
کمبود شدید دارو در کشور
سیدعلی فاطمی نایب رئیس انجمن داروسازان کشور درباره کمبود برخی داروها در داروخانه ها به "تهران ما سلامت" رادیو تهران گفت: پیش از این کمبود دارو مربوط به داروهای خارجی و داروهای بیماریهای خاص بود اما در حال حاضر برای تامین برخی داروهای ایرانی مثل "تتراسایکلین "و "کلیدینیوم سی" هم مشکل داریم. این کمبود در کشور ما بیسابقه است. وی گفت: عمدتا مواد اولیه این داروها وارداتی است و باید با ارز 4200 تومانی وارد شوند . سندیکای داروسازی ادعا می کند ارز دولتی به موقع تخصیص نمییابد و این امر موجب شده با کمبود دارو مواجه باشیم و چون...