چگونه در اینستاگرام دیلیت اکانت بزنیم؟

دیلیت اکانت اینستاگرام یا دی اکتیو یا پاک کردن پیج اینستاگرام با سریع ترین روش از مقالات مای ممبر

چگونه در اینستاگرام دیلیت اکانت بزنیم؟
کدخبر : 12444
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

یکی از سوالات پر تکراری که در رابطه با اینستاگرام برای کاربران این پیام رسان ایجاد می شود، این است که چگونه در اینستاگرام دیلیت اکانت بزنیم؟ جهت ارائه پاسخ به پرسش فوق باید گفت که دیلیت اکانت اینستاگرام به روش های مختلفی امکان پذیر است. در ابتدا امکان دیلیت اکانت این سوشیال پرطرفدار از داخل خود اپلیکیشن امکان پذیر نبود.

مای ممبر مرجع آموزش های بروز اینستاگرام و تلگرام است. از این پس با دنبال کردن بلاگ های مای ممبر میتوانید از اخبار بروز مطلع شوید.

به همین دلیل کاربرانی که به هر دلیلی قصد حذف اکانت خود در اینستاگرام را داشتند، مجبور بودند وارده سایت آن شوند. اما خوشبختانه در پی آپدیت هایی که اخیرا این شبکه اجتماعی انجام داده است، امکان دیلیت اکانت، از داخل خود اپلیکیشن نیز برای کاربران فراهم شده است. در ادامه نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام ارائه خواهد شد.

آیا امکان حذف حساب کاربری اینستاگرام برای کاربران آن وجود دارد؟

پاسخ به پرسش فوق و مثبت است. بنابراین کاربرانی که به هر دلیلی تصمیم به حذف حساب کاربری یا دیلیت اکانت اینستاگرام می گیرند با استفاده از روش های مختلف می توانند وارد عمل شوند. در حال حاضر بر خلاف گذشته که دیلیت اکانت اینستاگرام  فقط از طریق وارد شدن به سایت آن امکان پذیر بود، امکان حذف حساب کاربری از طریق آپ اینستاگرام نیز برای کاربران آن فراهم شده است.

به طور کلی کاربران اینستاگرام از دو طریق که شامل ورود به وب سایت اینستاگرام و ورود به آپ اینستاگرام است، می توانند جهت دیلیت اکانت اینستاگرام وارد عمل شوند. دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق آپ آن بسیار ساده و راحت است به همین دلیل در ادامه مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام، از طریق خود برنامه ارائه خواهد شد. به طور کلی مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام به شرح زیر است.

 

  • مرحله اول دیلت اکانت پیج اینستاگرام

در گام نخست کاربر باید وارد برنامه اینستاگرام شده و سپس روی آیکون گوشه آن کلیک کند. پس از کلیک روی آیکون مطابق با تصویر صفحه جدیدی باز می ‌شود که کاربر باید در آن صفحه بر روی گزینه ستینگ یا تنظیمات کلیک کند.

 

  • مرحله دوم

پس از کلیک روی گزینه ستینگ یک صفحه باز می شود که کاربر باید در صفحه باز شده  وارد قسمت help شود.

 

 مرحله دوم دیلت اکانت اینستاگرام

  • مرحله سوم

با انتخاب گزینه کمک و کلیک روی آن صفحه جدیدی باز می‌ شود که در این صفحه باید گزینه دوم و یا به عبارت دیگر help center توسط کاربر انتخاب شود.

 

  • مرحله چهارم

در مرحله چهارم با کلیک روی help center کاربر به قسمت مرورگر برنامه هدایت می‌ شود و در این قسمت باید بر روی گزینه managing your account کلیک کند.

 

  • مرحله پنجم

در این مرحله شرایط مدیریت اکانت اینستاگرام برای کاربر شرح داده می‌ شود که در این مرحله کاربر باید در صفحه باز شده بر روی گزینه delete your account کلیک کند.

