بونوس‌های جذاب آرون گروپس برای کاربران حرفه ای و آماتور

آرون گروپس به عنوان یکی از معتبرترین بروکرهای بازار فارکس شناخته می‌شود که تا کنون توانسته است بیش از 37000 معامله‌گر از سراسر جهان را به خود جذب کند. این بروکر با ارائه جدیدترین پلتفرم‌ها و ابزارهای معاملاتی و حمایت از حساب‌های منفی توانسته است محبوبیت بالایی را در میان معامله‌گران ایرانی به دست آورد. همچنین یکی از مزایای بزرگ این بروکر ارائه بونوس‌ها و طرح‌های تشویقی مختلف برای حمایت از کاربران خود است. طرح‌های تشویقی بروکر آرون گروپس معمولا به صورت هفتگی، ماهانه یا در مناسبت‌های خاص اجرا می‌شوند تا علاوه‌بر حمایت از معامله‌گران مبتدی، سایر معامله‌گران را به انجام تریدهای بیشتر و کسب سود تشویق کنند.

بونوس‌های جذاب آرون گروپس برای کاربران حرفه ای و آماتور
کدخبر : 19068
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

 

مزایای ارائه طرح‌های تشویقی توسط بروکر آرون گروپس

ارائه بونوس و طرح‌های تشویقی یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بروکر آرون گروپس است. این بروکر تلاش می‌کند تا با ارائه طرح‌های متنوع، تمامی معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای را به انجام معامله و تشویق سود بیشتر تشویق کند. اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود بیاید، این است که ارائه بونوس به معامله‌گران چه مزایایی دارد که باعث جذب معامله‌گران بیشتر می‌شود؟

از مهم‌ترین مزایای ارائه بونوس و طرح‌های تشویقی به معامله‌گران می‌توان به افزایش سرمایه اولیه اشاره کرد. شما می‌توانید با دریافت بونوس‌های مختلف سرمایه اولیه خود را افزایش دهید و با استفاده از ابزارهای معاملاتی مانند لوریج یا همان اهرم میزان سود خود را افزایش دهید.

 

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از این طرح‌های تشویقی امکان انجام معامله به صورت رایگان و بدون نگرانی از بر باد رفتن سرمایه اولیه است. این موضوع برای معامله‌گران کم‌تجربه می‌تواند بسیار مفید باشد. شما می‌توانید تنها با استفاده از بونوس خود وارد یک معامله شوید و طعم خرید و فروش جفت‌ارزهای مختلف در بازار فارکس را بچشید و تجربه خود را برای انجام معاملات بزرگ‌تر افزایش دهید.

البته در کنار تمامی این مزایای گفته شده، برخی از بونوس‌ها و طرح‌های تشویقی محدودیت‌هایی نیز دارند. به عنوان مثال، شما در بسیاری از موارد قابلیت برداشت این وجوه را ندارید و برای استفاده از بونوس‌ها با محدودیت زمانی مواجه هستید. در نتیجه برای استفاده از هر بونوس حتما شرایط و قوانین مربوط به نحوه استفاده از آن را مطالعه کنید.

بروکر آرون گروپس

طرح خوش‌آمدگویی برای تشویق معامله‌گران

همان‌طور که اشاره کردیم، بروکر آرون گروپس بونوس‌ها و طرح‌های تشویقی خود را به صورت هفتگی و ماهیانه برگزار می‌کند. به این صورت، این بروکر می‌تواند همه معامله‌گران در هر سطحی را به افتتاح حساب و معامله در بازار فارکس دعوت کند. یکی از بونوس‌های جذاب آرون گروپس که بیشتر برای دعوت معامله‌گران به ثبت‌نام در این بروکر معتبر طراحی شده است، بونوس خوش آمدگویی نام دارد.

با توجه به این طرح، معامله‌گران تازه‌وارد می‌توانند تنها با پیوستن به بروکر آرون گروپس و شارژ کردن حساب خود، 25% از مبلغ واریزی خود را به صورت اعتبار قابل ضرر از این بروکر معتبر دریافت کنند. به این صورت معامله‌گران می‌توانند با سرمایه اولیه بیشتری شروع به معامله در بازار بزرگ فارکس کنند و سود بیشتری را به دست آورند. این بونوس به قدری جذاب است که می‌تواند شما را ترغیب به ثبت‌نام در این بروکر کند.

شرایط و قوانین استفاده از طرح بونوس خوش‌آمدگویی

یکی از نکات جالبی که درباره طرح بونوس خوش‌آمدگویی وجود دارد، این است که فرقی ندارد شما چه زمانی حساب کاربری خود را در بروکر آرون گروپس افتتاح کرده باشید. اگر تا به حال هیچ وجهی را به حساب خود واریز نکرده‌ و از آفرهای بدون واریزی این بروکر نیز استفاده نکرده‌اید، می‌توانید از مزایای این طرح بهره‌مند شوید.

 

 

شما برای بهره‌مندی از بونوس 25% این طرح باید حداقل مبلغ 25 دلار را به حساب خود واریز کنید. بونوس 25% به عنوان اعتبار قابل ضرر به حساب نانو، VIP یا حساب استاندارد شما واریز خواهد شد. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که امکان برداشت این وجه برای شما فراهم نیست. شما فقط می‌توانید از این اعتبار برای انجام معامله استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که نمی‌توانید به صورت همزمان از سایر بونوس‌ها و طرح‌های تشویقی بروکر آرون گروپس استفاده کنید.

