
واریزی فوق العاده برای معلمان | فرهنگیان منتظر افزایش فوقالعاده ویژه باشند؟
علاوه بر معلمان شاغل در کلاسهای درس، از میان کارکنان اداری آموزش و پرورش فقط افرادی که با حکم معلمی استخدام شدهاند، مشمول رتبهبندی میشوند. طبق قانون رتبهبندی معلمان، آن دسته از نیروهای اداری شاغل در پستهای کارشناسی و بالاتر، از زمان تغییر سمت و بازگشت به مدارس، مشمول نظام رتبهبندی میشوند و در صورت فعالیت به کار در سمتهای اداری، از رتبهبندی برخوردار نخواهند بود. قاسم احمدی لاشکی؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه آیا نیروهای اداری مشمول رتبهبندی خواهند شد، گفت: طبق قانون، کارکنان اداری مشمول رتبهبندی نمیشوند البته با هماهنگی سرپرست وزارت...








