
فوتبالیست محبوب درگذشت
علی بستا بازیکن تیم فوتبال جوانان مس رفسنجان پس از نزدیک به سه هفته بستری در بیمارستان، درگذشت. نهم آبان بود که امین زیدآبادی و علی بستا، دو بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان هنگام بازگشت از محل تمرین تیمشان دچار سانحه رانندگی و راهی بیمارستان شدند. وضعیت این دو بازیکن به قدری وخیم بود که سطح هوشیاری هر دوی آنها پایین بود. با این حال به مرور شرایط امین زیدآبادی رو به بهبودی رفت و به هوش آمد، اما اوضاع برای بستا خوب پیش نرفت و سطح هوشیاریاش بالا نیامد تا پس از حدود سه هفته دار فانی را وداع...