
خبر مهم از حذف این معلمان در رتبه بندی فرهنگیان
آنها ۱۱ سال تلاش کردند و برخی از آنها به نمایندگی از دیگر معلمان منطقه به هر کجا که باید میرفتند، رفتند؛ در این سالها با مسئولان و نمایندگان مجلس دیدار داشتند تا پیگیر حق و حقوق همصنفیهایشان باشند. پیگیریها بالاخره به نتیجه رسید؛ اما حالا همان معلمانی که برای اجرائیشدن نظام رتبهبندی تلاش کردند، از این حق محروم شدهاند. چرا؟ چون در ماهها و سالهای گذشته، اعتراض و فعالیتهای صنفی داشتهاند. روزی با پدیده دانشجویان ستارهدار مواجه شدیم و شاید حالا هم بتوان این دسته از معلمان را که از حقوق بحق خود محروم شدهاند، «معلمان ستارهدار» دانست. تحسین...








