آشنایی با اصول طراحی داخلی مغازه

طراحی داخلی مغازه دارای اصولی می باشد که باید آنها را آموزش دید. برای طراحی داخلی مغازه به روش صحیح باید از مواد اولیه مناسب استفاده کرد.

کدخبر : 3091
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طراحی داخل مغازه یک امر تخصصی است که مستلزم آموزش های لازم در این حوزه می باشد. نکات مهمی را در طراحی داخلی مغازه باید در نظر گرفت تا فضای داخلی مغازه بسیار مدرن و زیبا به نظر برسد. برای آشنایی با طراحی داخلی باغ مغازه و طراحی نمای مغازه، ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

نکات مهم در طراحی داخلی مغازه از دیدگاه مهران طاهری

همانطور که گفتیم، در طراحی داخلی فضای مغازهها باید موارد زیادی را لحاظ نمود. دکوراسیون داخلی مغازه تا حدود زیادی بر فعالیت های روزمره اهالی ساکن در آن تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین در طراحی دکوراسیون مغازه باید عوامل نشاط آوری نظیر رنگ های روشن را برای دیوار مغازه و انواع لوازم موجود را در نظر گرفت.

برای شروع طراحی داخلی مغازه ابتدا باید متراژ مغازه را دقیق دانست. اطلاع از فضای مورد استفاده می تواند تا حدود زیادی ما را برای نوع طراحی کمک نماید. در مرحله بعد با توجه به میزان نورگیری مغازه می توان رنگ کفپوش و دیوارها را تعیین کرد. محل ایجاد اتاق ها، پذیرایی و سرویس های بهداشتی نیز، از جمله موارد مهم در طراحی داخل مغازه می باشد. خرید لوازم مورد نیاز بر اساس سبک طراحی دکوراسیون، از جمله موارد مهم در این حوزه تلقی می گردد. نورپردازی نیز از دیگر امور مرتبط در این حوزه می باشد که بسیار در زیبایی فضای شما تاثیرگذار است.

رعایت این نکته که طراحی دکوراسیون می تواند کلاسیک یا مدرن انجام گیرد، به شما کمک می کند تا لوازم و وسایل منزل و مغازهی خود را بر این اساس انتخاب و خریداری نمایید. تلفیق این دو سبک اغلب نتیجه دلچسبی نخواهد داشت. بنابراین پس از تعیین نقاط مختلف مغازه با کاربردهای خاص نظیر اتاق خواب یا پذیرایی، سبک دکوراسیون داخلی را مشخص نمایید.

12

طراحی نمای مغازه

نمای بیرونی مغازه یکی دیگر از جذابیت های طراحی مغازه می باشد. معمولا نماهای مختلفی در حوزه به کار می روند. اما رعایت این نکته که نماهای ساده، کاربرد بیشتری در ساخت مغازه دارند، می تواند شما را تا حدود زیادی در این حوزه یاری نماید. استفاده از نماهای پیچیده و همچنین پر زرق و برق، می تواند تاثیر عکس داشته و از زیبایی مغازه بکاهد.

بنابراین در طراحی نمای مغازه در سراسر کشور، معمولا از طرح های ساده استفاده می شود. مصالح به کار رفته در نماسازی مغازه و طراحی دیوار مغازه نیز معمولا از مواد متداول مانند سنگ گرانیت، آجر نما، سیمان سفید و غیره می باشد. امروزه مواد جدید نظیر ورقه های کامپوزیتی نیز برای این امر مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت طراحی داخل مغازه در شرکت مهران طاهری :

از آنجایی که طراحی داخلی مغازه یک امر بسیار مهم است، در نتیجه ممکن است هزینه های زیادی را در بر داشته باشد. در وهله نخست، باید از یک کارشناس خبره در این حوزه کمک بگیرید. طراحان داخلی معمولا برای شروع، هزینه طراحی را تخمین زده و به کارفرما اعلام می نمایند. این هزینه ها شامل دستمزد کارشناس و طراح، هزینه طراحی داخلی، هزینه خرید لوازم مورد نیاز و هزینه های مربوط به نورپردازی می باشد که قطعا شما برای داشتن یک مغازهی خوب و زیبا به آنها نیاز خواهید داشت.

برخی از وبسایت های اینترنتی، اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار افراد قرار می دهند. بنابراین فرد می تواند با مراجعه به این وبسایت ها و مطالعه مطالب مرتبط، دانش خود را تا حدود زیادی در حوزه طراحی داخلی مغازه افزایش دهد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه