
تراکتور سازی سهمیه آسیا را سوزاند | حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال تراکتور امشب در مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آسیا در حضور بیش از ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز ۳ بر یک از شارجه امارات شکست خورد و از صعود به مرحله گروهی این دوره از رقابتها باز ماند. در دقایق پایانی این مسابقه تعداد زیادی از هواداران از ورزشگاه خارج شدند. همچنین برخی هواداران نیز علیه بازیکنان و مدیریت این باشگاه شعار داده و به سومین باخت متوالی شاگردان پاکو خمز از ابتدای فصل اعتراض کردند. این در شرایطی است که تا پیش از بازی امروز مقابل شارجه هواداران تراکتور حمایت خوبی از این تیم به...