
گوشی هوشمند یا زندگی آرام | زندگی با گوشی هوشمند یا نوکیا ساده
بدون تردید کنارگذاشتن گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۳ برای بسیاری از افراد غیرممکن است؛ اما در همین عصر ارتباطات هم افرادی وجود دارند که قید گوشی هوشمند را زدهاند و معتقدند با گوشیهای ساده راحتتر و شادتر هستند. در این مقاله با افرادی آشنا میشویم که برخلاف همه، میانه چندان خوبی با گوشی هوشمند ندارند و تقریباً به سراغ آنها نمیروند. اول از همه با فرد ۲۱ سالهای به نام «آنجلو پروفرا» (Angelo Profera) آشنا میشویم. اوایل سال میلادی جاری گوشی او خراب شد. او مانند هر جوان دیگری زیاد از گوشی استفاده میکرد، به دوستانش پیام میداد، در شبکههای...