
پیام محمود احمدینژاد بعد از بازگشت از امارات
محمود احمدینژاد که برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی 2020 به دبی سفر کرده بود، شب گذشته پس از انتشار خبری مبنی بر اخراج شدن او از امارات، به تهران بازگشت. رئیسجمهور سابق پس از رسیدن به تهران پیامی صادر کرد و نوشت که گزارش کاملی از این سفر را منتشر می کرد. مشروح این پیام که در کانال تلگرامی دولت بهار منتشر شده است را در ادامه میخوانید: «بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه سلام عرض می کنم خدمت ملت عزیز ایران. همان طور که قبلا...


