
رئیسی: 90 درصد داروها تولید داخل هستند
رییس جمهوری گفت: امروز افتخار حوزه سلامت ما این است که بیش از ۹۰ درصد داروهای ما تولید داخل هستند و بسیاری از تجهیزات پزشکی در کشور تهیه میشوند. ابراهیم رئیسی در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با بیان اینکه این نشست نمادین و برای تجلیل از مقام پژوهشگران و فعالان عرصه سلامت است، اظهار کرد: در این آزمون بزرگی که فعالان این عرصه در کرونا دادند، بسیار خوش درخشیدند و مردم ما قدردان زحمات آنان هستند که از جان مردم حفاظت کردند. وی افزود: از پژوهشگرانی که در تولید دانش ما را سربلند...
