پست چند تا لایک بخوره میره اکسپلور؟

ورود پست ها به اکسپلور اینستاگرام تحت شرایط خاصی انجام می شود. اینکه پست ها مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار بگیرد مهم ترین چیز در رفتن پست ها به اکسپلور است. حال سوال مهمی که اینجا پیش می آید این است که اینستاگرام از کجا متوجه می شود که چه پست هایی بیشترین محبوبیت را در بین کاربران دارند تا آن ها را وارد اکسپلور کند؟

پست چند تا لایک بخوره میره اکسپلور؟
کدخبر : 18539
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

به طور کلی پست هایی که تعداد لایک، کامنت، شیر و سیو زیادی دریافت می کنند مجوز ورود به اکسپلور را دارند اما اینکه در اکسپلور ماندگار شوند نیازمند این است که الگوریتم اکسپلور اینستاگرام را به خوبی بشناسید. الگوریتم اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که پست های بیشتر دیده شده توسط کاربران را شناسایی می کند و وارد اکسپلورشان می کند. اما برای ماندگار شدن در اکسپلور فقط دیده شدن مهم نیست! مهم این است که در طول ورود به اکسپلور چه ری اکشن های دیگری را توسط کاربران دریافت کند.

در این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به این سوال مهم یعنی پست ها چقدر اگر لایک بخورند وارد اکسپلور می شوند پاسخ دهیم. اصلا آیا اکسپلور رفتن پست ها به تعداد لایک های آن نیز بستگی دارد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم تعداد لایک های پست چقدر بر روی به اکسپلور رفتن آن ها تاثیر گذار است.

 

الگوریتم اکسپلور چه پست هایی را وارد اکسپلور می کند؟

به طور کلی محبوبیت پست ها از دید کاربران برای فرستادن آن ها به اکسپلور توسط اینستاگرام بسیار حیاتی است. در واقع پست هایی که بیشترین لایک و کامنت را در لحظات ابتدایی از انتشار دریافت می کنند وارد اکسپلور می شوند. اگر دقت کرده باشید هم پست های درون اکسپلور هم بازدید بالایی دریافت کرده اند، هم لایک و کامنت بالایی دارند. علاوه بر این دیده شده که شیر و سیو زیادی هم شده اند. پس تا اینجا متوجه شدید که الگوریتم اینستاگرام چه پست هایی را وارد اکسپلور می کند.

البته این را بدانید که الگوریتم اکسپلور اینستاگرام مدام در حال به روز شدن است و تا به امروز این فاکتورها بوده اند که در رفتن پست ها به اکسپلور تاثیر گذار بودند. با توجه به گایدلاین اینستاگرام مدام باید چک کنید چه فاکتورهای دیگری وجود دارند که اینستاگرام روی آن ها حساسیت بیشتری دارد.

 

آیا افزایش لایک پست روی اکسپلور رفتن آن تاثیر گذار است؟

تاثیر لایک پست ها روی اکسپلور اینستاگرام

همانطور که می دانید به غیر از تعداد لایک ها، تعداد کامنت ها و اشتراک گذاری آن ها نیز در اکسپلور رفتن پست ها اثر گذار است. اما سوال مهم این است که فقط می توان تعداد لایک پست ها را افزایش داد و فقط با اینکار منتظر این باشیم که وارد اکسپلور شود؟ قطعا اینطور نیست! اما به دور از واقعیت هم نخواهد بود. در بعضی از مواقع پست هایی در اکسپلور دیده شده اند که فقط تعداد بالایی لایک دارند. اما اینکه در اکسپلور ماندگار شوند هنوز ثابت نشده است. پس قطعا فقط تعداد لایک ها در اکسپلور رفتن آن ها تاثیر گذار نیست!

 

پست چند تا لایک بخوره میره تو اکسپلور؟

همانطور که متوجه شدید تعداد لایک ها به تنهایی برای به اکسپلور رفتن پست ها کافی نیست! ممکن است با 10 هزار تا لایک وارد اکسپلور شود و شاید 20 هزار تا لایک نیاز داشته باشید تا پست خود را وارد اکسپلور کنید. پس پرسیدن این سوال به کل اشتباه است! شما باید روی فاکتورهای دیگر هم متمرکز شوید تا پست های خود را به راحتی وارد اکسپلور کنید.

 

آیا با خرید لایک اینستاگرام می توان پست ها را فرستاد اکسپلور؟

خرید لایک اینستاگرام واقعی

در یک کلام فقط با خرید لایک اینستاگرام ایرانی نمی توانید پست های خود را وارد اکسپلور کنید. خرید لایک اینستاگرام اگر به تنهایی انجام شود حتی اگر لایک ها واقعی باشند یعنی توسط اکانت های واقعی انجام شده باشند باز هم به تنهایی نمی تواند پست شما را وارد اکسپلور اینستاگرام کند.

طبق تست هایی که تیم ما انجام داده است خریدن لایک اینستاگرام به تنهایی کارساز نیست. در کنار خرید لایک باید کامنت، ویو، سیو و شیر هم برای پست خود خریداری کنید. ما آخرین باری که تست کردیم و برای یک پست بیش از 10 هزار لایک واقعی خریدیم متوجه این شدیم که پست ما وارد اکسپلور نشده است. اما در تست بعدی در کنار خرید لایک، کامنت و شیر و سیو هم خریداری کردیم. این تست ما با موفقیت انجام شد و پست ما وارد اکسپلور شد. پس یادتان باشد اگر خرید لایک اینستاگرام واقعی و فعال به تنهایی انجام شود نمی تواند برای شما بازخورد خوبی داشته باشد.

 

پکیج های ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام!

اگر واقعا دوست دارید بدون هیچ دردسری پست های خود را وارد اکسپلور کنید بهترین راه کار خرید اکسپلور اینستاگرام است. سایت هایی هستند که این سرویس ها را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند. البته حواستان باشد شما باید سرویس هایی را خریداری کنید که پکیج های ترکیبی اکسپلور اینستاگرام باشند. یعنی هم لایک، هم کامنت، هم سیو و شیر برای پست شما انجام شود. حتی بعضی از سایت های معتبر مثل جت فالوور برای پست شما ریچ و ایمپرشن هم می زنند تا پست شما بدون معطلی و 100% وارد اکسپلور شود و در آنجا ماندگار شود. پس اگر قصد خرید پکیج های اکسپلور اینستاگرام را دارید حتما از سایت جت فالوور برای این کار اقدام کنید که بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات اینستاگرام در ایران دارد.

 

خلاصه مطلب و پایان

امیدوارم جواب این سوال که پست چندتا لایک بخوره میره اکسپلور را گرفته باشید. پست ها به تنهایی با لایک به اکسپلور نمی روند اگر هم وارد اکسپلور شوند ماندگار نخواهند بود. چون برای اینستاگرام به غیر از لایک، تعداد کامنت ها، تعداد شیرها و سیو پست مهم است. اگر پست شما تمام این فاکتورها را داشته باشد وارد اکسپلور می شود. در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با معماری اکسپلور اینستاگرام آشنا کنیم و امیدواریم واقعا درک درستی از اکسپلور بدست آورده باشید. تا مقاله های بعدی ما را به خدا می سپاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه