
ایران از ۳ کشور همسایه برق وارد می کند.
«مصطفی رجبی مشهدی» روز یکشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برق ناچیزی هم که به افغانستان صادر می شود، براساس ضرورتی است که وجود دارد. وی ادامه داد: در عین حال برق از سه کشور ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و ارمنستان به میزان حداقل ۴۰۰ تا حداکثر ۶۵۰ مگاوات وارد می شود. سخنگوی صنعت برق با اشاره به شرایط آب و هوایی حاکم بر جهان گفت: این کشورها هم شرایط آب و هوایی دارند که برق بیشتری نمی توانند در اختیار ما قرار دهند. رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، شبکه های انتقال نیز بیش از این مقدار را نمی...