
آلکثیر: تغییر نتیجه سایپا و پیکان منطقی نیست/ در نساجی بیشتر دیده شدم
به گزارش پیشنهاد ویژه به نقل از تسنیم، علی آلکثیر در خصوص وضعیت تیمش بعد از برد مهم برابر فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و شکست دادن تیم باکیفیتی مثل فولاد، انگیزه و روحیه بازیکنان راب برای بازیهای بعدی بالا برد. ما 7 فینال دیگر در پیش داریم و تمام مجموعه نساجی همقسم شدهاند تا بجنگیم و در لیگ برتر بمانیم. خوشبختانه جو خوبی در تیم وجود دارد و با ادامه این روند در لیگ میمانیم. وی در خصوص اتفاقات بازی سایپا و پیکان و بیانیه مشترک 4 تیم برای عدم تغییر نتیجه این بازی...