مدیرکل هواشناسی استان تهران با پیشبینی وزش باد همراه با افزایش دما تا روز یکشنبه برای سطح استان بر تداوم هوای گرم در روزهای پیش رو در پایتخت تأکید کرد.
رئیسجمهور در تماس تلفنی با امیر قطر، از نقش سازنده دوحه در کاهش تنشها و پیشبرد روندهای دیپلماتیک قدردانی کرد و دو طرف بر توسعه روابط تهران–دوحه و پایبندی همه طرفها به تعهدات توافق تأکید کردند.
بر اساس هشدار سطح زرد شماره ۱۹ هواشناسی استان تهران، از روز جمعه ۲۹ خرداد تا دوشنبه اول تیرماه، ماندگاری توده هوای گرم در سطح استان بهویژه نیمه جنوبی پیشبینی میشود.