن است که شما تازه یک سال باشد که خودرویی را خریداری کرده‌اید و شاید مبلغ آن خودرو را نیز تمام و کمال پرداخت نکرده باشید، اما با طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو مواجه شوید و یک ماشین فول آپشن جذاب چشم شما را بگیرد.

در چنین شرایطی شما ناچار به تعویض و نو کردن خودرو خود خواهید بود زیرا توان مقابله با خواسته‌هایتان را ندارید و از طرفی می‌دانید بهتر از سایا خودرو هیچ مرکزی را برای خرید اقساطی خودرو پیدا نخواهید کرد.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور ما خرید اقساطی، منطقی و هوشمندانه است؟!

آیا خرید اقساطی خودرو هوشمندانه است؟!

اگر ساکن یکی از کشورهای جهان اول در حوزه اقتصادی باشید، از طرح‌هایی مانند فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو شگفت‌زده نخواهید شد. زیرا درآمد شما با دخل و خرجتان از تعادل منطقی برخوردار است. به این معنی که خیلی راحت می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و چند ماه دیگر به صورت نقدی صاحب خودرو شوید.

اما در ایران این رویکرد اشتباه و نشدنی است. زیرا اولا شما هرگز آنچنان پولی ته حسابتان باقی نخواهد ماند که با آن بتوانید حرکت‌های خاص و ویژه‌ای بزنید.

عمدتا در هر شغلی و با هر میزان درآمدی که باشید، اگر از پس تغییر روزانه قیمت‌ها بر بیابید، هنر کرده‌اید!

از طرفی، در ایران برنامه ریزی بلندمدت برای خرید نقدی بزرگ معنا ندارد، زیرا قیمت‌ها مدام در حال تغییر و تحول است بنابراین راهی جز شرکت در فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو برایتان باقی نخواهد ماند.

به زبان ساده‌تر تصور کنید شما یک کسب و کار تولیدی کوچک را مدیریت می‌کنید و ماهانه 20 تا 30 میلیون تومان، درآمد دارید. از طرفی علاقمند به یکی از محصولات گران قیمت کرمان موتور شده‌اید که حدود 500 میلیون تومان ارزش دارد.

شما حتی اگر بر فرض محال یک سال تمام، همه حقوق خود را نیز پس‌انداز کنید، کاری که عملا ممکن نیست زیرا شما هزینه‌های متعددی در زندگی خواهید داشت، در نهایت بین 240 تا 360 میلیون تومان پس‌انداز خواهید داشت.

پولی که برای خرید خودرو مورد نظر شما نه تنها کافی نیست، بلکه قطعا ماشین دلخواه شما بعد این مدت افزایش قیمت هم داشته است، بنابراین راهی جز خرید اقساطی کرمان موتور برایتان باقی نمی‌ماند.

با این اوصاف به خوبی درک می‌کنید که چرا در ایران، خرید اقساطی همواره یک تصمیم هوشمندانه است و علت استقبال بسیار زیاد از طرح‌های فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو چیست.

تحویل فوری مهم‌ترین اصل در خرید اقساطی

باید در نظر داشته باشید در تمامی طرح‌هایی که طی آن خودرو به صورت از دم قسط و یا همراه با پیش قسط عرضه می‌شود، تحویل فوری، مهم‌ترین اصل به شمار می‌رود.

اینکه چرا روی تحویل فوری تاکید داریم هم باز هم به شرایط بازار برمی‌گردد. ببینید، شما یا ماشین دارید و قصد تعویض و به روز کردن آن را دارید یا ماشین ندارید و به نظرتان وقتش رسیده که خودرو شخصی خودتان را داشته باشید و قدری سطح رفاه خانوادگی خود را ارتقا دهید.

به هر حال هدف شما از پیدا کردن و شرکت در طرح‌هایی مانند فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو این است که هم سرمایه گذاری کنید و هم به آسانترین روش صاحب ماشین شوید.

در این میان آنچه از همه موارد دیگر مهم‌تر است، تحویل فوری است. زیرا هر روزی که بگذرد و شما بدون خودرو بمانید، هزینه اضافی بر شما تحمیل خواهد شد به اضافه اقساط جدیدی که برای خرید ماشین بر ذمه شماست.

از طرفی شما مقدار قابل توجهی پول را به عنوان پیش قسط به مرکز فروش خودرو سپرده‌اید، پولی که به اصطلاح بازاری‌ها خواب آن به هیچ عنوان به نفع شما نیست و باید خیلی زود تعیین تکلیف شود.

بنابراین یکی از مهم‌ترین دلایلی که تاکید داریم یکی از بهترین‌ طرح‌ها برای ماشین دار شدن شما، طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو است، تحویل فوری و آنی خودرو از سوی این فروشنده به مشتری است.

البته پیدا کردن فروشنده‌ای که انواع طرح‌های فروش اقساطی خودرو را همراه با تعهد تحویل فوری اجرا کند، به این سادگی‌ها هم نیست، زیرا اکثر مجموعه‌ها با استفاده از عبارت تحویل فوری بازارگرمی زیادی می‌کنند، اما وقتی نوبت به اجرا می‌رسد، لنگ می‌زنند و خلف وعده می‌کنند.

آنچه سایا خودرو را در این سالها مشهور و البته محبوب کرده است، عمل به تمامی تعهدات مندرج در قرارداد از جمله تحویل فوری و آنی خودرو به مشتری است.

تعهدات مهم برای فروش اقساطی خودرو

در این مطلب بیان کردیم که چرا خرید اقساطی خودرو در ایران با توجه به اوضاع اقتصادی منطقی و معقول است و یکی از محاسن طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو را تحویل فوری عنوان کردیم.

اما تحویل فوری، همه آن چیزی نیست که از فروشنده انتظار می‌رود و تعهدات و پیش شرط های دیگری نیز لازم است.

فرض کنید شما قصد خرید اقساطی جک s5 را داشته باشید، در گام ابتدایی مساله تحویل فوری مهم و حیاتی است، دغدغه مهمی که حق دارید از تحقق آن مطمئن شوید و بعد پای میز معامله بروید. شما باید بتوانید بلافاصله پس از عقد قرارداد با فروشنده خودروی مدنظر خود را تحویل بگیرید.

مساله بعدی دریافت یک رسید محکمه پسند و مهم از سوی فروشنده و در قبال دریافت مبلغ پیش قسط است.

در طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو نیز بهرحال شما مبلغی را به عنوان ودیعه می‌پردازید، بهرحال با بالا رفتن روز افزون قیمت خودرو مبلغ پیش قسط هم بالا رفته و خریدار باید ما به ازای پرداخت آن سندی محکم و قوی دریافت کند.

و گام نهایی که باید مورد توجه قرار گیرد، مدت زمان بازپرداخت است. هرچه اقساط، طولانی‌تر در نظر گرفته شود، بازپرداخت آسانتر خواهد بود.

سایا خودرو، مرجعی مطمئن برای خرید اقساطی خودرو

قطعا با مراکز و تبلیغات متنوعی برای فروش اقساطی خودرو مواجه هستید که هر کدام تبلیغات پر رنگ و لعابی در فضای مجازی و حقیقی می‌کنند، اما بهترین طرح برای ماشین‌دار شدن شما شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو است.

سایا خودرو به عنوان مجموعه‌ای با تجربه و خوشنام در عرصه فروش خودرو است که عمدتا با خدمات و مزایای بسیار زیادی که برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد شناخته می‌شود.

ازجمله این امتیازات که شرایط فروش اقساطی را در سایا خودرو شگفت انگیز کرده است می‌توان به تحویل فوری و آنی خودرو، ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید، فروش اقساطی تمامی خودروهای تولید داخل، فروش اقساطی خودروهای محبوب خارجی، فروش خودرو به شکل قسطی با قیمت واقعی و حاشیه سود مطابق عرف بازار، اقساط بلند مدت، تعیین اقساط بر اساس توان مالی خریدار، ثبت سند خودرو به نام مشتری، امکان خرید خودرو با کمترین سرمایه و فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو اشاره کرد.

کلام آخر

فرقی نمی‌کند که قصد دارید برای اولین بار صاحب ماشین شوید یا تصمیم گرفته‌اید که خودرو فعلی را با یک ماشین فنی‌تر و آپشنال تعویض کنید.

فرقی نمیکند که قصد خرید یکی از محصولات ایران خودرو یا سایپا را دارید یا دلتان را یک خودرو خارجی وارداتی برده است.

حتی مهم نیست که چقدر سرمایه دارید و چقدر حقوق می‌گیرید، طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو یک فرصت ایده‌ال پیش روی شما برای ارتقای سطح رفاه است.

برای اطلاع یافتن از طرح‌های فروش این مجموعه می‌توانید به سایت سایاخودرو مراجعه کنید و هرگونه سوال و ابهامی را از طریق ارتباط با کارشناسان متخصص آن برطرف کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه