
واکنش مهدی ترابی به درگیری های درون تیمی | ترابی در مورد سروش و کنعانی حرف زد
مهدی ترابی پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره بازگشتش به میادین ابراز کرد: خوشحال هستم که توانستم پس از یک ماه دوباره برای پرسپولیس بازی کنم. به هوادارانمان تبریک میگویم که امروز سنگ تمام گذاشتند و خدا را شکر خوشحال به خانه رفتند. او ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود و به نظرم از هر نظر تیم برتر میدان بودیم و به آن چیزی که استحقاقش را داشتیم، دست پیدا کردیم. ستاره پرسپولیس درباره وجود VAR در ورزشگاه آزادی و اتفاقات داوری دیدار...
