
همه چیز درباره سندروم پس از کرونا
افرادی که به نوع دلتاویروس کرونا مبتلا شدند ممکن است با احساس ضعف، آبریزش بینی و مشکلات بینایی روبرو شوند. پس از نوع اول ویروس افراد مبتلا شاهد ریزش مو بودند اما در حال حاضر سندروم بعد از کووید به شکل دیگری بروز میکند. اکنون ریزش مو دیده نمی شود اما همه این افراد احساس ضعف، مشکلات بینانی، خواب آلودگی شدید و آبریزش بینی دارند. همه آنها دچار گرفتگی بینی هستند. این موارد در همه بیماران مشاهده شده است. کامران آزما متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در اینباره گفت: عوارض کرونا محدود به دوره بیماری نیست و حدود یکسوم مبتلایان تا مدتها و...