
فولاد دیگر به سراغ سرمربی خارجی می رود!!
باشگاه فولاد خوزستان پس از باخت دو بر صفر مقابل پرسپولیس تصمیم قطعی درباره انتخاب سرمربی خارجی خود را عملی کرد تا این باشگاه با یک مربی اروپایی به توافق نهایی برسد. این مربی که سابقه حضور در مقدونیه و صربستان را دارد با قهرمانی در رقابتهای باشگاهی با قراردادی به مدت یک فصل با فولاد قرارداد میبندد. سرمربی اروپایی فولاد خوزستان دوشنبه شب وارد کشور خواهد شد تا روز سه شنبه قراردادش را با مدیران باشگاه اهوازی در دفتر تهران امضا کند. همچنین مربیان فولاد نسبت به حضور دو مربی بومی روی نیمکت این تیم به توافق رسیدند تا...



