بهترین آرایشگاه زنانه برای ترمیم ناخن در نیاوران

این روزها در منطقه نیاوران شهر تهران سالن های متعدد زیبایی و آرایشی در زمینه ی کاشت و ترمیم ناخن نیاوران برای بانوان فعالیت دارند.

بهترین آرایشگاه زنانه برای ترمیم ناخن در نیاوران
کدخبر : 16855
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

معمولاً ناخن کاران زیادی در این سالن ها مشغول فعالیت هستند که بدلیل تعدد و فراوانی این مراکز آرایشی و زیبایی و تعدد بالای ناخن کاران حرفه ای، بالتبع انتخاب بهترین سالن جهت کاشت و ترمیم ناخن و بهترین ناخن کار، بسیار مشکل و سخت و از منظری شاید غیر ممکن به نظر بیاید. 

همچنین این سالن ها دائما در حال تبلیغات متنوع و رنگارنگ و ایجاد فضای رقابت با یکدیگر هستند، همین موضوع نیز کار را پیچیده تر و انتخاب سالن و ناخن کار را سخت تر کرده است.

 نکات عنوان شده در بالا ما را بر آن داشت تا برای کمک به راحتی تصمیم گیری شما، به معرفی بهترین سالن آرایشی جهت کاشت و ترمیم ناخن نیاوران و با تجربه ترین ناخن کاران حرفه ای در منطقه نیاوران تهران بپردازیم. همچنین خدمات تخصصی آنها را برای شما تشریح کنیم .

 

ویژگی های یک مانیکور کار حرفه ای 

 

 

با توجه به اینکه ناخن ها نیز مانند سایر اعضای بدن دچار صدمه و آسیب می شوند، یک ناخن کار زن حرفه ای در اولین قدم باید بتواند با دیدن ابتدایی ناخن ها متوجه ناخن سالم از ناخن ناسالم شود.

بالاترین هدف یک ناخن کار با تجربه، به اوج رساندن زیبایی ناخن های دست و پا برای زیبا جویان است. او باید  با مراحل مانیکور و پدیکور آشنایی کامل داشته باشد. مجهز به لوازم و ابزار آلات به روز باشد. همچنین بسیار حائز اهمیت است که ناخن کار در حین انجام کار دقت، ظرافت و سرعت عمل بالا داشته باشد.

 

در چه شرایطی به ترمیم ناخن احتیاج داریم؟

 

معمولاً پس از انجام کاشت ناخن و با گذشت زمان، ناخن ها بلند می‌شوند در واقع ناخن ها در هر ثانیه در حال رشد و بزرگتر شدن می باشند. حتی در حین کاشت ناخن و تیپ گذاری نیز، ناخن ها به رشد آهسته و پیوسته ی خود ادامه می دهند. بنابراین با گذشت زمان مواد کاشت به وسط صدف ناخن ها می رسند. این اتفاق جلوه ای نامرتب دارد و باعث نازیبایی ظاهری ناخن ها می شود. 

اکثر خانم ها از چنین اتفاقی گریزان هستند، پس باید فکری برای ترمیم ناخن ها کرد. 

همچنین گاهی بر اثر ضربه ی وارد شده به ناخن های کاشته شده در فعالیت های روزانه، آن ها دچار شکستگی و آسیب می شوند. گاهی این ضربه ها با درد فراوانی همراه است. در چنین شرایطی نیز افراد به ترمیم ناخن و مراجعه به یک سالن تخصصی با ناخن کار های حرفه ای نیاز دارند.

گاهی هم بین مواد کاشت و صدف ناخن، فاصله می افتد و سر ناخن لایه لایه می شود. معمولاً ناخن هایی که در زمان کاشت توسط ناخن کار غیر حرفه ای کاشته شده و زیرسازی مناسب نداشته باشند با این موضوع درگیر می‌شوند. در این شرایط ناخن ها هوا می گیرند.

در این حالت ناخن ها در اصطلاح، به هواگیری احتیاج پیدا می کنند. 

مراجعه به سالن زیبایی خوش نام با ناخن کاران باتجربه و دقیق از این منظر بسیار حائز اهمیت است.

 

چه مدت زمانی پس از کاشت ناخن به ترمیم ناخن  نیاز پیدا می کنیم؟

 

ترمیم ناخن اصطلاح رایجی است که در خدمات بعدی کاشت ناخن گنجانده شده است. معمولاً ناخن های کاشته شده زمانی بین ۲۵ تا ۳۰ روز، پس از کاشت به ترمیم احتیاج پیدا می کنند. البته سرعت رشد ناخن ها در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است فردی بعد از دو هفته نیاز به ترمیم ناخن پیدا کند و فرد دیگری پس از گذشت چهل روز برای ترمیم ناخن مراجعه کند. زمان مناسب برای ترمیم ناخن به سرعت رشد ناخن افراد بستگی دارد.

 

ترمیم ناخن نیاوران چگونه انجام می شود؟

 

                                                                                             8

 

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ترمیم ناخن ها در نیاوران از خدمات مهم پس از کاشت ناخن است. همه روزه افراد بسیاری برای ترمیم ناخن های خود به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. در نتیجه سالن های زیبایی و ناخن کاران مجرب مشغول در این سالن ها، هر روز با این مراجعه کنندگان سر و کار دارند.

اصولاً یک ناخن کار حرفه ای بسته به وضعیت ناخن ها به لحاظ شکستگی و آسیب و میزان ورود هوا بین مواد کاشت قبلی و صدف ناخن، شیوه و متد ترمیم ناخن را انتخاب و اجرا می کند.

بنابراین ترمیم ناخن ها بسته به انواع روشهای کاشت قبلی ناخن می‌توانند متفاوت باشند.

برای مثال شیوه ی یک ناخن کار حرفه ای برای فردی که در زمان کاشت از پودر استفاده کرده است و اکنون برای ترمیم ناخنش مراجعه نموده است، بدین صورت است. او ابتدا به بررسی وضعیت کاشت می‌پردازد. اینکه آیا در کاشت قبلی استانداردهای مناسب رعایت شده است یا خیر؟ مواد کاشت از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار بوده است یا خیر؟ وضعیت ناخن ها به لحاظ شکستگی و آسیب و هوا کشی چگونه است؟

 اکنون او می تواند نوع روش ترمیم ناخن  مشتری  نیاوران را انتخاب کند. اینکه ترمیم به روش اکرولیک پودر انجام شود یا ترمیم به روش ژل باشد؟ آیا بهتر است از روش لمینت استفاده کند؟ و ......

هر کدام این روشهای ترمیم ناخن نیاوران با یکدیگر تفاوت دارند. ناخن کار حرفه ای باید بتواند از بین روش های مختلفی که در دوره های آموزشی خود گذرانده است، بهترین شیوه را برای مشتری خود برگزیند. اینکه بتواند تصمیم بگیرد که ترمیم ناخن را با چه شیوه ای انجام دهد، مثلاً ترمیم ناخن با پودر یا ژل یا همان لمینت (به عبارتی کاور ژل) باشد، بسیار اهمیت دارد. 

 

یک ناخن کار حرفه ای باید بتواند با دقت و حوصله ابتدایی ترین مراحل کار را، شامل تمیز کردن ناخن ها، کوتاه کردن، پرداخت و زیر سازی ناخن ها، سوهان کشی ناخن ها و .... تا پیشرفته ترین خدمات ناخن، شامل کاشت ناخن ، طراحی و دیزاین زیبا و حرفه ای ناخن ها را با دقت و سرعت عمل انجام دهد. او باید بتواند بهترین پیشنهادات را در این زمینه به مشتری ارائه کند.

 

مراقب های بعد از کاشت و ترمیم ناخن نیاوران

9

 

  1. سعی کنید از برخورد ناخن ها با اجسام سخت خودداری کنید.
  2.  در هنگام آشپزی ، ناخن ها را مستقیماً در تماس با ادویه جات رنگی مانند رب و زعفران و زردچوبه و.... قرار ندهید.
  3.  هنگام غذا خوردن حتماً از قاشق استفاده کنید و ناخن خود را به غذاهای چرب و پر ادویه و سس های رنگی مانند کچاپ نزنید.
  4. اگر کناره ها ناخن شما چند روز پس از کاشت بر اثر ضربه بپرد، می توانید با سوهان کشی مانع از آسیب بیشتر به آن شوید تا زمان ترمیم ناخن شما فرا برسد. 
  5.  به ناخن های خود الکل یا استون نزنید.
  6.  اگر قصد دارید طراحی ناخن را تغییر دهید، حتماً به ناخن کاران باتجربه ی مستقر در سالن های زیبایی مراجعه کنید.
  7. اگر قصد دارید مواد کاشت را از روی صدف ناخن جدا کنید، هرگز این کار را در خانه انجام ندهید و به سالن های آرایشی مراجعه کنید.

این ها برخی از مراقب های ضروری پس از کاشت یا ترمیم ناخن است که بانوان گرامی باید آن ها را رعایت کنند.

 

کلام آخر 

اگر به دنبال یک مرکز حرفه ای با محیطی آرام و کادری مجرب برای کاشت یا ترمیم و طراحی ناخن ها، در منطقه ی شمال شهر تهران و محدوده نیاوران هستید، می توانید به سالن زیبایی قصر جم مراجعه کنید. 

شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی، سالن زیبایی قصر جم را به عنوان بهترین آرایشگاه زنانه در نیاوران انتخاب کنید. 

پس از تعیین وقت با شماره های 40228852-021 و 40228821-021 و همراه 09195028150 و مراجعه به سالن زیبایی قصر جم از تجربه و توانمندی ناخن کاران مجرب سالن قصر جم بهره مند شوید و لذت داشتن بی نظیر ترین و زیبا ترین ناخن ها را با ما تجربه کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه