
اقتصاد ایران به بدترین وضع خود در سال 1403 میرسد! | پیشبینی های فعالان اقتصادی هوش از سر مردم برد
به گفته این فعالان دولت همواره شعار میدهد که مالیات افزایشیافته را از فراریان مالیاتی میگیرد، اما در نهایت این فعالان شناسنامهدار هستند که هزینه میدهند، اما انتقادها محدود به این نیست. فعالان اقتصادی خبر میدهند که دولت شرایط تخصیص ارز در سالآینده را بسیار سختگیرانهتر کردهاست. ارز به شکل جیره بندی میان وزارتخانههایی که واردات دارند –صمت، کشاورزی و بهداشت و درمان- تقسیم شدهاست و این وزارتخانهها خود بخشنامههایی بسیار سختگیرانه و وقت گیر برای تخصیص آن وضع کرده اند. بی ثباتی وضعیت داخلی با توجه به اینکه سالآینده آخرین سالدولت سیزدهم و نخستین سالمجلس دوازدهم است به نااطمینانیها دامن میزند؛...