سایر شرایط بونوس خوش‌آمدگویی عبارتند از:

  • سقف اعتباردهی در این طرح معادل با 5000 دلار است

  • هر فردی که واجد این شرایط باشد، تنها یک مرتبه می‌تواند از این بونوس استفاده کند

  • در صورت رسیدن به سطح استاپ اوت این اعتبار به صورت خودکار از حساب شما کسر خواهد شد

  • بونوس خوش‌آمدگویی از زمان واریز تنها تا 30 بعد معتبر است و پس از پایان این دوره 30 روزه از حساب معامله‌گر کسر خواهد شد

بونوس برای حمایت از حساب‌های منفی

یکی از جالب‌ترین طرح‌های تشویقی و بونوس‌های بروکر آرون گروپس برای حمایت از معامله‌گرانی است که حسابشان به سطح استاپ اوت یا همان حراج رسیده است. گاهی اوقات، جذابیت بالای بازار فارکس باعث می‌شود که معامله‌گران در تصمیم‌گیری‌های خود هیجان‌زده عمل کنند. این هیجان‌زدگی باعث می‌شود که آن‌ها همه سرمایه خود را از دست بدهند یا حتی حساب خود را منفی کنند.

چه خبری بهتر از این که در چنین شرایطی بروکر آرون گروپس به کمک شما می‌آید و از شما حمایت می‌کند؟ بروکر آرون گروپس برای واریز وجه به حساب‌هایی که به سطح استاپ اوت رسیده‌اند، یک بونوس 20 درصدی را در نظر گرفته است. یعنی معامله‌گرانی که در بازار فارکس فعالیت می‌کنند و حساب آن‌ها به سطح حراج رسیده است، می‌توانند با اولین واریز خود به این حساب، 20% اعتبار قابل ضرر دریافت کنند.

طرح حمایت از حساب‌های منفی چه شرایطی دارد؟

طرح بونوس حمایت از حساب‌های منفی نیز درست مانند سایر طرح‌های تشویقی آرون گروپس، شرایط و قوانین خاصی دارد. مهم‌ترین شرط برای بهره‌مندی از بونوس 20% آرون گروپس رسیدن حساب کاربری معامله‌گر به سطح استاپ اوت یا منفی است. پاک کردن بدهی شما به بروکر و از بین رفتن مقدار منفی حساب یکی از مزایای مهم این طرح به شمار می‌آید.

حداقل مقدار واریزی برای بهره‌مندی از بونوس 20 درصدی 100 دلار است. معامله‌گران واجد شرایط برای انجام معامله در بازار فارکس می‌توانند از اهرم 1:100 استفاده کنند. معامله‌گران برای استفاده از این بونوس 15 روز زمان دارند. اگر کاربران در این بازه مشخص‌شده از بونوس استفاده نکنند، این مبلغ از حساب آن‌ها کسر خواهد شد. معامله‌گران در هر ماه می‌توانند تنها یک مرتبه از این طرح تشویقی استفاده کنند.

بونوس‌های آرون گروپس

طرح تشویقی بونوس بی‌نهایت

بروکر آرون گروپس برای تشویق معامله‌گران به واریز وجه و انجام معامله در بازار فارکس طرح تشویقی جذاب دیگری را نیز در نظر گرفته است. این طرح تشویقی که بونوس بی‌نهایت (Infinity Bonus) نام دارد برای همه کاربران در دسترس قرار دارد. تمامی معامله‌گران می‌توانند به ازای هر واریز وجه به حساب‌های استاندارد، نانو و VIP خود از 10% بونوس بهره‌مند شوند. این بونوس به صورت یک اعتبار قابل ضرر به حساب شما واریز می‌شود و قابل برداشت نیست. شما می‌توانید از این اعتبار برای انجام معامله و کسب سود در بازار بزرگ فارکس استفاده کنید.

قوانین طرح بونوس بی‌نهایت

شما برای بهره‌مندی از بونوس 10 درصدی طرح بونوس بی‌نهایت باید حداقل مبلغ 25 دلار را به صورت مستقیم به حساب‌های معاملاتی نانو، استاندارد یا VIP خود واریز کنید. سقف اعتباردهی در این طرح تشویقی برابر با 750 دلار است و شما برای استفاده از بونوس قابل ضرر 30 روز فرصت دارید. اگر حساب شما به سطح استاپ اوت برسد، این اعتبار از حساب شما کسر خواهد شد.

مشاهده بونوس ها در سایت آرون گروپس

آرون گروپس؛ ارائه‌دهنده خدمات متنوع برای معامله در بازار فارکس

بروکر آرون گروپس با ارائه پلتفرم‌های معاملاتی مختلف، دریافت اسپرد و کارمزد پایین، معرفی نمادهای معاملاتی متعدد و ارائه طرح‌های تشویقی، بسیاری از معامله‌گران فارکس از سرتاسر جهان را جذب کرده است. این بروکر بزرگ با ارائه بونوس‌های مختلف کاربران خود را به انجام معامله و کسب سود بیشتر تشویق می‌کند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با بونوس‌های هفتگی، ماهانه و مناسبتی بروکر آرون گروپس به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه