
برعکس گفته ها چرا بارش پائیزی نداشتیم!!!!!
«صادق ضیائیان» رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف پیشبینیهای این سازمان در آستانه آغاز پاییز ۱۴۰۲ و حتی در هفتههای نخست فصل جاری، پاییز امسال شاهد کمبارشی در اغلب نقاط ایران بودیم، توضیح داد: در ماههای پایانی تابستان و هفتههای ابتدایی پاییز ۱۴۰۲، پیشبینیهای فصلی هواشناسی از این حکایت داشت که در پاییز امسال احتمالا متوسط مقدار بارش در سطح کشور به میزان نُرمال یا کمی بیشتر باشد، اما نکته مهم این است که اساسا در پیشبینیهای هواشناسی با مساله احتمالات سر و کار داریم...