
رئیسی: استان شدن جنوب کرمان در دستور کار دولت است
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری که به کرمان سفر کرده است، گفت: موضوع استان شدن جنوب کرمان در دستور کار دولت است. این موضوع بارها مطرح شده اما اجرای آن با تاخیر مواجه بوده و این موضوع با توجه به مطالعات و ظرفیت هایی که در جنوب استان وجود دارد حتما در دستور است. رئیسی تاکید کرد: یک کار تحولی و انقلابی در معادن کرمان لازم است انجام شود. برای حل مشکل کارگران شرکت معادن فاریاب(معدن آسمینون واقع در شهرستان منوجان)، خلع ید(بهره بردار) انجام شده و بزودی این معادن به افراد اهل واگذار خواهد شد، لذا نگرانی عزیزان مرتفع...