 به این ترتیب با کلیک روی آیکون حذف از کاربر پرسیده می شود که چرا قصد حذف اکانت خود در اینستاگرام را دارد که کاربر برای ادامه روند کار باید روی گزینه دوم یا How do I delete my accont کلیک کند.

images_1669832492.png

  • مرحله ششم

در این مرحله کاربر وارد صفحه جدید می شود که در این صفحه باید روی آیکون the Delete your ACcount page کلیک کند.

 

  • مرحله هفتم

در مرحله هفتم با پایانی کاربر بابد وارد حساب کاربری خود شود  سپس پسورد و یوزرنیم خود را وارد کادرهایی که باز شد است کند. حال صفحه جدیدی باز می شود که در آن صفحه از کاربر خواسته می شود علت حذف اکانت خود را شرح دهد. برای ارائه پاسخ به پرسش فوق کاربر باید منوی کشویی را انتخاب کرده و یکی از گزینه های موجود در آن را انتخاب کند و در همان کادر دوباره یوزرنیم خود را وارد کند. به این ترتیب حساب کاربری اینستاگرام کاربر پاک شده و از دسترس خارج می شود.

 

 

سرویس های اینستاگرام مای ممبر

کسانی که مطابق با توضیحات ارائه شده قادر به دیلیت اکانت اینستاگرام خود نیستند می ‌توانند با پشتیبانی وب سایت مای ممبر ارتباط بگیرند. کارشناسان این مجموعه در کنار ارائه راهنمایی های لازم برای حذف حساب کاربری اینستاگرام خدمات دیگری را نیز ارائه می دهند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

  • خرید لایک اینستاگرام

یکی از سرویس های خدماتی مای ممبر فروش لایک اینستاگرام است. عزیزانی که می خواهند برای پیج خود اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنند، امکان دسترسی به بهترین لایک ها از طریق وبسایت مای ممبر برای آنها میسر است. در حال حاضر پس از خرید فالوور، خرید لایک بیشترین استقبال را دارد. زیرا افرادی که تمایل دارن پست های آنها در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد، خرید لایک اینستاگرام آنها را برای رسیدن به این هدف بسیار کمک می ‌کند.

  • خرید فالوور فیک اینستاگرام

وب سایت مای ممبر در کنار دیگر خدمات خود امکان خرید فالوور فیک برای کاربران اینستاگرام را نیز فراهم کرده است. همه فالوورهای فیک که در این وبسایت جهت فروش عرضه می شود دارای کیفیت بالایی هستند. از این ‌رو خرید فالوور فیک  مای ممبر منجر به ریزش ناگهانی فالوورهای کاربران اینستاگرام نمی شود.

  • خرید فالوور واقعی اینستاگرام

خرید فالوور واقعی اینستاگرام یکی از مناسب ‌ترین روش هایی است که کاربران از طریق آن می توانند دامنه فعالیت خود را در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام را داده و در نتیجه از این نرم ‌افزار به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه بازاریابی و تبلیغات استفاده کنند. فالوور واقعی ایرانی در مقایسه با فالوور ممبر کیفیت بالاتری دارد. در وبسایت ما ممبر برای افزایش بهره وری در حوزه تبلیغات همه ممبر های واقعی عرضه شده برای فروش شامل کاربران ایرانی اینستاگرام هستند.

  • خرید ویو اینستاگرام

یکی دیگر از سرویس ‌های مای ممبر فروش ویو اینستاگرام است. خرید ویو یا بازدید اینستاگرام شرایطی را فراهم می‌ آورد تا پست های کاربران در اکسپلور اینستاگرام به نمایش در آید. از این رو بسیاری از افراد تلاش می کنند از طریق خرید ویو اینستاگرام پست‌ های مهم خود را در اکسپلور اینستاگرام به نمایش درآورند.

علاوه بر خدمات نامبرده خدمات دیگری نیز از وب سایت مای ممبر ارائه می‌ شود. عزیز می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دیگر خدمات این وب سایت، از آن دیدن کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با موارد نام برده می تواند از طریق پل های ارتباطی موجود با کارشناسان با تجربه و مسلط بر مباحث مرتبط با  شبکه های اجتماعی این وب سایت ارتباط گرفته و مشاوره رایگان بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه