خرید کتونی و کفش زنانه اصل و اورجینال

کدخبر : 3148
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

«پا» یک عضو بسیار مهم بدن است و بیشترین استفاده انسان از پاها میباشد. پس باید توجه کافی برای حفظ سلامتی پاها داشته باشیم. یکی از مهمترین ارکان برای حفظ سلامت پا و یا حتی بدن انتخاب کفش مناسب است.

یکی از تاثیرات شایان کفش خوب بهبود برخی از بیماری‌های حرکتی ویا کاهش درد در هنگام راه رفتن میباشد. انسان با استفاده از کفش‌های نامناسب باعث بروز بیماری‌ها و ناراحتی‌هایی همچون کمر درد، تغییر شکل ستون فقرات، ایجاد خار پاشنه، تاول، فرورفتگی ناخن در گوشت پا و... میشود.

4

خرید کتونی زنانه | کتونی زنانه

یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین نوع کفش‌های موجود در بازار کفش کتانی هست این کفش‌ها به علت سبکی و راحتی مناسب استفاده روزمره هستند و پا در آن احساس ناراحتی نخواهد کرد و مناسب مقاصدی است که احتیاج به راحتی پا دارند.

کفش‌های کتونی به علت استفاده اکثریت مردم برای مطابقت با سیلقه همگان در رنگ، طرح و سایزهای مختلف تولید میشود.

اگر کتانی مناسب برای ورزش میخواهید باید به یک سری نکات توجه لازم را داشته باشید تا هنگام ورزش یا دویدن دچار آسیب یا اذیت نشوید، پس با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب این نکات را برایتان شرح دهیم:

مناسب با سایز پا بودن:

در ورزش مسئله‌ای که حائز اهمیت میباشد این است که کفش مناسب سایز پای شما باشد یعنی نه گشادتر باشد و نه تنگ‌تر، کفش ورزشی باید دقیقا فیت پا شود. دلیل گفته‌ی بالا این است که شل بودن کفش در پا احتمال پیچ خوردگی را زیاد میکند همچنین اگر کفش تنگ باشد باعث میشود که آن احساس راحتی را به ورزشکار هنگام ورزش ندهد.

توجه به بالشتک پا:

بالشتک کف پا یکی از اصلی‌ترین ومهمترین قسمت کفش برای ورزشکاران و دوندگان میباشد. این قسمت با کاهش استرس و فشار وارد شونده به قسمت پنجه پا، مچ پا، انگشتان پا و پاشنه پا باعث احساس راحتی و نداشتن درد یا خستگی میشود.

کسانی که دارای مشکلات مفصلی هستند باید هنگام خرید کفش به بالشتک موجود در قسمت میانی کفش دقت کنند چرا که طی تحقیقات انجام شده در این زمینه، بیمارانی که از این کتانی‌ها استفاده میکنند کاهش درد در قسمت مفصل زانو، ران، یا کمر در هنگام راه رفتن را احساس میکنند.

5

توجه به پشتیبانی قوس پا:

شاید شما فکرکنید که پشتیبان قوس فقط برای بیمارانی میباشد که دارای مشکل صافی پا هستند اما لازم به ذکر است که این قوس باید در همه کفش‌ها باشد تا راحتی را به پاهای شما بدهند.

استفاده از کفش مطابق با استانداردهای بهداشتی:

اگر کفش انتخابی با رعایت اصول بهداشتی و طبق استاندارد پا ساخته شده باشد باعث میشود خطرات احتمالی در هنگام ورزش یا پیاده روی کاهش پیدا کند و باعث ایمنی سلامت بدن شود.

توجه به نوع ساختار کفش:

کفش‌ها باتوجه به کاربردی که در مکان‌های خاص و شرایط آن مکان‌ها دارند ساخته میشوند پس هنگام خرید کفش باید توجه داشت که در چه مکانی قرار است استفاده شود.

برای مثال کفش‌هایی که مناسب کوهنوردی هستند، با توجه به شرایط سطح کوه ساخته میشوند که در سر بالایی‌ها یا پایین آمدن از سرپایینی‌ها موجب سرخوردن مصرف کننده نشود یا کفش‌هایی وجود دارند که برای دویدن در مسابقه‌های دو طراحی شده‌اند و با رعایت اصول و فرم شکل گیری بدن و شیوه صحیح دویدن ساخته شده است تا موجب افزایش سرعت و افزایش راحتی پای دونده شود.

برندهای کتانی چه میباشند؟

کمپانی‌های معروفی هستند که کتانی تولید میکنند و دارای راحتی و زیبایی منحصربه فردی میباشند از نمونه این کمپانی‌ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آدیداس، نایک، پوما، نیوبالانس، اسیکس، کاترپیلار، ریبوک، سالامون، ونس، فندی، راف، سیمونس، گوچی، والنتینو، ایر جردن، فیلا و سایر برندهای معروف و شناخته شده دیگر که میتوان برای خرید آن‌ها را شناخت.

6

کتانی‌های اصل و اورجینال را از کجا تهیه کنیم؟

باتوجه به زیاد شدن تولیدات و شیوه کپی برداری خصوصا در کشور چین یافتن کفش‌ها و کتانی‌های اصل یکی از دشوارترین کارها میباشد. یکی از فروشگاه‌های معتبر فروشنده کفش‌های اصل و اورجینال در داخل ایران فروشگاه شیک استایل میباشد.

این فروشگاه با ارائه انواع کفش‌های برند اصل و اورجینال یکی از بزرگترین عرضه کننده‌های کفش در ایران میباشد که شما میتوانید برای خرید کفش مردانه، خرید کفش زنانه، خرید کفش‌های اصل پسرانه و.... به فروشگاه شیک استایل مراجعه کنید.

 

با عرضه کفش‌های استاندارد در طرح‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلف با ضمانت اصل بودن کفش‌ها از پر فروش‌ترین فروشگاه‌های بانه میباشد.

لازم به ذکر است که این فروشگاه باتوجه به کیفیت بالای کار و جنس خوب کفش‌ها تمام کفش‌های خود را با قیمتی مناسب و به صرفه به شما عزیزان عرضه میدارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه