ستاره پرتغال،شاخ اینستاگرام شد

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، می تواند برای تبلیغ یک محصول در اینستاگرام تا 1.6 میلیون دلار درخواست کند.

کدخبر : 1546
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

کریستیانو رونالدو در صدر لیست سالانه سلبریتی های ثروتمند اینستاگرام قرار دارد که می تواند بیشترین هزینه را برای یک پست تبلیغاتی دریافت کنند. این ستاره دنیای فوتبال  قادر است تا 1.6 میلیون دلار (1.2 میلیون پوند) برای تأیید یک محصول در شبکه های اجتماعی درخواست کند.

کاپیتان پرتغال که با کنار زدن بطری های نوشیدنی کوکاکولا، اسپانسر رسمی یورو 2020، در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی، این شرکت را با ضرر و زیان زیادی مواجه کرده بود، به عنوان پادشاه اینفلوئنسرها و تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی، در لیستی که شامل کشتی‌گیر سابقه و بازیگر هالیوود دواین جانسون (راک) و آریانا گرانده خواننده می شود، تاجگذاری کرد.

این اولین باری است که رونالدو در این رده بندی سالانه، که معمولا زیر سلطه سلبریتی های آمریکایی از ریلیتی شوهای تلویزیونی و صنعت سینما و موسیقی است، به مقام اول می رسد.

مبلغی که رونالدو می تواند برای یک پست اسپانسری دریافت کند، سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافت و تقریباً دو برابر مبلغ 889 هزار دلاری شد که در سال دریافت 2019 می کرد. رونالدو با پشت سر گذاشتن راک و کایلی جنر که در لیست قبلی در صدر بودند، خود را از جایگاه سوم در سال 2019، به رده اول در لیست امسال رساند.

تخمین زده می شود که این بازیکن 36 ساله سالانه بیش از 40 میلیون دلار از اینستاگرام درآمد کسب می کند، مبلغی که بیشتر از حقوقش به عنوان بازیکن در باشگاه یوونتوس در سری آ ایتالیا است! و تازه حالا مبلغی که او به ازای هر پست دریافت می کند نیز به همراه محبوبت او، که در دوران شیوع کرونا اوج گرفت، بالاتر رفته است.

رونالدو با بیش از 300 میلیون طرفدار بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارد. از ابتدای سال گذشته بیش از 125 میلیون نفر به تعداد فالوئرهای رونالدو اضافه شده است، او اکنون بیش از سه برابر 100 میلیون فالوئری که در سال 2017، هنگام تهیه اولین "لیست ثروتمندان" داشت، فالوئر دارد.

 

 

فالوئرهای کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی مختلف به بیش از 550 میلیون نفر می رسند.

مایک بندر، یکی از بنیانگذاران HopperHput، که لیست سالانه غیررسمی بیشترین دستمزدهای اینستاگرامی را تهیه می کند، گفت: "با شروع یورو در اوایل ماه جاری و چند حرکت بحث برانگیز بازاریابی طی چند هفته گذشته، تاثیر حضور رونالدو سر به فلک کشیده است. یک هفته پیش او با به ثبت رساندن بیشترین تعداد فالوئر در این پلت‌فرم ثابت کرد که پادشاه اینستاگرام است."

 

 

لیست 10 چهره برتر تنها یک ستاره ورزشی دیگر را در خود جا داده است؛ لیونل مسی، رقیب قدیمی رونالدو، که با دستمزد حدودا 1.2 میلیون دلار برای هر پست تبلیغاتی در رده هفتم این لیست قرار دارد.

شش نفر از پردرآمدترین سلبریتی ها در اینستاگرام زن هستند و ستاره های مشهوری مانند کیم کارداشیان، بیانسه، آریانا گرانده و سلنا گومز را شامل می شوند. میزان تخمینی مبلغی که سلبریتی ها می توانند برای یک پست تبلیغاتی دریافت کنند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافت، چرا که مردم با افزایش استفاده از اینترنت در تلاش بودند تا از خستگی و ملالی که در هنگام خانه نشینی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به آن دچار شده اند، بکاهند.

لیست کامل ده نفر برتر که بیشترین درآمد را از پست های تبلیغاتی در اینستاگرام دریافت می کنند به شرح زیر است:

1 کریستیانو رونالدو - 1.6 میلیون دلار برای هر پست

2 دواین جانسون (راک) - 1.52 میلیون دلار

3 آریانا گرانده - 1.51 میلیون دلار

4 کایلی جنر - 1.49 میلیون دلار

5 سلنا گومز - 1.46 میلیون دلار

6 کیم کارداشیان - 1.41 میلیون دلار

7 لیونل مسی - 1.16 میلیون دلار

8 بیانسه - 1.14 میلیون دلار

9 جاستین بیبر - 1.1 میلیون دلار

10 کندال جنر - 1.05 میلیون دلار

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه