بیل گیتس نماینده فروش لایسنس ویندوز و آفیس قانونی ماکروسافت

برای خرید ویندوزهای اوریجینال مثل ویندوز 10 پرو ، ویندوز 11 پرو ، ویندوز 7 پرو ، باید از یک سایت مطمئن و ایمن خریداری کنید. در حال حاضر سایت بیل گیتس یکی از بهترین گزینه های خرید ویندوز اصلی و قانونی در ایران است که شما با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.

بیل گیتس نماینده فروش لایسنس ویندوز و آفیس قانونی ماکروسافت
کدخبر : 14004
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

شاید خرید لایسنس ویندوز اورجینال دغدغه شما که کاربر کامپیوتر هستید نیز باشد. امروز بیشتر کاربران کامپیوتر که طالب استفاده از محصولات مایکروسافت هستند، ترجیح می‌‌دهند از طریق یک نمایندگی معتبر احتیاجات خود را برطرف کنند؛ این مسئله بی‌دلیل نیست، چراکه خرید یک محصول مثل لایسنس ویندوز 10 پرو مزیت‌های بیشتری برای کاربر به همراه خواهد داشت. احتمالاً اگر امروز به فکر خرید یک یا چند محصول از کمپانی بزرگ و معتبر مایکروسافت همچون لایسنس ویندوز 11 پرو یا لایسنس ویندوز 7 پرو افتاده باشید، ترجیحتان این است که خریدتان را از یک نمایندگی معتبر انجام دهید. معمولاً اولویت خرید با نمایندگی مستقیم و اصلی خود کمپانی مایکروسافت است؛ اما از کجا باید مطمئن باشیم که این نمایندگی دروغین نیست؟ خیلی دور از انتظار نیست که بسیاری از فروشندگان و فروشگاه‌های اینترنتی و حتی حقیقی ادعا کنند، نمایندگی رسمی مایکروسافت هستند و به شما بگویند که برای خرید لایسنس ویندوز اورجینال می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. اما ما چگونه متوجه شویم که این ادعا صحت دارد؟

آیا لایسنس اورجینال را از نمایندگی رسمی مایکروسافت باید بخرم؟

مایکروسافت یکی از بزرگترین کمپانی‌های فعال در حوزه طراحی و ساخت محصولات نرم افزاری و سخت افزاری است. از گروه سخت افزاری گروه تبلت‌های سرفیس این کمپانی بازار و طرفداران خاص خود را دارد. همچنین در گروه محصولات نرم افزاری بیشتر افراد مایکروسافت را با ویندوز و آفیس می‌شناسند، که سال‌هاست مورد استفاده کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرند. با یک نگاه گذرا به بسته محصولات این کمپانی میبینیم که بدنبال یک نمایندگی معتبر بودن بی‌دلیل و بی‌ارزش نیست. اغلب کاربران رایانه یا هر نوع دیگری از تکنولوژی چندان درباره حیاتی بودن موضوع خرید محصول از نمایندگی رسمی آگاهی ندارند؛ اما کسانی که در حوزه رایانه و تکنولوژی فعال هستند، قطعاً تجربه استفاده از چند محصول معروف و بروز مایکروسافت مثل ویندوز 7 پرو یا ویندوز 10 پرو را دارند. البته این محصولات تنها بخش کوچکی از خانواده بزرگ محصولات مایکروسافت را شامل می‌شوند!

اگر قصد خرید لایسنس ویندوز اورجینال (مثل خرید ویندوز 11 پرو) را دارید، گزینه اول و اولویت شما برای خرید کدام فروشگاه یا مرجع است؟ برای اینکه مطمئن باشید پروسه فعالسازی ویندوز بصورت قانونی روی رایانه شما انجام گرفته و می‌توانید از تمام امکانات و مزیت‌های آن بهره‌مند شوید، قطعاً اولین انتخاب شما باید نمایندگی رسمی مایکروسافت باشد. در حقیقت قابل قبول‌ترین و منطقی‌ترین تصمیم و انتخاب در این مورد خاص خرید مستقیم است.  خرید مستقیم شما باید از طریق نمایندگی رسمی مایکروسافت انجام بگیرد، تا شما درمورد اصالت و کیفیت محصول اطمینان لازم را کسب کنید یا به نوعی آسوده خاطر شوید. اما چگونه در ایران نمایندگی رسمی مایکروسافت پیدا کنیم؟ در حالیکه ایران تحریم‌های سنگینی را تجربه می‌کند، یا بستری برای ارائه چنین خدماتی دارد؟

آیا در ایران نمایندگی مایکروسافت وجود دارد؟

خرید لایسنس ویندوز اورجینال یا آفیس در کشور ما از طریق یک فروشگاه یا نمایندگی رسمی مایکروسافت غیر ممکن است، چراکه چنین بستری در ایران فراهم نیست! ممکن است بپرسید که چرا در ایران نمی‌توانیم نمایندگی رسمی مایکروسافت را پیدا کنیم؟ جواب این سوال بسیار ساده و کوتاه است، چون مایکروسافت یک کمپانی آمریکایی است. خوب است بدانید که مرکز مایکروسافت واقع در ایالات متحده آمریکاست. از آنجایی که ایران و آمریکا به لحاظ روابط سیاسی اصلاً وضعیت مساعدی ندارند، همیشه ایران از سوی آمریکا به هر نحوی تحریم شده و می‌شود.  کمپانی مایکروسافت به تبعیت از قوانین کشور آمریکا این امکان و اجازه را ندارد که با ایران ارتباطات کاری داشته و حتی یک نمایندگی رسمی در ایران داشته باشد. در حال حاضر در ایران هیچ نمایندگی فعال و مستقیمی تحت عنوان نمایندگی مایکروسافت وجود ندارد و قادر نیست که محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود را طی یک جریان قانونی به کاربران عرضه کند.

بنابراین در صورتی که برای خرید لایسنس ویندوز اورجینال یا هر محصول دیگر مایکروسافت اقدام می‌کنید، اصلاً حرف‌های فروشندگان و فروشگاه‌های مختلف مبنی بر نمایندگی مایکروسافت را نپذیرید. چراکه این گفته یک دروغ بزرگ است!

 images_1672567102.png

از کجا لایسنس ویندوز اورجینال بخریم؟

با توجه به توضیحات بالا حتماً متوجه شدید که در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی و مستقیمی تحت عنوان نمایندگی مایکروسافت در بازار محصولات نرم افزاری و سخت افزاری وجود ندارد و پیش از این تنها برخی از فروشندگان قصد فریب دادن شما را داشتند. حال این سوال مطرح می‌شود که آیا باید قید خرید یک ویندوز، آفیس یا هر محصول اورجینال کمپانی مایکروسافت را بزنیم؟ خیر. با وجود تمام محدودیت‌ها همچنان شما این فرصت و امکان را دارید، که خریدی امن و رضایتبخش انجام دهید. مراجع فروش اینترنتی معتبر همچون بیل گیس می‌توانند در زمینه تهیه ویندوز قانونی و امن راهنمای شما باشند.

بی‌شک در حال حاضر هیچکسی نمی‌تواند ادعا کند که نماینده مستقیم مایکروسافت در ایران است و می‌تواند محصولات اورجینال در اختیارتان قرار دهد یا برای خرید لایسنس ویندوز اورجینال به شما خدمات معتبر ارائه کند. اما شما می‌توانید از گزینه‌های جایگزین و امن استفاده کنید! با وجود اینکه در حال حاضر در ایران نمی‌توانید یک نمایندگی فروش پیدا کنید، اما مراجع معتبر و قانونی همچون بیل گیتس می‌توانند جایگزین امنی باشند. شما می‌توانید از طریق این عرضه کننده قانونی محصولاتی با حداکثر سطح ایمنی را تهیه و استفاده نمایید.

علت توصیه به خرید لایسنس امن از بیل گیتس

یکی از دلایلی که باعث می‌شود این مرجع فروش محصولات مایکروسافت را توصیه کنیم، عدم ادعای آن مبنی بر داشتن نمایندگی مایکروسافت است. دومین دلیل برای اعتماد به این مرجع اینترنتی برابری کیفیت و اصالت محصولاتش نسبت به محصولات مایکروسافت است، که در نمایندگی‌های رسمی دنیا عرضه می‌شوند. دلیل سومی که باعث می‌شود، خرید لایسنس ویندوز اورجینال از طریق این وبسایت را توصیه کنیم، صحت اصالت و ضمانت محصولاتی است که عرضه می‌کند. در اینصورت خریدار و مصرف کننده حداکثر آسودگی خاطر نسبت به قانونی بودن نصب و اجرای ویندوز را خواهند داشت. یکی دیگر از مزیت‌های خرید از این مرجع ارزان قیمت بودن محصولاتش است. با وجود قیمت پایین، کیفیت و اصالت محصولات کاملاً مشابه محصولات اورجینالی است که توسط نمایندگی‌های رسمی عرضه می‌شوند.

images_1672567113.png

جمع‌بندی

با پیشرفت تکنولوژی و رشد کسب و کارهای اینترنتی نیاز جامعه بیشتر به سمت تامین مسائلی چون خرید لایسنس ویندوز اورجینال، لایسنس ویندوز 11 پرو یا لایسنس ویندوز 7 پرو رفته است. در جریان باشید که این موارد را باید حتما بصورت اورجینال تهیه کنید. در کشور عزیز ما ایران امکان خرید این محصول از هر مرکزی وجود ندارد. در واقع سایت بیل گیتس نماینده فروش لایسنس ویندوز و آفیس قانونی مایکروسافت است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه