خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان
کدخبر : 11803
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

مدتی است که سایت خبری جام جم آنلاین یک سلسله مقالات مقایسه خودرو را با استناد به مطالب تخصصی منتشر شده در سایت خودرویی همراه مکانیک شروع کرده و در این مطالب به معرفی خودروهای موجود در بازار در بازه‌های قیمتی مختلف می‌پردازد.

ما در اینجا با الهام از مقاله با 400 میلیون تومان چه خودرویی بخرم؟ می‌خواهیم بهترین گزینه‌های پیشنهادی در رنج قیمتی ۴۰۰ میلیون تومان را بررسی کنید. اگر شما هم قصد خرید این خودروها را دارید، لطفا لیست زیر را مشاهده کنید:

پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۰

خرید پژو ۲۰۷ این گزینه یکی از دلخواه‌ترین انتخاب‌ها برای دوستداران خودروهای هاچبک در بازار فعلی ایران محسوب می‌شود. پژو۲۰۷ طراحی ظاهری جذابی دارد و شأن اجتماعی آن همچنان تا حدودی بالاست. از لحاظ قدرت و چابکی نیز سواری نسبتا هیجان‌انگیز و تاحدودی لذت‌بخش را برای یک خانواده کوچک و یا زوج‌های جوان فراهم می‌آورد. گرچه صندلی‌های ردیف عقب ۲۰۷ کمی تنگ است اما در برابر مزایایی همچون بازار پررونق خریدوفروش پررونق، طراحی ظاهری جذاب، استایل اسپرت، قطعات یدکی فراوان، خدمات پس از فروش گسترده، مصرف سوخت متعادل و استهلاک پایین موتور، این ایراد چندان به چشم نخواهد آمد، مگر آن‌که خانواده پرجمعیتی داشته باشید. پژو ۲۰۷ با موتور tu5 شانزده سوپاپ به قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر به همراه گیربکس ۵ دنده دستی راهی بازار می‌شود.

نمایشگر لمسی ۷ اینچی، تهویه اتوماتیک، دوربین عقب، نویگیشن به همراه کروز کنترل و فرمان برقی در نسخه‌های فول آپشن، شاخص‌ترین امکانات پژو ۲۰۷ دنده ای را تشکیل می‌دهند.

 

دنا پلاس ساده مدل ۱۴۰۰

خرید دنا پلاس گزینه‎ای مناسب برای خانواده‌های نسبتا پرجمعیت است که نیاز به یک سدان خانوادگی با خدمات پس از فروش گسترده، قطعات یدکی فراوان، کابین جادار، صندوق عقب بزرگ و امکانات متعادل دارند. موتور ef7 دنا پلاس قدرتی حدود ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ ارائه می‌دهد که پاسخگوی احتیاجات خانوادگی خواهد بود. کشش و توان فنی این خودرو در حالت عادی مناسب برآورد می‌شود و کیفیت سواری آن نیز می‌تواند رضایت نسبی اکثر مشتریان را فراهم آورد. کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین عقب، تنظیم برقی ۸ حالته صندلی‌های جلو، آینه‌های جانبی تاشونده برقی و سانروف سفارشی، مهم‌ترین آپشن‌های دنا پلاس ساده را تشکیل می‌دهند.

پژو پارس اتوماتیک مدل ۹۹

پژو پارس اتوماتیک مدل ۹۹ می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌ها باشد. صندوق عقب بزرگ، بازار خریدوفروش نسبتا پررونق، کابین جادار، کیفیت سواری متعادل، قطعات یدکی فراوان از جمله مزیت‌های این خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک به شمار می‌روند البته موتور تیوفایو این خودرو در همکاری با گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک چندان مهیج عمل نمی‌کند و درمجموع شتابی راضی‌کننده‌ را ارائه نمی‌دهد، اما به هرحال کشش خودرو در مصارف عادی و ویژه جهت رفع نیازهای خانوادگی کاملاً پاسخگو خواهد بود.

 

ساندرو اتوماتیک مدل ۹۵

باز هم یک خودروی دنده اتومات دیگر در این رنج قیمت برای شما در نظر گرفته‌ایم. ساندرو اتوماتیک مدل ۹۵ گرچه ظاهر زیبایی ندارد و طراحی داخلی و کیفیت متریال آن چنگی به دل نمی‌زند، اما از لحاظ دوام فنی یکی از بهترین گزینه‌های این رنج قیمت است. کیفیت فنی خودرو نسبت به دیگر تولیدات داخلی تا حد زیادی بالاتر است. این خودرو با موتور K4M رنو و گیربکس ۴ دنده اتوماتیک عرضه شده و مصرف سوخت نسبتاً پایین به همراه توان موتور ۱۰۵ اسب بخار از ویژگی‌های فنی آن به شمار می‌رود. سواری نسبتا نرم، کابین بزرگ، کیفیت فنی بالا فراوانی قطعات یدکی، از مزیت‌های ساندرو اتومات است.

 

تارا ۱۴۰۰

تارا دنده ای مدل ۱۴۰۰ با موتور tu۵ پلاس با قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر به بازار عرضه شده است. موتور tu5 پلاس بازدهی بالاتر نسبت به موتور تیوفایو معمولی دارد و میزان استهلاک و مصرف سوخت متعادل‌تری را ارائه می‌دهد.

 کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل توقف در سربالایی، فرمان برقی، نمایشگر سیستم مولتی مدیا، سیستم پایش فشار باد تایرها شاخص‌ترین آپشن های تارا دنده ای به حساب می‌آیند.

جمع‌بندی

اگر یک هاچبک جذاب با هزینه نگهداری پایین، قطعات یدکی فراوان و توان فنی مناسب و امکانات قابل قبول نیاز دارید، پژو ۲۰۷ می‌تواند مناسب شما باشد. پژو پارس اتوماتیک با گیربکس خودکار و فضای کابین جادار به همراه بازار خریدوفروش پررونق گزینه نسبتا مناسبی برای خانواده‌ها و مشتریانی محسوب می‌شود که به گیربکس اتوماتیک اهمیت فراوانی می‌دهند. دنا پلاس ساده با طراحی ظاهری مهیج و پرستیژ بالاتر به همراه امکانات مناسب، یک انتخاب ایدئال برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر است.

رنو ساندرو ضمن برخورداری از گیربکس خودکار، از لحاظ کیفیت پیشرانه و سایر قسمت‌های فنی می‌تواند خیال شما را تا مدت‌ها راحت نگاه دارد، البته باید در هنگام خرید به سراغ نمونه‌های سالم آن بروید. تارا نیز به عنوان یک خودرو جدید از طراحی ظاهری نسبتا مدرن‌تر، امکانات مناسب، صندوق عقب بزرگ، کابین جادار، کیفیت ساخت قابل قبول موتور به‌روزرسانی شده تیوفایو پلاس، هندلینگ عالی و سیستم کنترل کشش سود می‌برد که این موارد می‌تواند نظر بسیاری از مشتریان را به سمت خرید تارا ایران خودرو جلب کند.

برای اطلاع از قیمت روز خودرو به آدرس www.hamrah-mechanic.com/carprice/ مراجعه کنید.

منبعجام جم آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه