آیا مقصد بعدی رونالدو بعد از منچستر رئال مادرید است؟

آیا مقصد بعدی رونالدو بعد از منچستر رئال مادرید است؟
کدخبر : 9522
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

کریستیانو رونالدو قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد، خبری که برای مسئولین باشگاه تکاندهنده بود. این در حالی است که تنها یک سال از قرارداد کریستیانو رونالدو می گذرد که این گلزن پرافتخار و 37 ساله قصد جدا شدن از منچستر را دارد و بعد از یک سال اعلام کرده که می خواهد برود.

او در اوایل این ماه به دلیل مسائل خانوادگی از تور پیش فصل منچستر یونایتد جا ماند. این تور در تایلند و استرالیا بر گزار می‌شد و نرفتن رونالدو باعث شد شایعات جدایی او از منچستریونایتد داغ تر از همیشه بشود.

کریستیانو رونالدو پس از تمرینات انفرادی اوایل تابستان و استوری های مکرر در اینستاگرام، سرانجام روز سه شنبه به کارینتون بازگشت و به همراه مدیر برنامه ژرژ مندز وارد باشگاه منچستریونایتد شد و البته درخواست فسخ قرارداد را کرد. بر اساس ادعای دیلی میل، سران یونایتد در آن صحبت ها پاسخ دادند که تمایلی به فروش رونالدو ندارند و شب گذشته تاکید کردند که تغییری در موضع آنها ایجاد نشده و البته یونایتد درخواستی دریافت نکرده است.

آیا رونالدو به رئال مادرید باز می‌گردد؟

هیچ کس دوران طلایی رونالدو در رئال مادرید را فراموش نمی کند،‌زمانی که لباس رئال مادرید را به تن میکرد و در هر بازی بیشتر از قبل می‌درخشید. کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم گذاشت.

چندی پیش پستی در صفحه ی اینستاگرام رئال مادرید منتشر شد که در آن گل های زیبای رونالدو را نشان می‌داد و این در حالی است که رونالدو آب پاکی را روی دست منچستر یونایتد ریخته است. برخی معتقد اند که این پست نشان می دهد که رئال تمایل به جذب دوباره رونالدو دارد.

اما خب این قضیه به طور کامل رد شده است. این ستاره پرتغالی توانست پس از جدا شدن نه چندان جالب خود از رئال مادرید، روابط خود با این تیم را بهبود ببخشد ولی به هیچ وجه قصد پیوستن دوباره به این باشگاه را ندارد.

بوی اتلتیکو مادرید می‌آید

رونالدو روز گذشته پس از بازگشت به اردو ابتدا تست پزشکی را انجام داد و سپس بازی هم تیمی هایش را پشت درهای بسته مقابل رکهام در روز چهارشنبه تماشا کرد. به نظر می رسد خیلی زود است که ستاره پرتغالی در بازی دوستانه مقابل اتلتیکو مادرید در اسلو در روز شنبه و رایو وایکانو روز یکشنبه در اولدترافورد به میدان برود.

در واقع به نظر می رسد رونالدو در آستانه فصل جدید همچنان با سبک بازی اریک تن هاچ مطابقت دارد و در صورت ماندن باید کم کم وارد تیم شود. با این حال، هنوز 12 ماه از قرارداد رونالدو با مبلغ 360 هزار پوند در هفته با منچستریونایتد باقی مانده است و علیرغم درخواست های این بازیکن، باشگاه در حال حاضر نمی خواهد او را بفروشد.

البته هیچ تیمی با این ستاره پرتغالی به توافق رسمی نرسیده است اما در صورت فسخ قرارداد با منچستریونایتد قطعا این اتفاق خواهد افتاد. چلسی، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به عنوان خواستگاران احتمالی کریستیانو رونالدو مطرح شده اند.

15

هواداران اتلتیکو مادرید نمی خواهند کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد به این باشگاه برود. کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله پرتغالی هنوز در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد قرار نگرفته است و اخبار حاکی از آن است که این بازیکن پرافتخار در تابستان امسال در تلاش است تا باشگاه فعلی خود را ترک کند. . از اتلتیکو مادرید به عنوان یکی از مشتریان رونالدو نام برده می شود و به نظر می رسد دیگو سیمئونه مایل است بهترین گلزن تاریخ مسابقات را به ترکیب اصلی خود اضافه کند تا در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود. اما به نظر می رسد حداقل هواداران راکی ​​بلانکوس موافق این انتقال نیستند.

هواداران اتلتیکو مادرید اکنون در توییتر نارضایتی خود را از اقدامات باشگاه ابراز کرده و کمپینی را با هشتگ ContraCR7 (که مخفف عبارت Against Cristiano Ronaldo) است، راه اندازی کرده اند. هواداران اتلتیکو مادرید کریستیانو رونالدو را به عنوان نماد باشگاه رقیب رئال مادرید می شناسند و به همین دلیل به صراحت اعلام کرده اند که حضور این ستاره پرتغالی در متروپولیتانو و حتی حضور رونالدو در اتلتیکو مادرید را قبول ندارند. ، از این ستاره افسانه ای استقبال نمی شود.

این بازیکن در دوران حضورش در رئال مادرید رابطه خوبی با هواداران تیم رقیب نداشت و در حین بازی در ورزشگاه ویسنته کالدرون و بعد در متروپولیتن مورد حمله هواداران اتلتیکو قرار گرفت. این روند حتی در زمان انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس و سپس منچستریونایتد نیز ادامه داشت و این بازیکن هر زمان که به ورزشگاه اتلتیکو می رفت مورد انتقاد شدید قرار می گرفت.

کریستیانو رونالدو چهار سال پیش در دیدار رفت یوونتوس مقابل اتلتیکو در مادرید شماره پنج را به تن کرد تا نشانی از تعداد قهرمانی هایش در اروپا و ناکامی تیمش در این تورنمنت باشد. بعدها درگیری شدیدی بین او و دیگو سیمئونه به وجود آمد و در بازی برگشت با هت تریک تاریخی خود، رونالدو واکنش تندی به سرمربی آرژانتینی نشان داد و طبیعتا منفورتر از قبل شد.

به این ترتیب، حتی اگر موانع مالی برطرف شود، اتلتیکو مادرید به نام نارضایتی هواداران برای جذب کریستیانو رونالدو مشکل بزرگی خواهد داشت. به این ترتیب دو هفته مانده به شروع مسابقات وضعیت این فوق ستاره نسبت به قبل در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه