مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟
کدخبر : 12419
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

اگر دندان از دست داده اید راه حل های زیادی برای بازگرداندن لبخند شما وجود دارد، یکی از بهترین روش ها برای این امر استفاده از ایمپلنت های دندانی است، با ایمپلنت می توانید دندانی همانند دندان طبیعی را برای خود فراهم آورید.

اگر قصد کاشت دندان در تهران را دارید، از خدمات مراکزی استفاده کنید که از فناوری های نوین نظیر لیزر و دیجیتال برای درمان ایمپلنت استفاده نمایند. کاشت ایمپلنت دندان می تواند بسیاری از مشکلات فقدان دندان ها نظیر تکلم، جویدن و زیبایی را برطرف نماید، برای آن که بخوبی بتوان از ایمپلنت های دندانی استفاده کرد، بهره بردن از خدمات دندانپزشک با تجربه از اهمیت بالایی در این درمان برخوردار است.

 

 پروتزهای دندانی، بریج‌های دندانی و قطعات جزئی همگی گزینه‌های ممکن برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند، اما هیچ کدام پایداری و پشتیبانی طولانی‌مدت ایمپلنت‌های دندانی را ارائه نمی‌کنند. ایمپلنت دندان ممکن است درمان ترمیمی پیشرفته ای باشد که برای بازسازی عملکرد، سلامت و زیبایی لبخند طبیعی خود به آن نیاز دارید.

کاشت ایمپلنت دندان چگونه است؟

برای کاشت دندان باید مراحل مختلفی طی گردد، لازم به ذکر است که ایمپلنت از سه بخش اساسی فیکسچر، اباتمنت و روکش های دندانی تشکیل شده اند، در گام نخست باید جراحی فک بیمار برای رسیدن فیکسچر به استخوان فک صورت گیرد، سپس بخیه زدن و دادن زمان کافی برای برقراری جوش و اتصال قوی بین استخوان فک بیمار و ایمپلنت صورت می گیرد، سپس روکش برای ایمپلنت کاشته شده تهیه می گردد و نصب بر روی ان صورت می گیرد.

ایمپلنت دندانی که برای جبران دندان طبیعی از دست رفته طراحی شده است، ایمپلنت یک سیستم دندان مصنوعی است که هم ریشه و هم تاج دندان از دست رفته را جایگزین می کند. ایمپلنت های دندانی طبیعی ترین و مطمئن ترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند. بیمارانی که واجد شرایط کاشت دندان هستند از طیف گسترده ای از مزایای ایمپلنت دندان برخوردار می شوند.

برای کاشت دندان باید مجموعه شرایط بیمار را نیز در نظر گرفت، به عنوان مثال در برخی از افراد که از بیماری پوکی استخوان رنج می برند، درمان پیوند استخوان لازم است یا در مورد افرادی که مشکلات سینوسی دارند گاهی نیاز به درمان سینوس لیفت می باشد، دندانپزشک با توجه به شرایط بیمار اقدام به استفاده از درمان های تکمیلی برای بیماران می نمایند.

مزایای ایمپلنت دندان

سیستم ایمپلنت دارای مزایای فراوانی برای استفاده کننده می باشد، برخی از مهم ترین مزایای بکار بردن ایمپلنت های دندانی برای بیماران به شرح زیر است:

  • ایمپلنت سلامت دهان را حفظ می کند،  ایمپلنت های دندانی می توانند از ایجاد نگرانی های ثانویه سلامت دندان که اغلب با از دست دادن دندان همراه است، جلوگیری کنند.  تنها یک دندان از دست رفته می تواند باعث ایجاد نگرانی های عمده سلامت دندان شود. از دست دادن دندان‌ها ممکن است باعث جابه‌جایی دندان‌های باقی‌مانده، اختلال در صحبت کردن و مشکل در غذا خوردن شود.  بیمارانی که دندان های از دست رفته دارند نیز در معرض خطر بیشتر از دست دادن استخوان، بیماری لثه و عفونت هستند.
  • با استفاده از ایمپلنت های دندانی اعتماد به نفس خود را تقویت کنید، بیمارانی که دندان های از دست رفته دارند کمتر لبخند می زنند و اغلب در هنگام لبخند زدن احساس خجالت می کنند. ایمپلنت دندان می تواند سلامت و زیبایی را به لبخند شما بازگرداند. یک لبخند سالم می تواند اعتماد به نفس ایجاد کند و کیفیت زندگی شما را افزایش دهد و باعث شود احساس کنید سالم تر و جوان تر به نظر برسید.
  • ماندگاری بالای ایمپلنت دندان برای استفاده کننده، ایمپلنت های دندانی یک راه حل اثبات شده برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند. ایمپلنت های دندانی نزدیک به 98 درصد موفقیت دارند و به بیماران این امکان را می دهند که رژیم غذایی بدون محدودیت داشته باشند و بدون ترس صحبت کنند و بجوند.
  • کمک به تغذیه با استفاده از ایمپلنت های دندانی، پروتزهای مصنوعی می توانند جویدن را دشوار کنند. ایمپلنت های دندانی می توانند به طور موثری پروتزهای شما را محکم کنند تا مانند دندان های شما عمل کنند و به شما این امکان را می دهند که غذاهای مورد علاقه خود را با اطمینان و بدون درد یا نگرانی بخورید.
  • ایمپلنت های دندانی طبیعی ترین و واقعی ترین گزینه جایگزینی دندان موجود در دندانپزشکی مدرن هستند.  ایمپلنت های دندانی دندان های مصنوعی هستند که به ساختار دندان انسان شبیه بوده و ایمپلنت‌های دندانی که به عنوان یک ترمیم دائمی دندان طراحی شده‌اند، می‌توانند با مراقبت‌های مناسب از سلامت دهان و دندان تا پایان عمر باقی بمانند.

ایمپلنت‌های دندانی به شما این امکان را می‌دهند که سبک زندگی خود را پس از از دست دادن دندان بازیابی کنید و به رفاه کلی دست یابید. ایجاد پیشرفت های استثنایی زیبایی شناختی و عملکردی؛ ایمپلنت دندان برای همه بیمارانی که از دست دادن دندان را تجربه کرده اند مفید است.

بهترین دندانپزشک برای کاشت دندان کدام است؟

اگر قبلاً در مورد ایمپلنت های دندانی اطلاعاتی دارید، بهتر است که به دندانپزشک برتر در این زمینه برای کاشت دندان مراجعه نمایید. دندانپزشک بررسی خواهند کرد که آیا شما یک یا چند دندان از دست رفته یا شکسته یا پوسیده دارید و  سلامت کلی دندان شما را بررسی می کند. اگر سلامت دندان شما در وضعیت نامناسبی قرار دارد یا اگر استخوان کافی ندارید، دندانپزشک شما ممکن است گزینه های جایگزین دیگری مانند پروتزهای مصنوعی را پیشنهاد دهد .بسیاری به دنبال یافتن بهترین دندانپزشکان برای کاشت دندان هستند، اگر به دنبال یافتن دندانپزشک مناسب برای کاشت ایمپلنت هستید، به سطح تخصص دندانپزشک و تکنولوژی های مورد استفاده او برای کاشت دندان توجه نمایید. استفاده از فناوری های دیجیتال و لیزر می تواند تحولی شگرف در درمان ایمپلنت دندان را ایجاد نماید. اگر قصد دارید به سطح تخصص و کیفیت کاری دندانپزشک خود پی ببرید به نمونه کارهای دندانپزشک در زمینه کاشت دندان توجه نمایید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه